https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Best netjes nog hoe Johan zich houdt nadat hij zojuist al z’n hobby’s kwijt is geraakt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, Johan houdt z'n rug recht en stapt zelf op.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag wel met kadden gooien + alcohol voeren als je 3k+ kijkers hebt
Welk computer spelletje is dit wil @superniger wetenquote:
Ok.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon blijven herhalen. Dat werkt vaak wel.
Het is meer dat Gijp aan de lopende band onzinnige doet en zegt. Zoals dat stompzinnige lachen toen Johan zijn bekentenis deed. De autist dat ie is. Durft ook z'n huis amper uit en hangt het liefst de hele dag op de bank om voetbal te kijkenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Mwoa...heb ook wel eens bij van die sterke verhalen gezeten van andere kerels...nou ja dan besteed je daar niet al teveel aandacht aan en ga je weer verder toch?
Ik vond dat best wel logisch wat hij zei.
3-2quote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Het OM maakt zich ook onsterfelijk belachelijk.
Alle adverteerders zijn weggelopenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef Dutch_view het volgende:
We sluiten af met een VI zonder reclame
Zoomers zijn het al en de volgende generatie kinderen gaat al huilen als ze pindakaas in de schappen zien staan want 'Bruin'quote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef mother_mercury het volgende:
Stop eens met dat beledigd zijn. Recht je rug en stel je niet aan. Iedereen is maar beledigd en er staan horden mensen klaar om het aan te moedigen.
Beledigd zijn is een keuze.
Je kijkt het maar gewoon terug.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef GGMM het volgende:
Kut ik heb het gemist
Graag een uitgebreide reactie waarom jullie zo moeten lachen
Ze bespraken jouw functioneren als FA.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef GGMM het volgende:
Kut ik heb het gemist
Gijp: "Heb je anders nog een verhaal als afsluiter? Straks roeptie nog dat het 3 kaarsen waren HA HA HA HA!"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef GGMM het volgende:
Kut ik heb het gemist
Ik ook wijffie, heb zo'n beetje vanaf het begin gekeken en bijna showtje gemist ouwe reuzinquote:
Als je maar genoeg drinkt, word je vanzelf wakker met een kaars in je kut. Misschien voel je je dan beterquote:
Ja had die beter achterwege kunnen laten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gijp: "Heb je anders nog een verhaal als afsluiter? Straks roeptie nog dat het 3 kaarsen waren HA HA HA HA!"
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gijp: "Heb je anders nog een verhaal als afsluiter? Straks roeptie nog dat het 3 kaarsen waren HA HA HA HA!"
terugkeer van kraaijquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Pedroso het volgende:
Mooi, vanaf morgen Funniest Home Videos weer op de buis.
Of herhalingen van The A-Teamquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Pedroso het volgende:
Mooi, vanaf morgen Funniest Home Videos weer op de buis.
Hij is dus zijn radio show kwijt en zijn theater show? Dan snap ik wel dat hij er de pest in heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef ikbenrond het volgende:
Mooi einde wel
Overigens denk ik dat Johan wel daadwerkelijk stopt. Die zit er niet zomaar weer even
Graydon mannetje.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef BobW het volgende:
Bedankt John Williams, John van Lottum en Wouter de Vries voor jullie geweldige bijdrages de afgelopen jaren.
En z’n festival?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij is dus zijn radio show kwijt en zijn theater show? Dan snap ik wel dat hij er de pest in heeft.
Ja, daaromquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook wijffie, heb zo'n beetje vanaf het begin gekeken en bijna showtje gemist ouwe reuzin
Ouwe Sjon wordt helemaal gek. Zijn zwager, z'n zoon en nu ook Johanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef Stikkelbaars het volgende:
Zou Ome Sjon de strop al klaargemaakt hebben? Zijn grootste kijkcijferhit pleite.
Laat Antonie Kamerling maar weer hangen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef BobW het volgende:
Bedankt John Williams, John van Lottum en Wouter de Vries voor jullie geweldige bijdrages de afgelopen jaren.
@monkyyy heeft nog wel een lijntje met Elon.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zonder adverteerders... dus geen inkomsten.
Is in gebruik door Antonie Kamerlingquote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef Stikkelbaars het volgende:
Zou Ome Sjon de strop al klaargemaakt hebben? Zijn grootste kijkcijferhit pleite.
Mooie veeg uit de pan van Derksen naar de Talpa directie.
Nou nou nouquote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat Antonie Kamerling maar weer hangen.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef Coco het volgende:
[..]
@:monkyyy heeft nog wel een lijntje met Elon.
Ik zie mogelijkheden, timmm.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt, word je vanzelf wakker met een kaars in je kut. Misschien voel je je dan beter
Of ga lekker Feyenoord kijken op Veronica
Flodder op prime timequote:
Volgens mij hebben ze enkele malen verteld dat in dat contract ook staat dat ze mogen zeggen wat ze willen. Wanneer excuses worden geëist is daar geen sprake meer vanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:33 schreef dvdfreak het volgende:
net zoals de vorige rel gaat ome sjon duidelijk maken dat ze een contract hebben getekend
Dan is Kees Flodder al gauw aan de beurt om te cancellenquote:
Ik ook met als absoluut hoogtepunt VI oranje in 2010.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook wijffie, heb zo'n beetje vanaf het begin gekeken en bijna showtje gemist ouwe reuzin
Kijk hoofdpiet, geile wijvuhquote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dan is Kees Flodder al gauw aan de beurt om te cancellen
Blijkt diezelfde acteur ook vandaag de dag Sinterklaas te spelen, kunnen we op zoek naar een nieuwe Sint
Ja de VI oranjes waren leuk altijd, gelukkig heb ik afgelopen zomer 2 showtjes mee mogen maken, net op tijdquote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik ook met als absoluut hoogtepunt VI oranje in 2010.
Ik verwacht niet na die uithaal van Derksen aan de laffe Talpa directie dat ze 'm nog dat contract onder de neus gaan duwen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze enkele malen verteld dat in dat contract ook staat dat ze mogen zeggen wat ze willen. Wanneer excuses worden geëist is daar geen sprake meer van
En als ze zich er zelf niet aan houden, kunnen ze dat ook helemaal niet afdwingenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Ik verwacht niet na die uithaal van Derksen aan de laffe Talpa directie dat ze 'm nog dat contract onder de neus gaan duwen.
jezusquote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is in gebruik door Antonie Kamerling
Die is weer een jaar depressief.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef Paul het volgende:
Vraag me af hoe ze nu in de kleedkamer zitten![]()
Gijp: nou tot eeh ..eeh
Johan heeft naar mijn idee een uitgebreide mea culpa gedaan, meer kon hij niet doen. Dan is het ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze enkele malen verteld dat in dat contract ook staat dat ze mogen zeggen wat ze willen. Wanneer excuses worden geëist is daar geen sprake meer van
Johan is al voorbij Utrecht hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef Paul het volgende:
Vraag me af hoe ze nu in de kleedkamer zitten![]()
Gijp: nou tot eeh ..eeh
Even saven want morgenvroeg weer gedelete.quote:
Doe niet zo denigrerend naar een vrouw, een topvrouw nog welquote:Op donderdag 28 april 2022 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die die film niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geniale film; had eigenlijk een wel een Oscar verdiend.
Dat zou kunnen. Proost.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet genoeg gedronken
Wilfred stopt ook niet denk ik, er zal wel een alternatief bedacht worden met andere gasten. Gijp misschien paar keer per week, nadat ze op hem in gepraat hebbenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef TjjWester het volgende:
John is wel slimmer. Morgen filmpje maandag weer VI.
Genee doet wel heel begripvol maar ia gewoon een glakjakker die carriere wilt maken en die zijn 850k niet kwijt wilt. Genee gaat door zonder derksen en desnoods gijp.
Zonder Derksen heeft het geen zin om door te gaanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wilfred stopt ook niet denk ik, er zal wel een alternatief bedacht worden met andere gasten. Gijp misschien paar keer per week, nadat ze op hem in gepraat hebben
Ik heb Genee duidelijk horen zeggen dat zij dan ook niet doorgaan. Als dit anders blijkt, vind ik op zijn minst kaalscheren wel gepastquote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef TjjWester het volgende:
John is wel slimmer. Morgen filmpje maandag weer VI.
Genee doet wel heel begripvol maar ia gewoon een glakjakker die carriere wilt maken en die zijn 850k niet kwijt wilt. Genee gaat door zonder derksen en desnoods gijp.
Dat programma zal dan net zoals Top Gear worden. Drie keer niks.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wilfred stopt ook niet denk ik, er zal wel een alternatief bedacht worden met andere gasten. Gijp misschien paar keer per week, nadat ze op hem in gepraat hebben
Wilfred is niets waard zonder Gijp en Derksen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Leuke pohiquote:Op donderdag 28 april 2022 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Geen gemis dit programma, wie zit er te wachten op de mening van overjarige pubers. Ze doen er totaal niet meer toe, dat er nog iemand keek zegt wel wat over het niveau van Nederland.
Echt over voetbal met Genee & Gijp en dan rouleren tussen Boskamp/Hansie/Valentijn/Kieft/??? twee keer per week is echt wel goed te doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Derksen heeft het geen zin om door te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |