Keltische Talen en Cultuur afgestudeerden zijn de exclusieve bazenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het maakt niet zozeer uit of er een deel afhaakt (om wat voor reden dan ook), het gaat erom dat er jaarlijks genoeg mensen het wel afmaken om dat geen hele exclusieve groep te laten zijn. Als je jaarlijks 300 afgestudeerd natuurkundigen hebt, dan zitten daar elk jaar genoeg idioten tussen.
Dit geldt voor alle studies.
Die Sywert.quote:Twan Huys botst tijdens lunchpauze op tegen Sywert van Lienden
Twan Huys is een paar maanden geleden tegen Sywert van Lienden opgebotst tijdens een wandelingetje in het Hilversumse Corversbos. “Van de boosheid van Buitenhof was niets meer te merken.”
“We hebben twintig minuten met elkaar gesproken en hij was er op dat moment van overtuigd dat het onderzoek dat nu gaande is hem helemaal vrij zou pleiten. Het tegenovergestelde gebeurt de afgelopen dagen.”
https://www.mediacourant.(...)-sywert-van-lienden/
Ik vraag me dan af hoe het altijd in zo'n bovenkamer werkt.... Hij vond z'n cliënten wel helemaal normaal?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ach nee, de wappieadvocaat is geschrokken dat er allemaal wappies achter hem aan liepen
Wel een goddelijke aflevering weer. Wat een serie jongens, allemachtig.quote:
Maakt niet uit, over 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is wederom nauwelijks 10 graden. Dit is niet leuk.
Hier gewoon 16 graadjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is wederom nauwelijks 10 graden. Dit is niet leuk.
Normaliter koop ik geen wielermerchandise maar linkse shirt met roodblauwgroen vind ik wel erg mooiquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hier ga ik mijn hele kledingkast mee vullen.
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hier ga ik mijn hele kledingkast mee vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |