abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204566460
Mijn vriend Rob de Wijk bepleit vandaag in zijn podcast dat het westen maar eens aan descaleren moet gaan denken want de retoriek van Austin is heul gevaarlijk.

Volgens mij dreigt die Austin niet dagelijks met kernwapens.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 17:09:57 #102
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204566465
Een korte geschiedenis van heulen met de Russen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoop alleen dat dit niet volledig wereldwijd ook uit de klauwen gaat lopen, laten we ons er militair ABSOLUUT niet mee gaan bemoeien, dit is Rusland zijn eigen gevecht. Zo'n invasie brengt toch vooral een eigen dynamiek met zich mee, een eigen logica, een soort verstoring in het wereldwijde equilibrium, waardoor dingen veel onvoorspelbaarder worden.
Niets willen doen wat onvoorspelbaarheid veroorzaakt -> Emotioneel argument.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 20:54 schreef Discombobulate het volgende:
Die Franse defensieminister met z'n "You have to know that NATO is also a nucleair alliance!"

Alsjeblieft hou op met dat havik gelul. Oekraine riskeren voor dood en verder op de hele wereld. Nee, dit is tussen Rusland en Oekrane. En Oekrane moet het zelf doen. Het had voorkomen kunnen worden als er naar Poetin geluisterd zou zijn.
Vinden dat Poetin meer zijn zin moet krijgen -> goedpraten van de Russische invasie.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:31 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af hoe snel Rusland Kiev in handen heeft. Twee weken?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, Kiev hebben ze voor morgenochtend nog te pakken hoor.
Lachwekkend slechte militaire inschattingen maken op basis van de eerste 2 uur van een invasie -> emotioneel? onkunde? Kies maar.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:32 schreef Discombobulate het volgende:

Denk dat het tegen zondag wel gespeeld is.

Ik hoop het eerlijk gezegd. Hoe sneller hoe beter.
Hopen dat de Oekraners zo snel mogelijk onder een dictatoriaal regime terecht komen en hun soevereiniteit kwijt zijn aan een agressieve invasieve macht.-> Ja, gewoon fout natuurlijk. :')

Het zou goed zijn als emotionele argumenten eens minder de overhand gaan voeren bij degenen die hopen op een Russische overwinning.
pi_204566466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Is de cirkel weer rond he, kop in het zand steken.
Waar heb jij het nou over?
pi_204566472
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De marechaussee gaat daar heen om te onderzoeken.
Ja. “Met bescherming” las ik. Ik vind dat toch een tamelijk gedurfde actie. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
zie email 27 oktober
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:11:12 #105
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204566476
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja. “Met bescherming” las ik. Ik vind dat toch een tamelijk gedurfde actie. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
Ik vind het ook bijzonder dat daar zo weinig reuring over is. Kmar is namelijk gewoon defensie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204566481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als Rusland en Oekrane beiden praktisch niet verder kunnen, om logistieke redenen, omdat bommen op zijn, ze geen terreinwinst meer maken, etc. ontstaat er een patstelling en dat is altijd de voorbode van een staakt het vuren. Het is gewoon een praktisch limiet van het conflict. Net zoals dat Rusland niet in staat was om heel Oekrane te bezetten.

Wij als Westen sturen meer en zwaardere wapens, en dat is feitelijk escalatie. Dus, Oekrane ziet een staakt het vuren niet zitten. Poetin kan echter niet verliezen omdat ie een winst moet pakken voor zijn volk. Rusland zal dus ook niet meer stoppen. Het gevolg daarvan is de totale vernietiging van iig Oost-Oekrane, infrastructuur naar de tering, duizenden en duizenden meer burgerdoden, etc. Als je dat vanuit solidariteit liever hebt, prima.
Dat is geen feitelijke escalatie, dat is ervoor zorgen dat die patstelling bij de Russische grens is in plaats van aan de Poolse. In het eerste scenario ligt alleen het oosten in puin, in het tweede uiteindelijk heel Oekrane. Het is ook nogal kortzichtig om te stellen dat het in het tweede geval wel klaar zou zijn, of was Hitler soms ook klaar na Sudetenland en Oostenrijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2022 17:12:50 ]
pi_204566486
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik vind het ook bijzonder dat daar zo weinig reuring over is. Kmar is namelijk gewoon defensie.
Nou ja als je dat ongewapend doet en in onbezet gebied dan is dat natuurlijk niet heel veel anders dan bijvoorbeeld het heropenen van je ambassade.
Alleen dat “met bescherming” intrigeert mij.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 17:13:56 #108
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204566500
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nou ja als je dat ongewapend doet en in onbezet gebied dan is dat natuurlijk niet heel veel anders dan bijvoorbeeld het heropenen van je ambassade.
Gingen er rond MH17 niet ook stemmen op om zoiets te doen?
pi_204566508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:13 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Toen zijn ze toch ook gegaan?
Wel ongewapend.
pi_204566516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:13 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Jazeker. Toen werden er zelfs verloven ingetrokken en de luchtmobiele brigade was er klaar voor, samen met de Australirs: https://www.rtlnieuws.nl/(...)bied-inval-vliegramp
zie email 27 oktober
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:17:58 #111
pi_204566527
quote:

[..]
Dat zijn denk ik een paar jongons uit schaarsbergen @AchJa :7
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204566536
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zijn denk ik een paar jongons uit schaarsbergen @:achja :7
Ja en wat gaan we dan doen als zo een met zo’n rood wit blauw vlaggetje op z’n pak een Rus dood schiet? Of andersom?

Kijk ik ben niet tegen ingrijpen, maar zullen we dat wel even verstandig doen?
zie email 27 oktober
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:21:00 #113
pi_204566551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja en wat gaan we dan doen als zo een met zo’n rood wit blauw vlaggetje op z’n pak een Rus dood schiet? Of andersom?

Kijk ik ben niet tegen ingrijpen, maar zullen we dat wel even verstandig doen?
Ik ben het met je eens hoor, al zie ik ze niet actieve gebieden in gaan.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:22:06 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:22:06 #115
236264 crew  capricia
pi_204566562
quote:

[..]
Waar las je dat? Kan ook scherfvesten ofzo betekenen. Afhankelijk van de context.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 28-04-2022 17:27:33 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204566582
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Waar las je dat? Kan ook schermvesten ofzo betekenen. Afhankelijk van de context.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ensisch-experts-mh17
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:26:16 #117
236264 crew  capricia
pi_204566617
quote:
"Het gaat om een forensisch team met bescherming dat 'zeer binnenkort' vertrekt."
Lekker vaag ja.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 28 april 2022 @ 17:27:11 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204566627
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:26 schreef capricia het volgende:
"Het gaat om een forensisch team met bescherming dat 'zeer binnenkort' vertrekt."
Lekker vaag ja.
Er worden iig geen oordoppen en scherfvesten mee bedoeld...
pi_204566635
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat lijkt mij helder ja.
zie email 27 oktober
pi_204566639
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:11 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is geen feitelijke escalatie, dat is ervoor zorgen dat die patstelling bij de Russische grens is in plaats van aan de Poolse. In het eerste scenario ligt alleen het oosten in puin, in het tweede uiteindelijk heel Oekrane. Het is ook nogal kortzichtig om te stellen dat het in het tweede geval wel klaar zou zijn, of was Hitler soms ook klaar na Sudetenland en Oostenrijk?
Maar er is nu geen reden voor beide partijen tot een staakt het vuren.
Oekrane heeft de steun van het westen, is verzekerd van wapenleveringen en kan de Russen stoppen.

Vanuit Russisch oogpunt ligt er een momentum om de donbass/kherson/luhansk toe te eigenen.

Pas bij een patstelling is er meer interesse om te onderhandelen.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:28:27 #121
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204566642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:17 schreef Korenfok het volgende:

[..]
absolute eenheid is een rechts extremistisch fabel en gaat in tegen hoe democratien zijn opgezet en is alleen mogelijk in een dictatuur.
Neem bijvoorbeeld usa: tijdens de covid pandemie, was er een handels oorlog met China, maar via private partijen hun connecties konden massaal mondkapjes gekocht worden vanuit China, in bepaalde staten.
:Y Bijna hetzelfde als het met elkaar eens zijn over de reactie op contractbreuk vanuit Rusland. Bedankt voor je bijdrage.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 17:28:38 #122
236264 crew  capricia
pi_204566645
quote:

[..]
Wel goed werk. Trouwens.
Dat documenteren.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 28 april 2022 @ 17:28:44 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_204566646
twitter

Biden lijkt duidelijk te willen maken dat ze het op de knien krijgen van de USSR door een arms race ook heel goed wel kunnen speedrunnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 17:30:33 #124
pi_204566659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat lijkt mij helder ja.
Condooms :Y
  donderdag 28 april 2022 @ 17:35:18 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 28 april 2022 @ 17:38:23 #126
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204566740
quote:
Liz Truss risks recklessly inflaming Ukraine’s war to serve her own ambition
Simon Jenkins

The foreign secretary’s belligerent comments on Russia reduce Ukraine to a pawn in the Conservatives’ power struggle

The foreign secretary, Liz Truss, is playing with fire. On Wednesday night she described Russia’s Vladimir Putin as a “rogue operator” lacking rationality, and with “no interest in international norms”. As a result, she said: “We will keep going further and faster to push Russia out of the whole of Ukraine.” She is clearly revelling in her imagined proxy war on the Russian bear and no one in Whitehall appears able to restrain her.

The use of the word “we” publicly identifies Britain’s interests with Kyiv’s. Truss calls for ever more economic and military aid to be sent to Ukraine, and such aid now teeters on the brink of overt engagement with Russia. She appears to want Russia’s other dissident neighbours, Moldova and Georgia, to join the alliance. Though Putin is irrational and unreliable, Truss argues that he is susceptible to deterrence and will not react recklessly to her escalating belligerence. She nowhere mentions the risk involved in her desired escalation, let alone the possible compromises of peace. Hers is tabloid diplomacy.

Before his stunt visit to Kyiv this month, Boris Johnson also instructed Volodymyr Zelenskiy not to make any concessions to Putin, a line Truss is clearly seeking to rival. It is not unknown for democratic leaders to play war games to excite their electorates, but this must be the first Tory leadership contest fought on the frontiers of Russia.

It is hard to imagine a more delicate and dangerous time for such antics than now. Ukraine is seeing some of the most appalling atrocities since the second world war and the conflict in the former Yugoslavia. There is no conceivable excuse for what Putin is doing to his neighbour. But the burning issue is not the awfulness of war. It is what can be done to stop it.

It naturally suits a desperate Ukraine to claim the present conflict threatens to spill beyond its borders and into Europe more broadly. In reality, Ukraine has for eight years experienced a separatist conflict. That conflict did not necessitate the involvement of the rest of Europe or the US. But Truss declares that Putin wants to inflict “untold further misery across Europe”. She offers no evidence for what is a gross and alarmist assumption, with the implied need for western military retaliation.

Putin may be a monster and a liar and we are right to send aid to the people he oppresses, but a strategist should look beyond insults to assess risks and probabilities on the ground. This moment of maximum danger demands all the judgment and skill that narrowly resolved Cuba in 1962. We should remember then that both sides had to climb down.

So far in this dispute, Nato has operated with impressive self-discipline. It has laid down the parameters of its aid to Ukraine and stuck to them. Two decades of highly provocative Nato encirclement of Russia halted at Georgia and Ukraine in the knowledge that going further would permanently inflame Moscow. Nato stayed aloof from Russia’s Crimea and Donbas occupations. Putin’s assault on Kyiv this spring was of a different order, but again Nato calibrated its response. It was able to present a united front to Russia while not inviting Moscow to retaliate beyond Ukraine’s borders.

Neither western sanctions nor military aid to Ukraine appear to have deterred Putin one iota. They have vastly increased the cost to Russia of his invasion, but as western democracies know well, the cost of military adventures doesn’t always impact policy. Putin will settle as and when he feels he has reached his military limit, which is why there is good reason for sending Kyiv weapons. It is also a reason for the common humanity of welcoming Ukrainian refugees, which Johnson’s immigration policy has hypocritically denied. None of this is a reason for willing the conflict to continue, let alone risking Nato being drawn into the fight. Apart from anything else, a war with Nato would hugely reinforce Putin’s domestic popularity.

As was indicated in the Minsk negotiations of 2015 and mooted in Istanbul in March, there will have to be compromise if this is not to become an ongoing agony. An eventual deal will have to embrace Ukraine’s security and a degree of autonomy for Donbas. This will be messy. It cannot award Putin victory but it would probably acknowledge the “Russian-ness” of Crimea and south-east Ukraine, if not of Odesa. There have been indications that Zelenskiy will accept something of this sort. Yet it is precisely such an outcome that Johnson and Truss now oppose, hoping to boost support from belligerents – and defence lobbyists – within the Tory party.

The cruelties inflicted by states on other states should always be condemned by the wider world. But condemnation is one thing, fighting another. When states interfere in the affairs of others it is usually, if not always, bloody and unsuccessful. Ukraine appears to be approaching what could be a final battle with Russia in the south, possibly followed by stalemate and some sort of settlement. The worst thing Zelenskiy could face is western allies in the US and Britain both led by politicians, Joe Biden and Johnson, who feel they are too weak domestically to support him in the compromises of peace.

Johnson and Truss have not declared that a Ukrainian deal is for Zelenskiy and his people to decide. They want him to keep fighting for as long as it takes for Russia to be utterly defeated. They need a triumph in their proxy war. Meanwhile anyone who disagrees with them can be dismissed as a weakling, a coward or pro-Putin. That this conflict should be hijacked by Britain for a squalid forthcoming leadership contest is sickening.
https://www.theguardian.c(...)r#Echobox=1651158610
are we infinite or am I alone
  donderdag 28 april 2022 @ 17:47:55 #127
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204566837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:08 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou ja,

Bedenk bv dat China geen goedkope plastic rotzooi aan ons kan verkopen als het hier 1 grote nucleaire soep is.
Ik denk dat dat niet zo'n groot probleem is. De totale populatie van wat als de westerse wereld wordt beschouwd, ligt volgens een schatting die ik heb gelezen tussen de 900 miljoen en 1,2 miljard mensen. De potentile interne markt van China alleen is dus al groter. Reken je India en het Afrikaanse continent mee, dan is het al helemaal enorm.

Ons consumptieniveau is vele malen hoger, met veel minder mensen. Als dat wegvalt door die "nucleaire soep", is er een enorme groep potentile consumenten die dat stokje over kan nemen omdat die welvaart daardoor kan verschuiven.
  donderdag 28 april 2022 @ 17:47:59 #128
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_204566838
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:11 schreef J.B. het volgende:

[..]
Het Sudetenland was simpelweg een Duitstalig gebied wat zeker ook bij Duitsland wilde horen en wat praktisch gezien een probleem was vanaf het verdrag van St Germain. Hier werd de Duitse minderheid ook onderdrukt door de Tsjechen waardoor de aansluiting stukken makkelijker ging.

Zie o.a.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sudeten-Duitsers
https://nl.wikipedia.org/wiki/Republiek_Duits-Oostenrijk
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_204566871
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Schuldig aan escaleren ja, niet schuldig aan een soeverein land binnenvallen. Als ik het woord escaleren gebruik bedoel ik gewoon wat er feitelijk aan de hand is. Ik zeg niet dat Oekrane moet de-escaleren, dat moeten ze helemaal zelf weten. Wat ik bedoel te zeggen is: feitelijk wil je dat de situatie de-escaleert. Hoe ziet zoiets er uit? Nou laat ik eens een staakt het vuren noemen. Kap met die emo bril over alles wat ik zeg.
Want als n partij eenzijdig staakt met vuren, is het over?
De Russen staakten niet eens met vuren tijdens afgesproken staken met vuren bij corridors om Burgers te laten weggaan.
En die vermoorde en gemartelde burgemeester met haar vermoorde en gemartelde gezin, die hadden, net als de andere vermoorde, gemartelde en verkrachte inwoners niet eens een vuurwapen bij zich, staakt het vuren in de overtreffende trap. Die fietster, op weg naar huis, waarvan video’s zijn toen ze door een tank onder vuur werd genomen, wilde heel vreedzaam zonder vuurgevecht naar haar huis dat in die straat staat (stond, nu staat er een rune). Die man, gefilmd doorveen drone, die uit de auto stapte en met de handen omhoog stond te staken met vuren , en toen afgeknald werd. Dat oudere echtpaar, dat stopte omdat een colonne tanks voor ze de weg opdraaide, ze waren niet aan het vuren, toch draaide een van de tanks hun kant op en doorzeefde de auto.
Als de Oekraners staken met vuren, worden ze afgemaakt, op alle manieren hierboven beschreven, en nog een tiental andere.

En PS, slimmerd: weet je zeker dat je het woord relevant goed gebruikt? Bedoelde je niet gerelateerd? Of relevant voor …?
  donderdag 28 april 2022 @ 17:55:38 #130
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204566905
are we infinite or am I alone
pi_204567007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:47 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niet zo'n groot probleem is. De totale populatie van wat als de westerse wereld wordt beschouwd, ligt volgens een schatting die ik heb gelezen tussen de 900 miljoen en 1,2 miljard mensen. De potentile interne markt van China alleen is dus al groter. Reken je India en het Afrikaanse continent mee, dan is het al helemaal enorm.

Ons consumptieniveau is vele malen hoger, met veel minder mensen. Als dat wegvalt door die "nucleaire soep", is er een enorme groep potentile consumenten die dat stokje over kan nemen omdat die welvaart daardoor kan verschuiven.
En hoe komen alle volken door jou genoemd aan de welvaart die benodigd is om al die aankopen te doen of zit die in de fallout?
pi_204567056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En hoe komen alle volken door jou genoemd aan de welvaart die benodigd is om al die aankopen te doen of zit die in de fallout?
Ik denk dat @Repentless de wereldeconomie als een zero-sum-game ziet. Als we dan iedereen in het westen vernietigen, moet de rest van de wereld wel enorm rijk worden.

Wel mooi in lijn met Trump's opvattingen over economie.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_204567074
twitter
pi_204567077
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:11 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik denk dat @:Repentless de wereldeconomie als een zero-sum-game ziet. Als we dan iedereen in het westen vernietigen, moet de rest van de wereld wel enorm rijk worden.

Wel mooi in lijn met Trump's opvattingen over economie.
Zelfs al zie je het als zerosum, als je de meest welvarende delen van de wereld vernietigd dan verdwijnt die economie en dus wordt de wereldeconomie kleiner, die blijft dan niet gelijk.
pi_204567267
Twee zien er Mongools uit.

twitter
pi_204567277
Vandaag 2 TB2's uit de lucht geschoten.

twitter
  donderdag 28 april 2022 @ 18:39:55 #137
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204567326
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:33 schreef polderturk het volgende:
Twee zien er Mongools uit.

[ twitter ]
Hopelijk krijgen ze die hele brigade te pakken.
  donderdag 28 april 2022 @ 18:49:07 #138
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204567409
quote:

[..]
Ober oordoppen gesproken. Het aantal mensen met Tinnitus zal ook wel flink stijgen. Lekker je trauma verwerken met een piep in je oor/oren...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204567494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ober oordoppen gesproken. Het aantal mensen met Tinnitus zal ook wel flink stijgen. Lekker je trauma verwerken met een piep in je oor/oren...
Net als als het aantal mensen met PTSS. En al die jongens die een paar weken bij Tsjernobyl hebben gezeten zijn onvruchtbaar, vooreerst, de rest volgt later. En in Rusland zal men zich wel afvragen hoe het mogelijk is dat een continu succesvol verlopende militaire operatie annex bevrijdingsactie voor zoveel gehandicapten kon zorgen.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:01:20 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204567497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Hopelijk krijgen ze die hele brigade te pakken.
Waren die niet al heringezet in Donbass en daar gedeeltelijk uitgeschakeld?
  donderdag 28 april 2022 @ 19:03:48 #142
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204567520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:01 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Net als als het aantal mensen met PTSS. En al die jongens die een paar weken bij Tsjernobyl hebben gezeten zijn onvruchtbaar, vooreerst, de rest volgt later. En in Rusland zal men zich wel afvragen hoe het mogelijk is dat een continu succesvol verlopende militaire operatie annex bevrijdingsactie voor zoveel gehandicapten kon zorgen.
En ik gok zomaar dat Rusland hun veteranen (nog) slechter behandeld dan de USA..
  donderdag 28 april 2022 @ 19:04:23 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204567524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
Netjes neergezet voor de foto.
Maar wel in stukjes op de grond... Of ze de boel nou even bijelkaar geveegd hebben voor de foto maakt voor het resultaat niet heel veel uit natuurlijk.
pi_204567610
Lijkt me heerlijk om een kaars diep in putin's reet te steken, Zelenksi mag dat doen, hij mag putin zijn bitch maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204567617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar wel in stukjes op de grond... Of ze de boel nou even bijelkaar geveegd hebben voor de foto maakt voor het resultaat niet heel veel uit natuurlijk.
Wat zeg je nou? Een Bayraktar kan kapot? Ome Erdo vindt u nu staatsvijand.
zie email 27 oktober
  donderdag 28 april 2022 @ 19:26:08 #146
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567702
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:15 schreef trein2000 het volgende:
Wat zeg je nou? Een Bayraktar kan kapot? Ome Erdo vindt u nu staatsvijand.
Mag toch aannemen dat op zo'n duur ding garantie zit.

Erdogan regelt maar een nieuwe.
  donderdag 28 april 2022 @ 19:28:08 #147
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204567722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:26 schreef Tengano het volgende:

[..]
Mag toch aannemen dat op zo'n duur ding garantie zit.
Neuh dit was een namaak, gekocht op de markt in Kusadasi
  donderdag 28 april 2022 @ 19:30:02 #148
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204567744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Neuh dit was een namaak, gekocht op de markt in Kusadasi
Je moet ook goed kijken of die handtekening echt is anders krijg je dit soort ellende.

pi_204567757
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 16:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Is maar wat je gaaf vind, ben je wel helemaal goed?
Daar doen ze toch precies wat je wil?
Een POW Rus doodschieten zodat ie men een vuilniszak terug kan?
Vakman pur sang
pi_204567813
Minimaal 2 heel dikke biems in Kyiv zojuist

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')