Vanavond weer Kaars Inside dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Yvonne mag op het snoetje. @:Wereldgozer
Hij geilt op provocatie dat is jarenlang deel van zijn handelsmerk waardoor hij nu financieel onafhankelijk is en elke dag op televisie.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:19 schreef Hathor het volgende:
Is het heel erg ver gezocht als dit een bewust opgezette rel is om de zoon van de grote baas uit de wind te houden? Ik kan namelijk niet geloven dat Derksen zo dom is om de gevolgen van dergelijke uitspraken niet te zien aankomen.
En welk verhaal is dan precies waar? Want de 2 varianten verschillen nogal van elkaarquote:Op donderdag 28 april 2022 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort conclusies van mensen vind ik helemaal raar. Als je zoiets bij wijze van grap gaat vertellen ben je niet goed snik. Ten tweede heeft hij al 6x herhaalt dat het verhaal wel degelijk waar is.
En dan toch blijven roepen dat het niet waar is?
Derksen zegt eerst zelf dat een OvJ het zou kunnen zien als verkrachting. Later maakt hij er een kaars tussen haar benen zetten van. Bijzonder als dat ook gezien zou worden als verkrachting, toch?quote:
Die is ook wel erg druk om zijn plaatsje aan tafel te behoudenquote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)-nederland~a0bc0699/
Deze advocaat heeft gelijk. Wat het OM hier doet is echt niet goed.
Gewoon het initiële verhaal natuurlijk. Kaars er in.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En welk verhaal is dan precies waar? Want de 2 varianten verschillen nogal van elkaar
Verkrachters Insidequote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond weer Kaars Inside dus.
Alpha John heeft Johan even alle hoeken van de kamer laten zien.quote:
Verkrachters Insidequote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond weer Kaars Inside dus.
Ja. Zo bedoelde ik het ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Derksen zegt eerst zelf dat een OvJ het zou kunnen zien als verkrachting. Later maakt hij er een kaars tussen haar benen zetten van. Bijzonder als dat ook gezien zou worden als verkrachting, toch?
Weet zeker dat het strafbaar. En verkrachting is een 'ernstige misdaad'. Daar geldt geen verjaringstermijn voor.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Weet niet of het strafbaar is, maar het is zeker verjaard
Jij vindt dat goed. Ik vind het tendentieus en verspilling van tijd en geld.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed dat het OM het uit gaat zoeken dus.
Benieuwd hoe diep Derksen vanavond bukt.
Tegenwoordig niet. Toen nog wel. 15 jaar als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weet zeker dat het strafbaar. En verkrachting is een 'ernstige misdaad'. Daar geldt geen verjaringstermijn voor.
Je wil een 1000 uren kaars in zijn hol stoppen?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed dat het OM het uit gaat zoeken dus.
Benieuwd hoe diep Derksen vanavond bukt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van een VI-spion lol
Dat klinkt spannend zeg
Tegenwoordig niet meer, maar het verhaal van Derksen is daarvoor te oud, dat is wel verjaardquote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weet zeker dat het strafbaar. En verkrachting is een 'ernstige misdaad'. Daar geldt geen verjaringstermijn voor.
Ik mijn hele slechte vergelijking ookquote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkrachters Inside
[..]
Ja. Zo bedoelde ik het ook.
Ik spreek hier met een jurist?quote:Op donderdag 28 april 2022 16:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou schijnbaar niet. Ik ken persoonlijk weinig kaarsen die je er zo droog bij een slapende vrouw naar binnen schuift. Als je er al enige moeite voor moet doen om een kaars naar binnen te duwen dan geloof ik dat, mocht zijn eerste verhaal kloppen, Johan ook heus wel weet dat dit verkrachting is en dan zou hij dit niet op TV gaan verkondigen.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen snappen toch wel dat zo'n kaars helemaal niet past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |