Was een goeie vlucht geweest voor die piloot van Sala.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:54 schreef EinarBoe het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)lleen-aan-de-spelers
In 2011 'bracht' de vandaag overleden supermakelaar Mino Raiola Mark van Bommel van Bayern München naar AC Milan. Verslaggever Joep Schreuder was erbij en maakte deze unieke reportage.
Een privévlucht met Raiola, Van Bommel en Joep Schreuder. Dat moet er sympathiek aan toegegaan zijn.
Zelfs de Polen hebben een inzending die aardig puntjes gaat scoren.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, nog maar twee weken en dan winnen WIJ alweer het Songfestival.
Jammer dat Oekraïne weer zo egoïstisch moet zijn om een oorlog te beginnen in de hoop wat sympathy votes te scoren, walgelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zelfs de Polen hebben een inzending die aardig puntjes gaat scoren.
Eén keer kan ik nog inkomen maar een paar jaar later gewoon hetzelfde playbook gebruiken. En heel Europa trapt er weer in, kansloos.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat Oekraïne weer zo egoïstisch moet zijn om een oorlog te beginnen in de hoop wat sympathy votes te scoren, walgelijk.
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zelfs de Polen hebben een inzending die aardig puntjes gaat scoren.
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:59 schreef noodgang het volgende:
Das weer eens wat anders, het songfestival in de Intratuin
Nu VI gestopt is wist ik als (incidentele) kijker even niet meer wat ik met mezelf aan moest. Net als mijn soortgenoten, de 8 a 9 honderdduizend overige debielen die het met alles eens zijn wat in dit programma wordt gezegd. Het moge duidelijk zijn, ik heb de afgelopen dagen veel over mezelf geleerd door het volgen van het buitengewoon verheffende discours tussen gelegenheidsantropologen en BN'ers en ik ben deze mensen daar enorm dankbaar voor. We zijn ons "ventiel" kwijt. Er zit niets anders op dan ons terug te trekken op zolder, alwaar onze racistische, homofobe en vrouwonvriendelijke denkbeelden verder kunnen radicaliseren.quote:
Zoals ik al eerder schreef, Daniel is een parodie op een karikatuur.quote:
Nederland viert dag van de arbeid biet. Nederland gaat arbeiders.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nederland viert dag van de arbeid biet. Nederland gaat arbeiders.
https://www.geenstijl.nl/(...)oot-daniel-koerhuis/quote:Op zondag 1 mei 2022 22:11 schreef eentwee het volgende:
Ik krijg altijd een "waar is Wally?"-vibe van die Koerhuis. Bij elke tweet staat een plaatje waar we hem ook op kunnen vinden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |