Je bestrijdt mijn opmerking, dus kennelijk weet jij het beter dan ik.quote:
Mag hopen dat het niet zo ver komt dat het laatste vrije programma op de televisie ten prooi valt aan policor woke Nederland. Dan mag de vlag wel overal halfstok.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig dat hij niet meer bij VI mag verschijnen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik denk inderdaad dat mannen dat veel beter weten dan ik, aangezien ik natuurlijk helemaal niet met vrouwen omga.
Ik zeg alleen dat je geen idee hebt. Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bestrijdt mijn opmerking, dus kennelijk weet jij het beter dan ik.
Hoax. Je zit op FOK! je gaat helemaal niet met mensen om.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik denk inderdaad dat mannen dat veel beter weten dan ik, aangezien ik natuurlijk helemaal niet met vrouwen omga.
Dat wisten we al toch? Maar eens. Ophef om de ophef, door hem zelf gecreeerd overigens, dus prima dat hij de gevllgen ook moet dragen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je niet de enige die dat denkt. Maar ja, dan valt er ook meteen niet zoveel meer van te zeggen dan: wat een idioot.
Dat klopt, het is ook achterlijk. los van of hij het gedaan heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, maakt het uit of het waar is? Als je dit ginnegappend bekent op tv, wel of niet echt gebeurd, dan spoor je toch niet?
Ik zeg dat vrouwen dat volgens mij veel minder doen. Jij zegt dat ik geen idee heb (en je impliceert daarmee dat jij dat dan dus wel hebt). Dus jij als man weet het vast beter dan ik. Tuurlijk joh, als jij daar blij van wordt.quote:
Dat is in Nederland niet zo. Getuige het aantal alleenstaande tienermoeders die het ook gewoon kunnen rooien.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was misschien ook wel wat overdreven generaliserend hoor, maar dat soort opschepperige verhalen hoorde ik toch regelmatig in de kroeg. En nee, niet als grapje, maar echt serieus. Het helpt in bredere zin natuurlijk ook niet dat Nederland heel conservatief blijft en vrouwen veelal gewoon financieel afhankelijk zijn van hun partner.
Hij heeft natuurlijk wel een punt dat je puur vanuit je onderbuik schrijft.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg dat vrouwen dat volgens mij veel minder doen. Jij zegt dat ik geen idee heb (en je impliceert daarmee dat jij dat dan dus wel hebt). Dus jij als man weet het vast beter dan ik. Tuurlijk joh, als jij daar blij van wordt.
Damn, betrapt.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoax. Je zit op FOK! je gaat helemaal niet met mensen om.
Als dat gebeurt heeft Johan dat helemaal aan zichzelf te danken. Wat een mongool om zoiets te vertellen op TV, waarvan ik trouwens nog niet eens geloof dat het echt gebeurd is.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Mag hopen dat het niet zo ver komt dat het laatste vrije programma op de televisie ten prooi valt aan policor woke Nederland. Dan mag de vlag wel overal halfstok.
Nee, dat impliceer ik helemaal niet, dat verzin je er gewoon bij.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg dat vrouwen dat volgens mij veel minder doen. Jij zegt dat ik geen idee heb (en je impliceert daarmee dat jij dat dan dus wel hebt). Dus jij als man weet het vast beter dan ik. Tuurlijk joh, als jij daar blij van wordt.
O ja? Volgens mij schrijf ik vooral vanuit mijn jarenlange ervaring als vrouw in gesprek met een heleboel andere vrouwen. Weinig onderbuik bij, hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt dat je puur vanuit je onderbuik schrijft.
Omdat in Nederland tienermoeders het kunnen rooien zijn niet disproprtioneel veel vrouwen financieel afhankelijk? Rare gedachte.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:59 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat is in Nederland niet zo. Getuige het aantal alleenstaande tienermoeders die het ook gewoon kunnen rooien.
Dat herken ik wel. Natuurlijk was het gewoon een idioot verhaal, maar de hijgerigheid van de reactie is ook wel weer bizar. Zeker als je daar figuren bij ziet staan die heel druk bezig waren om Marco Borsato de hand boven het hoofd te houden. En domme kletspraatjes vind ik nog altijd minder erg dan seksueel misbruik van kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik merk bij dit soort nieuws tegenwoordig echt vaker en vaker dat ik een bloedhekel heb aan hoe allebei de kanten zich opstellen
De tijd van nu helaas, waar dit soort mensen veel invloed hebben. Net als de zogenaamde mensen met een mening op YouTube enzovoort.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. En volgens mij was J. D. zich daar ook wel degelijk bewust van. “Ik schaam me kapot”
Sowieso zijn de verhalen van voetballers die zich misdragen tenenkrommend. Maar het zegt ook wel iets over onze maatschappij, waarbij idiote voetballers op een voetstuk staan, en een ingenieur een nobody is.
Ach dat kun je vast naspelen met een kaars?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Damn, betrapt.
Nou, dan ga ik maar aan het werk. O nee, dat ook niet natuurlijk? Op mijn zolderkamer rukken, aangezien ik natuurlijk ook helemaal geen vrouw ben?
Hoe jij omgaat met andere vrouwen is geen garantie voor de rest van Nederlandquote:Op donderdag 28 april 2022 11:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja? Volgens mij schrijf ik vooral vanuit mijn jarenlange ervaring als vrouw in gesprek met een heleboel andere vrouwen. Weinig onderbuik bij, hoor.
Pakten ze vaak de bananen af?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe jij omgaat met andere vrouwen is geen garantie voor de rest van Nederland
Ik heb een tijdje met 11 vrouwen op één afdeling gewerkt, wat een ramp was dat, je wil niet weten wat een gelul daar voorbij kwam
Kom kom, het is exact dezelfde 'hijgerigheid' die je ziet bij de Mol, Borsato, Ali B., Rietbergen en ga zo maar door. Maar om de een of andere reden is Derksen gebombardeerd tot volksheld en moet hij koste wat het kost verdedigd worden. Verschil is natuurlijk dat dit al lang en breed verjaard is en in tegenstelling tot bij de andere daders niet meer kan leiden tot strafrechtelijke vervolging, maar de anderen zijn al gewoon keihard 'gecancelled'.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Natuurlijk was het gewoon een idioot verhaal, maar de hijgerigheid van de reactie is ook wel weer bizar. Zeker als je daar figuren bij ziet staan die heel druk bezig waren om Marco Borsato de hand boven het hoofd te houden. En domme kletspraatjes vind ik nog altijd minder erg dan seksueel misbruik van kinderen.
Nee, toen werkte ik ergens waar helemaal geen fruitschaal was.quote:
Vrouwen lullen ook een hoop, zonder meer. Maar volgens mijn ervaring toch meer over elkaar dan over kerels. En in mijn ervaring als mannen en seks al voorbij komen, gaat het niet zozeer op een manonvriendelijke en denigrerende manier.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe jij omgaat met andere vrouwen is geen garantie voor de rest van Nederland
Ik heb een tijdje met 11 vrouwen op één afdeling gewerkt, wat een ramp was dat, je wil niet weten wat een gelul daar voorbij kwam
Ik vind het nog wat anders om op te scheppen over seksuele escapades dan over wat feitelijk seksueel misbruik is. Dat eerste heb ik ook vaak genoeg gehoord (en meestal was het hoe meer praat, hoe minder actie), maar echt opscheppen over dat iemand niet wilde, maar dat je haar gewoon gedwongen hebt? Nee, kan mij niet herinneren dat ik dat ooit heb gehoord.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
En toch heb ikzelf wel eens dronkemanspraat gehoord. Maar OK, dit is 20 jaar geleden, hopelijk zijn de pubers van vandaag minder lomp.
'Twee vingers!' riep een aangeschoten tiener verheugd tegen zijn vriendengroep, nadat hij een meisje gevingerd had tijdens het wachten op de discobus.
Dus ik denk dat het onder bepaalde groepen echt doodnormaal is om zo te praten over je seksuele ervaringen en vrouwen. Ik hoop dat mijn zoon zich nooit in zulke kringen zal bewegen.
Op zich denk ik dat je gelijk hebt, maar dat argument heeft wel twee kanten.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat omdat jij niet zo bent, dat dat geen garantie is voor de rest van vrouwen.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen lullen ook een hoop, zonder meer. Maar volgens mijn ervaring toch meer over elkaar dan over kerels. En in mijn ervaring als mannen en seks al voorbij komen, gaat het niet zozeer op een manonvriendelijke en denigrerende manier.
Maar goed, ik begrijp dat ik als vrouw geen flauw idee heb over wat vrouwen onderling bespreken over mannen en seks. Mansplaining in optima forma
Als jij je vrouw voelt, dan kun je prima op de zolderkamer gaan rukken als vrouw.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Damn, betrapt.
Nou, dan ga ik maar aan het werk. O nee, dat ook niet natuurlijk? Op mijn zolderkamer rukken, aangezien ik natuurlijk ook helemaal geen vrouw ben?
Met dit verschil dat er over wat mannen onder elkaar bespreken ook uitgebreid wordt gesproken op andere plekken. En dat mannen daar ook zeer trots op kunnen zijn en dat gewoon out in the open bespreken waar anderen, ook vrouwen, bij zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat je gelijk hebt, maar dat argument heeft wel twee kanten.
In mijn ervaring als we als mannen onder elkaar het over sex hebben met vrouwen dan gaat het ook niet op een vrouwonvriendelijke manier.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwen lullen ook een hoop, zonder meer. Maar volgens mijn ervaring toch meer over elkaar dan over kerels. En in mijn ervaring als mannen en seks al voorbij komen, gaat het niet zozeer op een manonvriendelijke en denigrerende manier.
Maar goed, ik begrijp dat ik als vrouw geen flauw idee heb over wat vrouwen onderling bespreken over mannen en seks. Mansplaining in optima forma
Ik ben niet alleen niet zo, maar eigenlijk alle vrouwen waarmee ik in mijn 53 jaar gesproken heb ook niet. Dat zijn er best veelquote:Op donderdag 28 april 2022 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat omdat jij niet zo bent, dat dat geen garantie is voor de rest van vrouwen.
Maar als jij het wel zo wil zien ook prima hoor.
Misschien geef jij gewoon een lieve vibe afquote:Op donderdag 28 april 2022 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen niet zo, maar eigenlijk alle vrouwen waarmee ik in mijn 53 jaar gesproken heb ook niet. Dat zijn er best veel
Hahahaha, ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien geef jij gewoon een lieve vibe af
Bij Borsato werd er in het begin door velen gezegd dat het allemaal vast niet zo was. Dat staat mij echt nog wel bij.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kom kom, het is exact dezelfde 'hijgerigheid' die je ziet bij de Mol, Borsato, Ali B., Rietbergen en ga zo maar door. Maar om de een of andere reden is Derksen gebombardeerd tot volksheld en moet hij koste wat het kost verdedigd worden. Verschil is natuurlijk dat dit al lang en breed verjaard is en in tegenstelling tot bij de andere daders niet meer kan leiden tot strafrechtelijke vervolging, maar de anderen zijn al gewoon keihard 'gecancelled'.
quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Mag hopen dat het niet zo ver komt dat het laatste vrije programma op de televisie ten prooi valt aan policor woke Nederland. Dan mag de vlag wel overal halfstok.
Op zich mag er best ruimte zijn om dingen op te biechten.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Alleen al het feit dat hij zich veilig genoeg waagt om een dergelijk verhaal op tv te vertellen, maakt zijn giechelige "ik schaam me kapot" echt volledig waardeloos.
Weer iemand die meteen binnen komt met woke en deugen. Dan neem je iemand toch meteen wat minder serieus inderdaadquote:
Is dat dan juist ook niet een onderdeel dat zou kunnen veranderen?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:16 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Op zich mag er best ruimte zijn om dingen op te biechten.
Daarmee kun je juist laten zien dat grensoverschrijdend gedrag ook door 'gewone' mensen gedaan wordt en niet alleen door 'anderen' of dat het niet alleen aan het individu ligt maar ook aan de heersende cultuur.
Maar dat moet dan wel op een gepaste manier gebeuren.
Als het als sterk verhaal wordt gebracht en je lachers niet corrigeert dan sla je de plank mis.
quote:Op donderdag 28 april 2022 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer iemand die meteen binnen komt met woke en deugen. Dan neem je iemand toch meteen wat minder serieus inderdaad
Dat is ook gewoon een verschil tussen deze situaties. Derksen vertelt doodleuk op TV wat ie gedaan heeft en bagatelliseert daarmee andere gevallen van verkrachting. In het geval van o.a. Borsato zijn er aantijgingen, die al dan niet waar zijn. Vermeende slachtoffers beweren iets, vermeende daders ontkennen in alle toonaarden. Dat mensen die de dader persoonlijk kennen zich 'niet kunnen voorstellen dat' is niet ongebruikelijk, maar op een gegeven moment kun je er eigenlijk niet meer omheen dat het toch zeer waarschijnlijk is dat er strafbare zaken hebben plaatsgevonden.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij Borsato werd er in het begin door velen gezegd dat het allemaal vast niet zo was. Dat staat mij echt nog wel bij.
Bij Ali B. was dat inderdaad anders.
?quote:
Mansplaining.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat bedoel je met stapjes overslaan?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is dat dan juist ook niet een onderdeel dat zou kunnen veranderen?
Stapjes overslaan lijkt mij weinig zinvol.
Je had het niet over mij maar over de persoon waar ik op reageerde. Ah ok. Nog vroeg hier, excuses.quote:
Heel die reactie zorgt er ook gewoon voor dat mensen die normaal afkeurend zouden reageren op hoe Derksen zich opstelde zich nu afzijdig houden of zelfs zijn kant kiezen. Iedereen die wel aan zijn kant staat voelt zich gesterkt door die groep en uiteindelijk hebben de hijgers het tegenovergestelde bereikt dan wat ze willen bereiken.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Natuurlijk was het gewoon een idioot verhaal, maar de hijgerigheid van de reactie is ook wel weer bizar. Zeker als je daar figuren bij ziet staan die heel druk bezig waren om Marco Borsato de hand boven het hoofd te houden. En domme kletspraatjes vind ik nog altijd minder erg dan seksueel misbruik van kinderen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 11:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Je had het niet over mij maar over de persoon waar ik op reageerde. Ah ok. Nog vroeg hier, excuses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Als je het niet kan volgen is het misschien beter om even over te slaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Je had het niet over mij. Ah ok. Nog vroeg hier, excuses.
Dat de heren de volgende keer wel anders reageren.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met stapjes overslaan?
Bedankt voor je compleet irrelevante oordeel.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet kan volgen is het misschien beter om even over te slaan.
Zeker als je alleen maar met![]()
![]()
reageert. Voegt niet echt wat toe ofzo
En waar verschillen de 'hijgers' in het geval van Derksen nou precies van de 'hijgers' in het geval van Rietbergen, Ali B. en Borsato?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel die reactie zorgt er ook gewoon voor dat mensen die normaal afkeurend zouden reageren op hoe Derksen zich opstelde zich nu afzijdig houden of zelfs zijn kant kiezen. Iedereen die wel aan zijn kant staat voelt zich gesterkt door die groep en uiteindelijk hebben de hijgers het tegenovergestelde bereikt dan wat ze willen bereiken.
Hoezo? Zij heeft niets te verliezen daar aan tafel, eerder dapper van VI dat ze haar te gast hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:21 schreef Idisrom het volgende:
Angela de Jong komt vanavond bij Vandaag Inside om hierover te praten.
Zij heeft wel ballen, moet ik zeggen
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had van dat `kutgezeik' die begrijpt echt niet dat er überhaupt ophef is hoor, dus die zal bij een volgend ongepast verhaal net zo hard meelachen incluis ongepaste grappen erbij makenquote:Op donderdag 28 april 2022 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat de heren de volgende keer wel anders reageren.
Dus hen ook die tijd gunnen.
Ja, afgelopen dinsdag was een heel andere tijd.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:23 schreef capricia het volgende:
Hey feit dat Derksen nog niet cancelled is, moet je natuurlijk wel in het licht van 2022 zien.
Gijpie heeft inderdaad maar zes hersencellenquote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had van dat `kutgezeik' die begrijpt echt niet dat er überhaupt ophef is hoor, dus die zal bij een volgend ongepast verhaal net zo hard meelachen incluis ongepaste grappen erbij maken
En dan nog, er is op de tv ook ruimte voor onaangepaste klootzakken en als je dat niet wilt dan kijk je niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had van dat `kutgezeik' die begrijpt echt niet dat er überhaupt ophef is hoor, dus die zal bij een volgend ongepast verhaal net zo hard meelachen incluis ongepaste grappen erbij maken
Jaja, we weten nu inmiddels wel dat jij het allemaal prima vindt.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:25 schreef Marsenal het volgende:
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had
Als je enerzijds de totaal verschillende context en ook totaal andere reactie niet snapt en het anderzijds ook nog gebruikt om een groep mensen lekker aan te vallen, ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en mijn tijd niet waard.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En waar verschillen de 'hijgers' in het geval van Derksen nou precies van de 'hijgers' in het geval van Rietbergen, Ali B. en Borsato?
Het verschil zit hem eerder in de kritiekloze Derksenkwijlers die in een man die een beetje passé is een dappere strijder tegen het 'woke'-gedachtengoed zijn, terwijl hij natuurlijk van exact hetzelfde laken een pak is.
Oh sorry wist niet dat ik niet meer in dit topic mocht komen omdat jij wat anders vindtquote:Op donderdag 28 april 2022 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, we weten nu inmiddels wel dat jij het allemaal prima vindt.
Kaarsje opgebrand.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die hebben ze pas laten doodgaan tot dit moment denk ik
We weten ook allemaal inmiddels wel hoe jij erover denkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, we weten nu inmiddels wel dat jij het allemaal prima vindt.
Het gaat erom dat `dan kijk je toch niet' nogal een zwaktebod isquote:Op donderdag 28 april 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
We weten ook allemaal inmiddels wel hoe jij erover denkt.
Wat boeit dat, iedereen mag toch gewoon z'n mening blijven geven
Dat had je dan ook kunnen zeggen maar ik vind het persoonlijk geen zwaktebod, meer een conclusie.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat `dan kijk je toch niet' nogal een zwaktebod is
Dat zei je nietquote:Op donderdag 28 april 2022 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat `dan kijk je toch niet' nogal een zwaktebod is
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je enerzijds de totaal verschillende context en ook totaal andere reactie niet snapt en het anderzijds ook nog gebruikt om een groep mensen lekker aan te vallen, ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en mijn tijd niet waard.
Nee, dat is waar. Maar ik sta dan ook niet bekend om de meest genuanceerde posts hier.quote:
Fijn om te weten dat vrouwen zich vanaf nu alleen nog maar negatief over Derksen uit hoeven te laten, om met rust gelaten te worden door mannen die 'door de felheid tegen Derksen' toch zijn kant op neigen.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je enerzijds de totaal verschillende context en ook totaal andere reactie niet snapt en het anderzijds ook nog gebruikt om een groep mensen lekker aan te vallen, ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en mijn tijd niet waard.
Grijpie had meer last van overprikkeling gister.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar ik sta dan ook niet bekend om de meest genuanceerde posts hier.
Nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Is dit topic veranderd in crew-only?
Heb deel 4 en 5 teruggelezen, en moet helaas bekennen dat ik heel veel users op blokkeerstand heb gezet.
Klopt. Je mag verder ook gewoon je mening hebben. Excuusquote:Op donderdag 28 april 2022 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat had je dan ook kunnen zeggen maar ik vind het persoonlijk geen zwaktebod, meer een conclusie.
Ik doe niet mee met jullie achterlijke spelletje. Iemand kan zich gewoon uitlaten tegen de giftige haattrein die het hele internet over gaat en tegelijkertijd afkeurend zijn over Derksen. Flikker op met je polarisatie.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat vrouwen zich vanaf nu alleen nog maar negatief over Derksen uit hoeven te laten, om met rust gelaten te worden door mannen die 'door de felheid tegen Derksen toch zijn kant op neigen'
Met de hijgerigheid bedoel ik meer dat het meteen gaat over dat VI van de buis moet. En ok, dit keer was het ook wel erg grof, maar je ziet die oproep om VI van de buis te flikkeren wel steeds voorbijkomen. Alsof iemand op twitter een hashtag heeft: nieuwe stok om VI mee te slaan!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een verschil tussen deze situaties. Derksen vertelt doodleuk op TV wat ie gedaan heeft en bagatelliseert daarmee andere gevallen van verkrachting. In het geval van o.a. Borsato zijn er aantijgingen, die al dan niet waar zijn. Vermeende slachtoffers beweren iets, vermeende daders ontkennen in alle toonaarden. Dat mensen die de dader persoonlijk kennen zich 'niet kunnen voorstellen dat' is niet ongebruikelijk, maar op een gegeven moment kun je er eigenlijk niet meer omheen dat het toch zeer waarschijnlijk is dat er strafbare zaken hebben plaatsgevonden.
Ik denk. OK.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NeeZe zullen er best zijn, maar ik denk dat het echt veel minder gebeurt dan mannen over vrouwen.
lol.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.
Want wat een enorme lading gif vloeit er uit dit topic voort. Tjoektjoek, iedereen instappen!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met jullie achterlijke spelletje. Iemand kan zich gewoon uitlaten tegen de giftige haattrein die het hele internet over gaat en tegelijkertijd afkeurend zijn over Derksen. Flikker op met je polarisatie.
Mij ook neef?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Heb deel 4 en 5 teruggelezen, en moet helaas bekennen dat ik heel veel users op blokkeerstand heb gezet.
Niet echt nee, maar momenteel is het een verhaal van niks. Derksen heeft iets idioots verteld, een paar andere idioten lachen er om en trekken de volgende dag die keutel weer half in in hun beperkte vermogen. En wat blijft er over? Helemaal niks. Als de vrouw waar het om gaat tevoorschijn komt en aangifte ofzo doet en haar kant wilt vertellen kan je er nog wat mee, maar tot die tijd? Het is gewoon onaangepast gedrag, en de maatschappij corrigeert ze hier en daar, maar het is en blijft een stel kleuters met indianenverhalen en daar kijken heel veel mensen heel graag naar, als ik die kijkcijfers mag geloven. Dus dat is mij conclusie. Er is ruimte op de tv voor deze gekkigheid, en als je dat maar niks vind, kijk je niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Je mag verder ook gewoon je mening hebben. Excuus
Maar tot wat is dat een conclusie dan? Want met zo'n `conclusie' laat je toch alleen maar toe dat de grens verlegd wordt. Want dan kijk je toch niet kan je bij alles toepassen namelijk.
Wat een mooie genuanceerde mening! Je doet inderdaad niet mee aan deze discussie, getuige je 10e post in een uur tijd waarin je aangeeft boos te zijn op de mensen die niet staan te applaudisseren om een anekdote over een verkrachting.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met jullie achterlijke spelletje. Iemand kan zich gewoon uitlaten tegen de giftige haattrein die het hele internet over gaat en tegelijkertijd afkeurend zijn over Derksen. Flikker op met je polarisatie.
Ja maar de hetze tegen Derksen dan!! Dat moet toch echt zeker genoemd worden hoor!!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat een mooie genuanceerde mening! Je doet inderdaad niet mee aan deze discussie, getuige je 10e post in een uur tijd waarin je aangeeft boos te zijn op de mensen die niet staan te applaudisseren om een anekdote over een verkrachting.
Sfancta je hebt me toch niet geblokkeerd he, ik heb jou net zo hard nodig als jij mijquote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Oh er zijn ongetwijfeld heel wat mensen die hen onwelgevallige uitspraken van de buis willen hebben en een programma met een paar conservatieve mannetjes op leeftijd die aan de lopende band vrouwonvriendelijke borrelpraat uitslaan is een dankbaar doelwit wat dat betreft, maar in mijn ogen is de verontwaardiging ook niet eens zozeer gericht op het feit dat Derksen een misdrijf van een jaar of 50 oud opbiecht, maar dat dit wordt gebruikt om hedendaags gedrag te vergoelijken en dat er bovendien ook nog eens heel lacherig over wordt gedaan. Dus in die zin kan ik wel begrijpen dat de woede zich tegen het programma richt en niet gaat om het slachtoffer dat Derksen aanhaalt.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met de hijgerigheid bedoel ik meer dat het meteen gaat over dat VI van de buis moet. En ok, dit keer was het ook wel erg grof, maar je ziet die oproep om VI van de buis te flikkeren wel steeds voorbijkomen. Alsof iemand op twitter een hashtag heeft: nieuwe stok om VI mee te slaan!
En daar heb ik dan het donkerbruine vermoeden bij dat dat niets met het slachtoffer (of alle slachtoffers van seksueel misbruik) te maken heeft, maar dat men gewoon dat programma haat en van de buis wil hebben.
Mensen die gewoon kritiek hebben op deze vertoning noem ik niet hijgerig. Dat vind ik dan weer normaal.
Voor sommige mensen, ik noem geen namen, is dat inderdaad een brug te ver. Geeft niet, hoor.quote:
De twitter-rechters hebben al lang en breed het vonnis uitgesproken.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat we alles op alles moeten zetten dat Derksen vanaf nu een eerlijk proces krijgt!
Aangepast naar de standaarden van een aantal users hier.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat we alles op alles moeten zetten dat Derksen vanaf nu een eerlijk tribunaal krijgt!
Volgens mij is er nu al 100 keer uitgelegd dat dit verjaard isquote:Op donderdag 28 april 2022 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat we alles op alles moeten zetten dat Derksen vanaf nu een eerlijk proces krijgt!
Ik bedoel de publieke lynch, natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu al 100 keer uitgelegd dat dit verjaard is
Of was dit grappig bedoeld?
Oh zoquote:Op donderdag 28 april 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel de publieke lynch, natuurlijk.
Ja leuk, moderator. Maar hetgeen wat jij denkt is niet altijd de waarheid, dat probeerde ik je duidelijk te maken. Helaas was dat net iets te moeilijk voor je, schijnbaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor sommige mensen, ik noem geen namen, is dat inderdaad een brug te ver. Geeft niet, hoor.
Vind dit plaats online, of in dat dorp van Derksen? Online vind ik wel makkelijkerquote:Op donderdag 28 april 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel de publieke lynch, natuurlijk.
Wat betreft hoe je naar die 3 kan kijken vind ik dat je best wel een punt hebt inderdaad. En dat ze een voorbeeldfunctie zouden hebben volgens sommigen vind ik ook wel schromelijk overdreven. Al zou je kunnen stellen dat iedereen met een groot publiek dat in een bepaalde vorm wel heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar momenteel is het een verhaal van niks. Derksen heeft iets idioots verteld, een paar andere idioten lachen er om en trekken de volgende dag die keutel weer half in in hun beperkte vermogen. En wat blijft er over? Helemaal niks. Als de vrouw waar het om gaat tevoorschijn komt en aangifte ofzo doet en haar kant wilt vertellen kan je er nog wat mee, maar tot die tijd? Het is gewoon onaangepast gedrag, en de maatschappij corrigeert ze hier en daar, maar het is en blijft een stel kleuters met indianenverhalen en daar kijken heel veel mensen heel graag naar, als ik die kijkcijfers mag geloven. Dus dat is mij conclusie. Er is ruimte op de tv voor deze gekkigheid, en als je dat maar niks vind, kijk je niet.
En persoonlijk, tja. Mij boeit het niet. Ik heb me ook wel eens misdragen. En anderen ook bij mij. En aan het einde van de rit moet iedereen voor zichzelf maar zien wat hij of zij ermee doet. Maar met z'n allen verontwaardigd zijn over een stel erkende idioten die idiote dingen vertellen, dat vind ik best sneu.
Online natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vind dit plaats online, of in dat dorp van Derksen? Online vind ik wel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |