Keltische Talen en Cultuur afgestudeerden zijn de exclusieve bazenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het maakt niet zozeer uit of er een deel afhaakt (om wat voor reden dan ook), het gaat erom dat er jaarlijks genoeg mensen het wel afmaken om dat geen hele exclusieve groep te laten zijn. Als je jaarlijks 300 afgestudeerd natuurkundigen hebt, dan zitten daar elk jaar genoeg idioten tussen.
Dit geldt voor alle studies.
Die Sywert.quote:Twan Huys botst tijdens lunchpauze op tegen Sywert van Lienden
Twan Huys is een paar maanden geleden tegen Sywert van Lienden opgebotst tijdens een wandelingetje in het Hilversumse Corversbos. “Van de boosheid van Buitenhof was niets meer te merken.”
“We hebben twintig minuten met elkaar gesproken en hij was er op dat moment van overtuigd dat het onderzoek dat nu gaande is hem helemaal vrij zou pleiten. Het tegenovergestelde gebeurt de afgelopen dagen.”
https://www.mediacourant.(...)-sywert-van-lienden/
Ik vraag me dan af hoe het altijd in zo'n bovenkamer werkt.... Hij vond z'n cliënten wel helemaal normaal?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ach nee, de wappieadvocaat is geschrokken dat er allemaal wappies achter hem aan liepen
Wel een goddelijke aflevering weer. Wat een serie jongens, allemachtig.quote:
Maakt niet uit, over 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is wederom nauwelijks 10 graden. Dit is niet leuk.
Hier gewoon 16 graadjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:28 schreef Slobeend het volgende:
Het is wederom nauwelijks 10 graden. Dit is niet leuk.
Normaliter koop ik geen wielermerchandise maar linkse shirt met roodblauwgroen vind ik wel erg mooiquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hier ga ik mijn hele kledingkast mee vullen.
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Hier ga ik mijn hele kledingkast mee vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bini mag nog niet de veters strikken van deze man.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:56 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]Wow, dat is wel echt een collectors item.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Zondag gevsllem bloedende hoofdwond 112 gebeld lig nu op cardiologie in den Bosch tot openhartoprtstir urgentiequote:
Getuige de laatste ontwikkelingen overweeg ik sterk een W52 op de kop te tikken, als steun in de rug.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Al vind ik mijn Amore & Vita van 1993 nog net iets leuker.
Tot mijn verbazing waren alle urine en bloedtesten wel negatief en was elk bloedpaspoort in orde, die zitten binnenkort gewoon weer op de fiets.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Getuige de laatste ontwikkelingen overweeg ik sterk een W52 op de kop te tikken, als steun in de rug.
Orodreth, toch een zeer gewaardeerd user in de Spaanse wielerscene, is van mening dat buitenlandse ploegen de Volta hierdoor moeten boycotten. Die nemen we dus nooit meer serieus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing waren alle urine en bloedtesten wel negatief en was elk bloedpaspoort in orde, die zitten binnenkort gewoon weer op de fiets.
Wat een lul. Geen betere manier om volwassen te worden als wielrenner.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Orodreth, toch een zeer gewaardeerd user in de Spaanse wielerscene, is van mening dat buitenlandse ploegen de Volta hierdoor moeten boycotten. Die nemen we dus nooit meer serieus.
Je krijgt waar voor je geld dusquote:
Dat heeft niet veel zin want die zijn momenteel in een diepe slaap.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:05 schreef noodgang het volgende:
Zijn dat de cavia's van @:mani89 waar hij tegen praat?
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.quote:
Eens, helemaal gezien de ambtenaren toch al vrij hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.
Overigens vind ik dat 5 mei onmiddellijk weer een vrije dag moet worden. Schrap koningsdag maar, of 2e Pinksterdag. Of gewoon maar erbij, aangezien van loonsverhogingen toch weinig terechtkomt.
Hebben we goed bekekenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, helemaal gezien de ambtenaren toch al vrij hebben.
Nederland heeft zo'n beetje de minste officiële feestdagen van Europa, dus 5 mei kan er prima bijquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.
Overigens vind ik dat 5 mei onmiddellijk weer een vrije dag moet worden. Schrap koningsdag maar, of 2e Pinksterdag. Of gewoon maar erbij, aangezien van loonsverhogingen toch weinig terechtkomt.
Ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:16 schreef franklop het volgende:
Zijn we weer allemaal MAD dat bevrijdingsdag geen standaard vrije dag is voor ALLE Nederlanders?
Ze gingen een paar jaar geleden nog duiken of ze nog sporen van die fiets konden vinden op de bodem van de zee. Uiteraard niet maar het had wel iets grappigs om die beelden te zien op Zeelandbrug waarin hij stopte, die fiets er vanaf mikte en voor op de stang bij de Kneet ging zitten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:56 schreef maily het volgende:
Oud-wereldkampioen wielrennen Harm Ottenbros (78) overleden
Dat soort humor kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Die bijnaam "Adelaar van Hoogerheide" had hij trouwens zelf verzonnen want hij kon helemaal niet klimmen.
Ik zag GJ van de week volgens mij met een vieze snor op ESPNquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Goed stel dit. Cora heeft het er maar druk mee, zat gister ook al bij OP1.
Zeer zeker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag GJ van de week volgens mij met een vieze snor op ESPN
Dokter Gommie was ook weer van stal gehaaldquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Waren de fatsoenlijke Feyenoord supporters op? Manmanmanquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)-hoop-voor-feyenoordquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waren de fatsoenlijke Feyenoord supporters op? Manmanman
Wel lachen altijd hoe Cora altijd aan haar volkse imago probeert te werken via Feyenoord.
Waarom misgun jij deze uiterst sympathieke groep succes?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in een Ballon d'Or-performance van Dimitri Payet vanavond. Een 3-1 zege heb ik alle vertrouwen in. De beentjes van Feyenoord zullen vanavond instorten en heel Rotterdam zal rouwen.
Ik hoopte eigenlijk dat @Slobeend zou happen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom misgun jij deze uiterst sympathieke groep succes?
Precies.quote:
Niet door mij!quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies.
Dat 'in Europa zijn we voor Nederlandse ploegen' slaat nergens op. Ajacieden werden ook gewoon netjes uitgelachen toen we de EL finale verloren, of toen we 3 goals tegen kregen van een niet scorende spits in de halve finale CL.
Zomaar een mes in de rug van Stijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in een Ballon d'Or-performance van Dimitri Payet vanavond. Een 3-1 zege heb ik alle vertrouwen in. De beentjes van Feyenoord zullen vanavond instorten en heel Rotterdam zal rouwen.
Van tevoren uitgesproken tegen een Nederlands team juichen vind ik wel overdreven. Achteraf uitlachen of het mooi vinden dat ze doorgaan kan altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies.
Dat 'in Europa zijn we voor Nederlandse ploegen' slaat nergens op. Ajacieden werden ook gewoon netjes uitgelachen toen we de EL finale verloren, of toen we 3 goals tegen kregen van een niet scorende spits in de halve finale CL.
Dit was satire om @Slobeend te plagen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zomaar een mes in de rug van Stijn.
De Johan Derksen van WLR. Snel het verhaal afzwakken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was satire om @:slobeend te plagen.
Ik kan prima met Europees succes voor Feyenoord leven.
Dat sentiment heb ik ook meer de laatste jaren. Desondanks gun ik Feyenoord een beslissende tegentreffer in de 93e minuutquote:
Klootzak.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat sentiment heb ik ook meer de laatste jaren. Desondanks gun ik Feyenoord een beslissende tegentreffer in de 93e minuut
Ik ga een kaarsje branden voor Feyenoord vandaag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Johan Derksen van WLR. Snel het verhaal afzwakken.
Ga eerst eens wat meer punten voor me scoren LAPZWANS. #altijdtegenmijquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja.
Lekker de koning en de kerk afschaffen, vrije dagen zat.
Het koningshuis, de kerk, slap gepolder. Ik ga natuurlijk niet zeggen dat we beter niet bevrijd hadden kunnen worden, zeker vandaag niet, maar ik weet wel bij wie het koningshuis, de kerk en slap gepolder geen roet in het eten hadden kunnen gooien als het ging om een nationale feestdag.quote:De bevrijding in 1945 van de Duitse en Japanse bezetters is voor het eerst gevierd op 31 augustus 1945, toen nog Koninginnedag. Koningin Wilhelmina wilde dit feest niet op haar verjaardag en daarop kwam 5 mei in beeld, de dag van de capitulatiebesprekingen. In 1946 werd door de regering besloten dat Bevrijdingsdag op 5 mei moest plaatsvinden, behalve als deze dag op zondag viel, omdat anders de traditie van de christelijke zondagsrust verstoord zou worden. In 1968 werd besloten dat Bevrijdingsdag, ongeacht welke dag van de week het was, op 5 mei zou plaatsvinden.
Vanaf 1958 werd Bevrijdingsdag slechts om de vijf jaar gevierd. Het lukte de verschillende opeenvolgende comités niet een nationale traditie op te bouwen, zoals de Nationale Dodenherdenking dat wel was.
In 1990 werd de datum van 5 mei uitgeroepen tot een nationale feestdag, waarop jaarlijks de bevrijding van Nederland in 1945 van de Duitse bezetting wordt herdacht en gevierd. De datum van 5 mei als nationale feestdag is vastgelegd in de Algemene termijnenwet.
Dit betekent niet dat 5 mei automatisch een vrije dag is. De Nederlandse regering heeft bepaald dat werknemers en werkgevers zelf een regeling moeten treffen. Werknemers in het bedrijfsleven hebben op 5 mei een vrije dag als dit in de cao is afgesproken. Als dit niet is afgesproken of als de bedrijfstak geen cao heeft, beslist de werkgever over wel of geen betaald vrij. Personeel in (rijks)overheidsdienst heeft, voor zover dit in de cao is opgenomen en de dienst het toelaat, op 5 mei een vrije dag. Semi-overheden volgen dit voorbeeld zoveel mogelijk.
Een Mani-postquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |