Grappig wel, in België pakken ze het voorlopig iets anders aan met het stikstofprobleem. Daar is 3,6 miljard euro beschikbaar tot 2030, in Nederland 25 miljard tot 2035.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zijn er in Vlaanderen überhaupt nog Natura2000 gebieden of hebben ze die allemaal volgebouwd met lintbebouwing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig wel, in België pakken ze het voorlopig iets anders aan met het stikstofprobleem. Daar is 3,6 miljard euro beschikbaar tot 2030, in Nederland 25 miljard tot 2035.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)het-lijntje-a4118694
61 natuurgebieden blijkbaar, staat net als aantal landbouwdieren wel in verhouding tot Nederland. Kan wel een mooie comparitive case study zijn, softe Nederlandse aanpak met veel geld versus harde Vlaamse aanpak. Overigens ook opvallend dat deze minister juist van N-VA afkomstig is - de nationalisten daar holen dus niet per se met de boerenquote:Op donderdag 28 april 2022 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er in Vlaanderen überhaupt nog Natura2000 gebieden of hebben ze die allemaal volgebouwd met lintbebouwing?
Ik doel vooral op de zetelverhoudingen van de afgelopen tien/twintig jaar. We zijn de laatste jaren niet bepaald meer woke gaan stemmen. Dus in hoeverre de cancelcultuur door grote delen van de bevolking ondersteund wordt, is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Niemand weet wat er echt gebeurd is maar versie 2 lijkt me in alles waarschijnlijker. (Simpelweg omdat je zo'n dikke kaars bijna onmogelijk erin krijgt, al helemaal met dat schaamhaar wat ze in die tijd hadden.)
Rustig Slob.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doel vooral op de zetelverhoudingen van de afgelopen tien/twintig jaar. We zijn de laatste jaren niet bepaald meer woke gaan stemmen. Dus in hoeverre de cancelcultuur door grote delen van de bevolking ondersteund wordt, is nog maar de vraag.
Ik moet echt op m'n vingers zitten om hier niet op te reageren. Zoveel aannames. Cancelcultuur is een afschuwelijk containerbegrip wat maar klakkeloos overal voir gebruikt wordt, alsof het uberhaupt bestaat. Vroeger had je de trechterbekercultuur en nu de CANCELCULTUUR jaaaaaa. Kritiek over grensoversc CANCENCULTIUR WOKE WOKE CANCELCULTUUR WOKE. Alsof mensen 's morgens opstaan om eens lekker de cancelcultuur uit te dragen. Ik word er woedend van.
Die hebben we al gecanceld toch?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat wordt niets met dat rechtse meisje.
Sterkte aan alle voetballers die nu hun aasgier missen die dat miljoentje extra lospeutert van de clubs.quote:
Witte Chinees meldt fakenews.quote:
9/10 keer hoor je dan dat hij een dag later alsnog dood is.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We mogen volgens laatste nieuws straks al geen schuurtje meer bouwen. Van der Wal zal haar tempo enorm moeten opschroeven. Het is wel gedaan met vrijwilligheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig wel, in België pakken ze het voorlopig iets anders aan met het stikstofprobleem. Daar is 3,6 miljard euro beschikbaar tot 2030, in Nederland 25 miljard tot 2035.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)het-lijntje-a4118694
Hij is weer opgestaan uit de dood, hallelujah.quote:
Met dank aan Asfalt Cora met haar gesjoemel.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n vermoeiende rubriek hè.
Eens maar hoeveel lekkerder was het geweest als Ali de 4-2 had gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd jongens. Ziet er niet verkeerd uit.
Dat was vrij bedroevend van Alireza.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens maar hoeveel lekkerder was het geweest als Ali de 4-2 had gemaakt.
Daniel Koerhuis is een parodie op een karikatuur.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit zo'n vermoeiende rubriek hè.
Eens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:58 schreef El-Stinho het volgende:
Goedemorgen, wat een dag was het gisteren.
Tijd om de Windows Movie Maker weer aan te slingeren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Steuntje in de rug voor VI #5? @:johannes_vermeer
Al zin in Masked Singer vanavond?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:05 schreef Slobeend het volgende:
Wierd Duk met z'n maatschappelijke analyses in VI gisteren @:maxi-mus(Ja ik heb als ramptoerist even teruggekeken).
De WoKe eN CanCel CulTuUr. Ik heb als ramptoerist ook gekeken, ze waren echt ziedend en Johan een enorm zielige man die door iedereen 'in de steek is gelaten'. Dochter Marieke had vanochtend ook alweer een fles wijn op maar de tweet is weer weg.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:05 schreef Slobeend het volgende:
Wierd Duk met z'n maatschappelijke analyses in VI gisteren @:maxi-mus(Ja ik heb als ramptoerist even teruggekeken).
Nee jij?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Al zin in Masked Singer vanavond?
Vond ik ook ja. Dan weer niet dat ze daarna direct weer bij Op1 ging zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Angela voor de verandering wel sterk trouwens.
Nee jij doet tokkiespellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen tokkietelevisie.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De WoKe eN CanCel CulTuUr. Ik heb als ramptoerist ook gekeken, ze waren echt ziedend en Johan een enorm zielige man die door iedereen 'in de steek is gelaten'. Dochter Marieke had vanochtend ook alweer een fles wijn op maar de tweet is weer weg.
Nog zonder succes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit je aangekondigde greep naar het duimpje?
In Wierd zijn Coming of Age-tijd kon je gewoon nog openlijk praten over het misbruiken van vrouwen. Wat een vrijheid kende hij toen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De WoKe eN CanCel CulTuUr. Ik heb als ramptoerist ook gekeken, ze waren echt ziedend en Johan een enorm zielige man die door iedereen 'in de steek is gelaten'. Dochter Marieke had vanochtend ook alweer een fles wijn op maar de tweet is weer weg.
In Wierd zijn hoofd is het heel simpel:quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In Wierd zijn Coming of Age-tijd kon je gewoon nog openlijk praten over het misbruiken van vrouwen. Wat een vrijheid kende hij toen.
Dan zal Sjon hem aan z'n contract moeten houden (net als de vorige keren), denk eigenlijk niet dat hij dat gaat doenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Zal het definitief zijn?
Lijkt mij sterk, na de zomer beginnen ze gewoon weer of later tijdens het WK.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Zal het definitief zijn?
Mijn doordeweekse avond zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Zal het definitief zijn?
Blijkt maar weer, met geld schuiven is geen wetenschap.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het vastgoedevangelie wordt zelfs universiteiten ingesjoemeld
Dit inclusief de beslaglegging maakt mijn dag helemaal goed.quote:Oud-bestuursleden van stichting Hulptroepen Alliantie Sywert van Lienden en zijn kompanen worden nu ook verdacht van verduistering.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-wegvallen-bij-barca
@:maxi-mus @:wimderon
U denkt: "Ach, vervelend voor Nico Gonzalez!"
VI denkt: "FRENKIE FRENKIE FRENKIE"
Ik heb een Skuumkoppe open getrokken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hier mag wel eentje op gedronken worden.
Ik zit inderdaad aan een biertje en jij zeker aan een of ander onooglijk proteïneshakeje en een glas water of niet? Het verschil moet er zijn.quote:
Ik drink een kop thee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad aan een biertje en jij zeker aan een of ander onooglijk proteïneshakeje en een glas water of niet? Het verschil moet er zijn.
Wij hebben met Hulptroepen uit de goedheid van ons hart gehandeld. Om onze naam te zuiveren hebben we de juiste acties in gang gezet, die helaas tijd kosten. De waarheid zal prevaleren. Actus non facit reum nisi mens sit rea.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:15 schreef Szura het volgende:
Erg teleurstellend dat Sywierd nog niet getwitterd heeft
VVD +5 zetelsquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik zag net in het krantenrekje dat de T. de messen geslepen heeft en Hermien Sophmans beter met een harnas over straat kan gaan de komende tijd.
Ik denk dat die Rotterdammer de VVD gaat leiden.quote:
Was een goeie vlucht geweest voor die piloot van Sala.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:54 schreef EinarBoe het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)lleen-aan-de-spelers
In 2011 'bracht' de vandaag overleden supermakelaar Mino Raiola Mark van Bommel van Bayern München naar AC Milan. Verslaggever Joep Schreuder was erbij en maakte deze unieke reportage.
Een privévlucht met Raiola, Van Bommel en Joep Schreuder. Dat moet er sympathiek aan toegegaan zijn.
Zelfs de Polen hebben een inzending die aardig puntjes gaat scoren.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, nog maar twee weken en dan winnen WIJ alweer het Songfestival.
Jammer dat Oekraïne weer zo egoïstisch moet zijn om een oorlog te beginnen in de hoop wat sympathy votes te scoren, walgelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zelfs de Polen hebben een inzending die aardig puntjes gaat scoren.
Eén keer kan ik nog inkomen maar een paar jaar later gewoon hetzelfde playbook gebruiken. En heel Europa trapt er weer in, kansloos.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat Oekraïne weer zo egoïstisch moet zijn om een oorlog te beginnen in de hoop wat sympathy votes te scoren, walgelijk.
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zelfs de Polen hebben een inzending die aardig puntjes gaat scoren.
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:59 schreef noodgang het volgende:
Das weer eens wat anders, het songfestival in de Intratuin
Nu VI gestopt is wist ik als (incidentele) kijker even niet meer wat ik met mezelf aan moest. Net als mijn soortgenoten, de 8 a 9 honderdduizend overige debielen die het met alles eens zijn wat in dit programma wordt gezegd. Het moge duidelijk zijn, ik heb de afgelopen dagen veel over mezelf geleerd door het volgen van het buitengewoon verheffende discours tussen gelegenheidsantropologen en BN'ers en ik ben deze mensen daar enorm dankbaar voor. We zijn ons "ventiel" kwijt. Er zit niets anders op dan ons terug te trekken op zolder, alwaar onze racistische, homofobe en vrouwonvriendelijke denkbeelden verder kunnen radicaliseren.quote:
Zoals ik al eerder schreef, Daniel is een parodie op een karikatuur.quote:
Nederland viert dag van de arbeid biet. Nederland gaat arbeiders.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nederland viert dag van de arbeid biet. Nederland gaat arbeiders.
https://www.geenstijl.nl/(...)oot-daniel-koerhuis/quote:Op zondag 1 mei 2022 22:11 schreef eentwee het volgende:
Ik krijg altijd een "waar is Wally?"-vibe van die Koerhuis. Bij elke tweet staat een plaatje waar we hem ook op kunnen vinden.
[ afbeelding ]
Wat een openbaring.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg toch ook de indruk dat Koerhuis geestelijk niet helemaal 100% is.
Hij is gewoon een trekpop van een aantal lobbygroepen. Eerst de vastgoed/bouwlobby en nu de asfalt/luchtvaartlobby. Lekker iedere dag op werkbezoek en tweeten wat hem wordt ingefluisterdquote:Op zondag 1 mei 2022 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg toch ook de indruk dat Koerhuis geestelijk niet helemaal 100% is.
Feiten en context. Sinds wanneer is Daniel daarin geïnteresseerd?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef OProg het volgende:
[ twitter ]
Pieter gaat er op in met een reeks tweets.
Dit klinkt wel vertrouwd, toch heb ik het wel eens sterker gehoord. Misschien moeten ze Duitse politici die voor een grote menigte een toespraakje houden voortaan in zwart-wit uitzenden.quote:Op maandag 2 mei 2022 07:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik neem aan dat @:alleskaputt onder de indruk is van de retorische gaven van Scholz?
Zijn verloofde welquote:Op maandag 2 mei 2022 08:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is de Rem een moslim?
En zit wel een VVD-strategie achter ook natuurlijk. Die willen zichzelf framen als de pro-vliegtuig partij. Wat Koerhuis doet ligt qua strategie niet eens zo ver van Baudet af: precies de dingen roepen waarvan je weet dat het opgepikt wordt door een WLR Slowchat zodat je maximale aandacht genereert voor je "ideeën".quote:Op maandag 2 mei 2022 01:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een trekpop van een aantal lobbygroepen. Eerst de vastgoed/bouwlobby en nu de asfalt/luchtvaartlobby. Lekker iedere dag op werkbezoek en tweeten wat hem wordt ingefluisterd
Het is strategie inderdaad, maar je moet wel iemand vinden die zich daar zo makkelijk voor wil laten gebruikenquote:Op maandag 2 mei 2022 10:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En zit wel een VVD-strategie achter ook natuurlijk. Die willen zichzelf framen als de pro-vliegtuig partij. Wat Koerhuis doet ligt qua strategie niet eens zo ver van Baudet af: precies de dingen roepen waarvan je weet dat het opgepikt wordt door een WLR Slowchat zodat je maximale aandacht genereert voor je "ideeën".
Domme mensen zijn ook niet zo dom als Daniel Koerhuis overkomt.
quote:Op maandag 2 mei 2022 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Denken dat de lege dozen van de VVD een strategie hebben
Beste Robert Jan,quote:
Tijd voor wat pushbacks van de grenscontrolequote:Op maandag 2 mei 2022 11:44 schreef eentwee het volgende:
Die mensen zijn niet te benijden. Zij hebben hun huis verlaten met slechts een minimum aan spullen. Welke ze vervolgens moeten inleveren, en zie je ze ooit nog terug? Leven tussen hoop en vrees. Niet weten waar je diezelfde avond slaapt. Kun je het land ontvluchten, of lukt het niet? Wachten, schuifelen, nog meer wachten. Als je geluk hebt deelt iemand flesjes water uit. Intimiderende checkpoints waar je hoopt er niet tussenuit gepikt te worden. Mensonterende omstandigheden daar op Schiphol inderdaad.
Klopt, maar dat geldt voor alle VVD-kamerleden. Ik zou zelf liever een troll als Daniel Koerhuis zijn dan een Bente Becker.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is strategie inderdaad, maar je moet wel iemand vinden die zich daar zo makkelijk voor wil laten gebruiken
En het werkt, want je wordt gelijk uitgenodigd doorquote:Op maandag 2 mei 2022 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt voor alle VVD-kamerleden. Ik zou zelf liever een troll als Daniel Koerhuis zijn dan een Bente Becker.
Oh god, iedereen die drie scannetjes uitgedraaid heeft voor de baas verdient een dik verdiende vakantie naar de zon.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het werkt, want je wordt gelijk uitgenodigd doorOp1
[ twitter ]
Tijd voor een eigen topic.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Barbecue alvast aangeslingerdquote:Op maandag 2 mei 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Volgende week eindelijk de warmte in jaaaaa
[ afbeelding ]
Bijna vakantiequote:Op maandag 2 mei 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat de airco's vorige week geplaatst zijn dan!quote:Op maandag 2 mei 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog wel vrij ver weg.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:18 schreef Slobeend het volgende:
Er is bijna geen tv-personage die ik zo ben gaan haten als Wendy Byrde @:el-stinho
Haha, met stip. Ik vind wel dat haar persoonlijkheid de reden is voor de neergang na seizoen 2, toen je net alle lijntjes in je hoofd had gelegd.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:18 schreef Slobeend het volgende:
Er is bijna geen tv-personage die ik zo ben gaan haten als Wendy Byrde @:el-stinho
Nee, ik kijk niet veel series maar als ik kijk is het vlak voor ik naar bed gaquote:Op maandag 2 mei 2022 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
Is het overigens vreemd als ik alleen late night de concentratie heb om series te kijken?
Tijdens werk is ook vaak lastig natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet veel series maar als ik kijk is het vlak voor ik naar bed ga
Nee joh. Thuiswerkenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Tijdens werk is ook vaak lastig natuurlijk
Alleen wielrennen of de OS wordt dan opgezetquote:
Ik slaap vrij laat dus tijd genoeg. Maar ik doe het ook zo in het weekendquote:Op maandag 2 mei 2022 19:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Tijdens werk is ook vaak lastig natuurlijk
Ik ga nu nog vroeg naar bed. Hopelijk dat minifranklop binnenkort doorkrijgt dat elke nacht doorslapen een ding isquote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik slaap vrij laat dus tijd genoeg. Maar ik doe het ook zo in het weekend
Wel veel koers tijdens werktijd, dat klopt ja.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen wielrennen of de OS wordt dan opgezet
Twitter en FOK komen pas laat in de avond tot rustquote:Op maandag 2 mei 2022 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
Overdag kan ik niet 50 minuten concentreren. 's avonds, 's nachts wel.
Das wel een valkuil ja, een serie proberen te volgen met je telefoon in je hand. Al vaker een aflevering halverwege opnieuw aan moeten zettenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twitter en FOK komen pas laat in de avond tot rust
Geen sport, geen school enzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twitter en FOK komen pas laat in de avond tot rust
Het is normaal in de zin dat de meeste mensen tegenwoordig een dramatisch concentratievermogen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
Is het overigens vreemd als ik alleen late night de concentratie heb om series te kijken?
Maak je op voor een teleurstelling. De pluim gaat onverbiddelijk voor matig weer.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Dit en dan ook nog eens Atje Kuiken.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die van vanmorgen bedoel je. Let maar op de nieuwe pluim vanavond.quote:Op maandag 2 mei 2022 20:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maak je op voor een teleurstelling. De pluim gaat onverbiddelijk voor matig weer.
Eens, bij daglicht is het al helemaal anders.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet veel series maar als ik kijk is het vlak voor ik naar bed ga
Het duurt niet lang meer voor we Ebbie kunnen bewonderen in deze reeks.quote:
Waarom denk je dat.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer voor we Ebbie kunnen bewonderen in deze reeks.
Omdat ze er voor mijn gevoel nu al een heel stuk anders uitziet dan enkele jaren geleden. Daar heeft iemand al flink aan lopen te sleutelen.quote:
Met die verspookte broers die geen corona-vaccins wilden nemen en nu dood zijnquote:Op maandag 2 mei 2022 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er voor mijn gevoel nu al een heel stuk anders uitziet dan enkele jaren geleden. Daar heeft iemand al flink aan lopen te sleutelen.
Waarom laat je Slob en mij in de kou staan?quote:Op maandag 2 mei 2022 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ebbie is een heerlijke vrouw waar niet aan gesleuteld is.
Ik laat je nog even zweten.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom laat je Slob en mij in de kou staan?
3e wereldlandquote:
Dom land, dom politiek stelsel, dom juridisch stelsel. Nog verrassend dat het zo lang "goed" is gegaanquote:
#metooquote:Op maandag 2 mei 2022 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ebbie is een heerlijke vrouw waar niet aan gesleuteld is.
Wat mij wel intrigeert is dat ze hem in een eerdere versie van het stuk "luchtvaartjournalist" hebben genoemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:52 schreef OProg het volgende:
Het NRC heeft een mooi stukje over Daniel K bij OP1 gisteren, die mede dankzij Kysia Hekster gigantisch voor lul zat.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij wel intrigeert is dat ze hem in een eerdere versie van het stuk "luchtvaartjournalist" hebben genoemd.
Ik heb deze meloen even voor je doorgeslikt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Gert-Jan Segers toch intens vermoeiend.
Ja oké. Ook over Israël bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb deze meloen even voor je doorgeslikt.
Of over het niet meer kunnen regeren met Rutte oh wacht hahahaha lol toch welquote:
Ik word heel kriegelig van die referentie naar 'federale rechters', alsof we dan allemaal wel weten wat daarmee bedoeld wordt en het niet alleen maar onderdeel is van een achterlijk ondemocratisch gedrocht van een land dat niet de onze is.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Gert-Jan Segers toch intens vermoeiend inzake abortus.
Weet je wie ook ooit een tijd in Egypte verbleef?quote:
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat er wel meer gekken een master in econometrie hebben behaald.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:24 schreef eentwee het volgende:
We mogen niet uitsluiten dat Daniel Koerhuis een mol is die de VVD van binnenuit kapot probeert te maken. Als je een master in econometrie hebt kun je niet zo'n domoor zíjn, maar wel spelen. Hoe meer aandacht en macht hij krijgt, hoe meer hij de VVD voor lul zet.
Pieter Omzicht?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat er wel meer gekken een master in econometrie hebben behaald.
Loop jij nu binnen? Op open dagen enzo zeiden ze destijds dat je voor het geld het best econometrie kon gaan studeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat er wel meer gekken een master in econometrie hebben behaald.
Dat ontzag voor bepaalde studies is sowieso onnodig. Uiteindelijk is elke studie er eentje die jaarlijks door genoeg mensen gedaan en afgemaakt wordt om dat niet echt bijzonder te maken. Hoe je het haalt zegt vaak meer dan dat je het haalt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat een groot gedeelte bij de opleiding Natuur- en Sterrenkunde afhaakt. Bij Wiskunde is dat denk ik ook zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat ontzag voor bepaalde studies is sowieso onnodig. Uiteindelijk is elke studie er eentje die jaarlijks door genoeg mensen gedaan en afgemaakt wordt om dat niet echt bijzonder te maken. Hoe je het haalt zegt vaak meer dan dat je het haalt.
Wiskunde, natuurkunde, iets op de TU Delft, noem maar op.
Ik ben geen graaiende gladjanus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Loop jij nu binnen? Op open dagen enzo zeiden ze destijds dat je voor het geld het best econometrie kon gaan studeren.
Het maakt niet zozeer uit of er een deel afhaakt (om wat voor reden dan ook), het gaat erom dat er jaarlijks genoeg mensen het wel afmaken om dat geen hele exclusieve groep te laten zijn. Als je jaarlijks 300 afgestudeerd natuurkundigen hebt, dan zitten daar elk jaar genoeg idioten tussen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat een groot gedeelte bij de opleiding Natuur- en Sterrenkunde afhaakt. Bij Wiskunde is dat denk ik ook zo.
Beta studies zijn natuurlijk de enige studies, de rest zijn cursussen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:04 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat ontzag voor bepaalde studies is sowieso onnodig. Uiteindelijk is elke studie er eentje die jaarlijks door genoeg mensen gedaan en afgemaakt wordt om dat niet echt bijzonder te maken. Hoe je het haalt zegt vaak meer dan dat je het haalt.
Wiskunde, natuurkunde, iets op de TU Delft, noem maar op.
Master quantitative finance is geen master!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen graaiende gladjanus.
Ik kan er wel van leven, dat wel, maar voor die gouden bergen moet je ook wel een beetje dat hebben. Niet iedereen gaat gezellig voor het grote geld bij een ETF-handelaar natuurlijk.
Maar ik denk wel dat je een allround toolkit hebt om altijd wel iets te vinden waarmee je vooruit kunt. Al wordt alles duurder, behalve de meeste lonen, tegenwoordig.
Keltische Talen en Cultuur afgestudeerden zijn de exclusieve bazenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het maakt niet zozeer uit of er een deel afhaakt (om wat voor reden dan ook), het gaat erom dat er jaarlijks genoeg mensen het wel afmaken om dat geen hele exclusieve groep te laten zijn. Als je jaarlijks 300 afgestudeerd natuurkundigen hebt, dan zitten daar elk jaar genoeg idioten tussen.
Dit geldt voor alle studies.
Die Sywert.quote:Twan Huys botst tijdens lunchpauze op tegen Sywert van Lienden
Twan Huys is een paar maanden geleden tegen Sywert van Lienden opgebotst tijdens een wandelingetje in het Hilversumse Corversbos. “Van de boosheid van Buitenhof was niets meer te merken.”
“We hebben twintig minuten met elkaar gesproken en hij was er op dat moment van overtuigd dat het onderzoek dat nu gaande is hem helemaal vrij zou pleiten. Het tegenovergestelde gebeurt de afgelopen dagen.”
https://www.mediacourant.(...)-sywert-van-lienden/
Ik vraag me dan af hoe het altijd in zo'n bovenkamer werkt.... Hij vond z'n cliënten wel helemaal normaal?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ach nee, de wappieadvocaat is geschrokken dat er allemaal wappies achter hem aan liepen
Wel een goddelijke aflevering weer. Wat een serie jongens, allemachtig.quote:
Maakt niet uit, over 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is wederom nauwelijks 10 graden. Dit is niet leuk.
Hier gewoon 16 graadjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is wederom nauwelijks 10 graden. Dit is niet leuk.
Normaliter koop ik geen wielermerchandise maar linkse shirt met roodblauwgroen vind ik wel erg mooiquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hier ga ik mijn hele kledingkast mee vullen.
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hier ga ik mijn hele kledingkast mee vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:56 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]Wow, dat is wel echt een collectors item.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Zondag gevsllem bloedende hoofdwond 112 gebeld lig nu op cardiologie in den Bosch tot openhartoprtstir urgentiequote:
Getuige de laatste ontwikkelingen overweeg ik sterk een W52 op de kop te tikken, als steun in de rug.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Al vind ik mijn Amore & Vita van 1993 nog net iets leuker.
Tot mijn verbazing waren alle urine en bloedtesten wel negatief en was elk bloedpaspoort in orde, die zitten binnenkort gewoon weer op de fiets.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Getuige de laatste ontwikkelingen overweeg ik sterk een W52 op de kop te tikken, als steun in de rug.
Orodreth, toch een zeer gewaardeerd user in de Spaanse wielerscene, is van mening dat buitenlandse ploegen de Volta hierdoor moeten boycotten. Die nemen we dus nooit meer serieus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing waren alle urine en bloedtesten wel negatief en was elk bloedpaspoort in orde, die zitten binnenkort gewoon weer op de fiets.
Wat een lul. Geen betere manier om volwassen te worden als wielrenner.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Orodreth, toch een zeer gewaardeerd user in de Spaanse wielerscene, is van mening dat buitenlandse ploegen de Volta hierdoor moeten boycotten. Die nemen we dus nooit meer serieus.
Je krijgt waar voor je geld dusquote:
Dat heeft niet veel zin want die zijn momenteel in een diepe slaap.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:05 schreef noodgang het volgende:
Zijn dat de cavia's van @:mani89 waar hij tegen praat?
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.quote:
Eens, helemaal gezien de ambtenaren toch al vrij hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.
Overigens vind ik dat 5 mei onmiddellijk weer een vrije dag moet worden. Schrap koningsdag maar, of 2e Pinksterdag. Of gewoon maar erbij, aangezien van loonsverhogingen toch weinig terechtkomt.
Hebben we goed bekekenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, helemaal gezien de ambtenaren toch al vrij hebben.
Nederland heeft zo'n beetje de minste officiële feestdagen van Europa, dus 5 mei kan er prima bijquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.
Overigens vind ik dat 5 mei onmiddellijk weer een vrije dag moet worden. Schrap koningsdag maar, of 2e Pinksterdag. Of gewoon maar erbij, aangezien van loonsverhogingen toch weinig terechtkomt.
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:16 schreef franklop het volgende:
Zijn we weer allemaal MAD dat bevrijdingsdag geen standaard vrije dag is voor ALLE Nederlanders?
Ze gingen een paar jaar geleden nog duiken of ze nog sporen van die fiets konden vinden op de bodem van de zee. Uiteraard niet maar het had wel iets grappigs om die beelden te zien op Zeelandbrug waarin hij stopte, die fiets er vanaf mikte en voor op de stang bij de Kneet ging zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:56 schreef maily het volgende:
Oud-wereldkampioen wielrennen Harm Ottenbros (78) overleden
Dat soort humor kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Die bijnaam "Adelaar van Hoogerheide" had hij trouwens zelf verzonnen want hij kon helemaal niet klimmen.
Ik zag GJ van de week volgens mij met een vieze snor op ESPNquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Goed stel dit. Cora heeft het er maar druk mee, zat gister ook al bij OP1.
Zeer zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag GJ van de week volgens mij met een vieze snor op ESPN
Dokter Gommie was ook weer van stal gehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waren de fatsoenlijke Feyenoord supporters op? Manmanmanquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-hoop-voor-feyenoordquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waren de fatsoenlijke Feyenoord supporters op? Manmanman
Wel lachen altijd hoe Cora altijd aan haar volkse imago probeert te werken via Feyenoord.
Waarom misgun jij deze uiterst sympathieke groep succes?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in een Ballon d'Or-performance van Dimitri Payet vanavond. Een 3-1 zege heb ik alle vertrouwen in. De beentjes van Feyenoord zullen vanavond instorten en heel Rotterdam zal rouwen.
Ik hoopte eigenlijk dat @Slobeend zou happen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom misgun jij deze uiterst sympathieke groep succes?
Precies.quote:
Niet door mij!quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies.
Dat 'in Europa zijn we voor Nederlandse ploegen' slaat nergens op. Ajacieden werden ook gewoon netjes uitgelachen toen we de EL finale verloren, of toen we 3 goals tegen kregen van een niet scorende spits in de halve finale CL.
Zomaar een mes in de rug van Stijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in een Ballon d'Or-performance van Dimitri Payet vanavond. Een 3-1 zege heb ik alle vertrouwen in. De beentjes van Feyenoord zullen vanavond instorten en heel Rotterdam zal rouwen.
Van tevoren uitgesproken tegen een Nederlands team juichen vind ik wel overdreven. Achteraf uitlachen of het mooi vinden dat ze doorgaan kan altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies.
Dat 'in Europa zijn we voor Nederlandse ploegen' slaat nergens op. Ajacieden werden ook gewoon netjes uitgelachen toen we de EL finale verloren, of toen we 3 goals tegen kregen van een niet scorende spits in de halve finale CL.
Dit was satire om @Slobeend te plagen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zomaar een mes in de rug van Stijn.
De Johan Derksen van WLR. Snel het verhaal afzwakken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was satire om @:slobeend te plagen.
Ik kan prima met Europees succes voor Feyenoord leven.
Dat sentiment heb ik ook meer de laatste jaren. Desondanks gun ik Feyenoord een beslissende tegentreffer in de 93e minuutquote:
Klootzak.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat sentiment heb ik ook meer de laatste jaren. Desondanks gun ik Feyenoord een beslissende tegentreffer in de 93e minuut
Ik ga een kaarsje branden voor Feyenoord vandaag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Johan Derksen van WLR. Snel het verhaal afzwakken.
Ga eerst eens wat meer punten voor me scoren LAPZWANS. #altijdtegenmijquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja.
Lekker de koning en de kerk afschaffen, vrije dagen zat.
Het koningshuis, de kerk, slap gepolder. Ik ga natuurlijk niet zeggen dat we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, zeker vandaag niet, maar ik weet wel bij wie het koningshuis, de kerk en slap gepolder geen roet in het eten hadden kunnen gooien als het ging om een nationale feestdag.quote:De bevrijding in 1945 van de Duitse en Japanse bezetters is voor het eerst gevierd op 31 augustus 1945, toen nog Koninginnedag. Koningin Wilhelmina wilde dit feest niet op haar verjaardag en daarop kwam 5 mei in beeld, de dag van de capitulatiebesprekingen. In 1946 werd door de regering besloten dat Bevrijdingsdag op 5 mei moest plaatsvinden, behalve als deze dag op zondag viel, omdat anders de traditie van de christelijke zondagsrust verstoord zou worden. In 1968 werd besloten dat Bevrijdingsdag, ongeacht welke dag van de week het was, op 5 mei zou plaatsvinden.
Vanaf 1958 werd Bevrijdingsdag slechts om de vijf jaar gevierd. Het lukte de verschillende opeenvolgende comités niet een nationale traditie op te bouwen, zoals de Nationale Dodenherdenking dat wel was.
In 1990 werd de datum van 5 mei uitgeroepen tot een nationale feestdag, waarop jaarlijks de bevrijding van Nederland in 1945 van de Duitse bezetting wordt herdacht en gevierd. De datum van 5 mei als nationale feestdag is vastgelegd in de Algemene termijnenwet.
Dit betekent niet dat 5 mei automatisch een vrije dag is. De Nederlandse regering heeft bepaald dat werknemers en werkgevers zelf een regeling moeten treffen. Werknemers in het bedrijfsleven hebben op 5 mei een vrije dag als dit in de cao is afgesproken. Als dit niet is afgesproken of als de bedrijfstak geen cao heeft, beslist de werkgever over wel of geen betaald vrij. Personeel in (rijks)overheidsdienst heeft, voor zover dit in de cao is opgenomen en de dienst het toelaat, op 5 mei een vrije dag. Semi-overheden volgen dit voorbeeld zoveel mogelijk.
Een Mani-postquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
FC Drita is van een goed toernooi bestolen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Wie had dat 16 wedstrijden geleden gedacht toen ternauwernood FC Drita werd verslagen in blessuretijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |