quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:56 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]Wow, dat is wel echt een collectors item.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Zondag gevsllem bloedende hoofdwond 112 gebeld lig nu op cardiologie in den Bosch tot openhartoprtstir urgentiequote:
Getuige de laatste ontwikkelingen overweeg ik sterk een W52 op de kop te tikken, als steun in de rug.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Al vind ik mijn Amore & Vita van 1993 nog net iets leuker.
Tot mijn verbazing waren alle urine en bloedtesten wel negatief en was elk bloedpaspoort in orde, die zitten binnenkort gewoon weer op de fiets.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Getuige de laatste ontwikkelingen overweeg ik sterk een W52 op de kop te tikken, als steun in de rug.
Orodreth, toch een zeer gewaardeerd user in de Spaanse wielerscene, is van mening dat buitenlandse ploegen de Volta hierdoor moeten boycotten. Die nemen we dus nooit meer serieus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing waren alle urine en bloedtesten wel negatief en was elk bloedpaspoort in orde, die zitten binnenkort gewoon weer op de fiets.
Wat een lul. Geen betere manier om volwassen te worden als wielrenner.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Orodreth, toch een zeer gewaardeerd user in de Spaanse wielerscene, is van mening dat buitenlandse ploegen de Volta hierdoor moeten boycotten. Die nemen we dus nooit meer serieus.
Je krijgt waar voor je geld dusquote:
Dat heeft niet veel zin want die zijn momenteel in een diepe slaap.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:05 schreef noodgang het volgende:
Zijn dat de cavia's van @:mani89 waar hij tegen praat?
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.quote:
Eens, helemaal gezien de ambtenaren toch al vrij hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond het ook een indrukwekkende en overtuigende toespraak.
Overigens vind ik dat 5 mei onmiddellijk weer een vrije dag moet worden. Schrap koningsdag maar, of 2e Pinksterdag. Of gewoon maar erbij, aangezien van loonsverhogingen toch weinig terechtkomt.
Hebben we goed bekekenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, helemaal gezien de ambtenaren toch al vrij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |