Ik snap niet dat er mensen zijn die die film niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geniale film; had eigenlijk een wel een Oscar verdiend.
Dat zou kunnen. Proost.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet genoeg gedronken
Wilfred stopt ook niet denk ik, er zal wel een alternatief bedacht worden met andere gasten. Gijp misschien paar keer per week, nadat ze op hem in gepraat hebbenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef TjjWester het volgende:
John is wel slimmer. Morgen filmpje maandag weer VI.
Genee doet wel heel begripvol maar ia gewoon een glakjakker die carriere wilt maken en die zijn 850k niet kwijt wilt. Genee gaat door zonder derksen en desnoods gijp.
Zonder Derksen heeft het geen zin om door te gaanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wilfred stopt ook niet denk ik, er zal wel een alternatief bedacht worden met andere gasten. Gijp misschien paar keer per week, nadat ze op hem in gepraat hebben
Ik heb Genee duidelijk horen zeggen dat zij dan ook niet doorgaan. Als dit anders blijkt, vind ik op zijn minst kaalscheren wel gepastquote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef TjjWester het volgende:
John is wel slimmer. Morgen filmpje maandag weer VI.
Genee doet wel heel begripvol maar ia gewoon een glakjakker die carriere wilt maken en die zijn 850k niet kwijt wilt. Genee gaat door zonder derksen en desnoods gijp.
Dat programma zal dan net zoals Top Gear worden. Drie keer niks.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wilfred stopt ook niet denk ik, er zal wel een alternatief bedacht worden met andere gasten. Gijp misschien paar keer per week, nadat ze op hem in gepraat hebben
Wilfred is niets waard zonder Gijp en Derksen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:42 schreef Ronald het volgende:
[..]
Leuke pohiquote:Op donderdag 28 april 2022 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Geen gemis dit programma, wie zit er te wachten op de mening van overjarige pubers. Ze doen er totaal niet meer toe, dat er nog iemand keek zegt wel wat over het niveau van Nederland.
Echt over voetbal met Genee & Gijp en dan rouleren tussen Boskamp/Hansie/Valentijn/Kieft/??? twee keer per week is echt wel goed te doen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Derksen heeft het geen zin om door te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |