Vanavond weer Kaars Inside dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Yvonne mag op het snoetje. @:Wereldgozer
Hij geilt op provocatie dat is jarenlang deel van zijn handelsmerk waardoor hij nu financieel onafhankelijk is en elke dag op televisie.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:19 schreef Hathor het volgende:
Is het heel erg ver gezocht als dit een bewust opgezette rel is om de zoon van de grote baas uit de wind te houden? Ik kan namelijk niet geloven dat Derksen zo dom is om de gevolgen van dergelijke uitspraken niet te zien aankomen.
En welk verhaal is dan precies waar? Want de 2 varianten verschillen nogal van elkaarquote:Op donderdag 28 april 2022 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort conclusies van mensen vind ik helemaal raar. Als je zoiets bij wijze van grap gaat vertellen ben je niet goed snik. Ten tweede heeft hij al 6x herhaalt dat het verhaal wel degelijk waar is.
En dan toch blijven roepen dat het niet waar is?
Derksen zegt eerst zelf dat een OvJ het zou kunnen zien als verkrachting. Later maakt hij er een kaars tussen haar benen zetten van. Bijzonder als dat ook gezien zou worden als verkrachting, toch?quote:
Die is ook wel erg druk om zijn plaatsje aan tafel te behoudenquote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)-nederland~a0bc0699/
Deze advocaat heeft gelijk. Wat het OM hier doet is echt niet goed.
Gewoon het initiële verhaal natuurlijk. Kaars er in.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En welk verhaal is dan precies waar? Want de 2 varianten verschillen nogal van elkaar
Verkrachters Insidequote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond weer Kaars Inside dus.
Alpha John heeft Johan even alle hoeken van de kamer laten zien.quote:
Verkrachters Insidequote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond weer Kaars Inside dus.
Ja. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Derksen zegt eerst zelf dat een OvJ het zou kunnen zien als verkrachting. Later maakt hij er een kaars tussen haar benen zetten van. Bijzonder als dat ook gezien zou worden als verkrachting, toch?
Weet zeker dat het strafbaar. En verkrachting is een 'ernstige misdaad'. Daar geldt geen verjaringstermijn voor.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Weet niet of het strafbaar is, maar het is zeker verjaard
Jij vindt dat goed. Ik vind het tendentieus en verspilling van tijd en geld.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed dat het OM het uit gaat zoeken dus.
Benieuwd hoe diep Derksen vanavond bukt.
Tegenwoordig niet. Toen nog wel. 15 jaar als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weet zeker dat het strafbaar. En verkrachting is een 'ernstige misdaad'. Daar geldt geen verjaringstermijn voor.
Je wil een 1000 uren kaars in zijn hol stoppen?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed dat het OM het uit gaat zoeken dus.
Benieuwd hoe diep Derksen vanavond bukt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van een VI-spion lol
Dat klinkt spannend zeg
Tegenwoordig niet meer, maar het verhaal van Derksen is daarvoor te oud, dat is wel verjaardquote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weet zeker dat het strafbaar. En verkrachting is een 'ernstige misdaad'. Daar geldt geen verjaringstermijn voor.
Ik mijn hele slechte vergelijking ookquote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkrachters Inside
[..]
Ja. Zo bedoelde ik het ook.
Ik spreek hier met een jurist?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou schijnbaar niet. Ik ken persoonlijk weinig kaarsen die je er zo droog bij een slapende vrouw naar binnen schuift. Als je er al enige moeite voor moet doen om een kaars naar binnen te duwen dan geloof ik dat, mocht zijn eerste verhaal kloppen, Johan ook heus wel weet dat dit verkrachting is en dan zou hij dit niet op TV gaan verkondigen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen snappen toch wel dat zo'n kaars helemaal niet past?
Volgens mij is dit nu al 100 keer ontkracht.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daarom zegt hij er ook bij dat je dat als verkrachting zou kunnen zien inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2022 16:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou schijnbaar niet. Ik ken persoonlijk weinig kaarsen die je er zo droog bij een slapende vrouw naar binnen schuift. Als je er al enige moeite voor moet doen om een kaars naar binnen te duwen dan geloof ik dat, mocht zijn eerste verhaal kloppen, Johan ook heus wel weet dat dit verkrachting is en dan zou hij dit niet op TV gaan verkondigen.
Sst niet verklappen, de jurist gaat het nog uitleggenquote:Op donderdag 28 april 2022 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu al 100 keer ontkracht.
Derksen gisteren tegen het AD:quote:Op donderdag 28 april 2022 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wil een 1000 uren kaars in zijn hol stoppen?
Het is zeker bukken. Ik doelde op het nutteloze en tendentieuze OM onderzoekje.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:30 schreef capricia het volgende:
Op donderdag 28 april 2022 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wil een 1000 uren kaars in zijn hol stoppen?
Derksen gisteren tegen het AD:
"Ik trek er geen woord van terug, ik bied ook mijn excuses niet aan".
Derksen vanavond na opdracht van zijn baas: 'excuses, niet zo bedoeld, bla bla'.
Dat is wel bukken ja.
Wat? Dat dit verkrachting is of dat dit verjaard is?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu al 100 keer ontkracht.
Hij bedoelde ermee te zeggen, want dat was de moraal van ZIJN verhaal, dat er vroeger wel ergere dingen gebeurden en dat men tegenwoordig al een aanklacht aan de broek heeft hangen voor vergrijpen waar toen om gelachen werd.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarom zegt hij er ook bij dat je dat als verkrachting zou kunnen zien inderdaad
Ja ik snap dat ook niet zo goed. Lijkt mij toch een beetje doorgeslagen dit.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:30 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het is zeker bukken. Ik doelde op het nutteloze en tendentieuze OM onderzoekje.
Jij hebt geen internet?quote:
Slavernij was ook ooit legaal. Je punt?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij bedoelde ermee te zeggen, want dat was de moraal van ZIJN verhaal, dat er vroeger wel ergere dingen gebeurden en dat men tegenwoordig al een aanklacht aan de broek heeft hangen voor vergrijpen waar toen om gelachen werd.
quote:Op donderdag 28 april 2022 16:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt geen internet?
Beide volgens mijquote:Op donderdag 28 april 2022 16:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat? Dat dit verkrachting is of dat dit verjaard is?
Ja dat is sowieso niet bijster slimquote:Op donderdag 28 april 2022 16:33 schreef Metalfrost het volgende:
Zo zie je maar dat zelfs 50 jaar na dato het niet altijd slim is om je mond open te trekken over gebeurtenissen die 'toen wel konden' maar 'nu niet meer'.
Ik zou een mes meenemen sowieso.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig is het verhaal van Vliegbaard niet kort door de bocht dan
Dat is nog steeds uitgaande van de assumptie dat het hilarisch om te lachen was. Dat was het niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij bedoelde ermee te zeggen, want dat was de moraal van ZIJN verhaal, dat er vroeger wel ergere dingen gebeurden en dat men tegenwoordig al een aanklacht aan de broek heeft hangen voor vergrijpen waar toen om gelachen werd.
Is met die oud medewerkers uit nazi-kampen ook zo. Worden gewoon aangeklaagd al zijn ze nu in de 90.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:33 schreef Metalfrost het volgende:
Zo zie je maar dat zelfs 50 jaar na dato het niet altijd slim is om je mond open te trekken over gebeurtenissen die 'toen wel konden' maar 'nu niet meer'.
Beide, het is verjaard en het is geen verkrachting.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat? Dat dit verkrachting is of dat dit verjaard is?
'je moet het in die tijdsgeest zien'.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]![]()
Ik kan alles wat mis ging in de jaren 2020 t/m 2022 niet beter uitleggen dan dit.
Nieuw Talpa format.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beide, het is verjaard en het is geen verkrachting.
Het was geen misbruik.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze had niet dronken mogen worden en bewusteloos vallen? Wellicht dom, maar dat gebeurt bij veel mensen die jong zijn. Blijkbaar was Johan nog niet zo dronken en had ook kunnen denken ‘ik ga geen misbruik maken van iemand die bewusteloos is van de drank’. Ook al was het toen een andere tijd, je maakt mij niet wijs dat er ook niet genoeg mannen waren die die grens niet over gingen. Iemand die zichzelf niet meer kan verdedigen misbruiken is nogal ‘laf’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |