Ah okee. Zal wel nooit duidelijkheid over komen denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende: Derksen heeft eergisteren een verhaal verteld dat hij een kaars bij een bewusteloze madam in de kut heeft geduwd, gisteren kwam hij daarop terug dat ie de kaars er alleen voor had gezet. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen tussen grootspraak/stoeremannenpraat en iemand die zijn hachje probeert te redden.
Natuurlijk ben je niet de enige die dat denkt. Maar ja, dan valt er ook meteen niet zoveel meer van te zeggen dan: wat een idioot.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:01 schreef Spanky78 het volgende:
ben ik de enige die dit hele verhaal niet gelooft? Volgens mij een stoer kroegverhaal dat nu achteraf een enorme backfire heeft omdat het natuurlijk als het echt waar is op allerlei manieren onacceptabel en crimineel is.
Ik vind het hele verhaal ongeloofwaardig en ik denk niet dat het echt gebeurd is. Het is natuurlijk wel achterlijk dat je zoiets verzint en dan op TV ook nog uit gaat zitten kramen. Lekker ophefje spelen, dat is sowieso zijn verdienmodel. Altijd al geweest. Denk dat hij zich hier een beetje verslikt en misschien iets te veel ophef veroorzaakt.
die lag toch half in coma door de drank dus die weet niet eens dat zij het wasquote:Op donderdag 28 april 2022 09:40 schreef kl1172 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het slachtoffer, leeft ze nog en is haar mening al gevraagd?
Tja, maakt het uit of het waar is? Als je dit ginnegappend bekent op tv, wel of niet echt gebeurd, dan spoor je toch niet?quote:Op donderdag 28 april 2022 10:01 schreef Spanky78 het volgende:
ben ik de enige die dit hele verhaal niet gelooft? Volgens mij een stoer kroegverhaal dat nu achteraf een enorme backfire heeft omdat het natuurlijk als het echt waar is op allerlei manieren onacceptabel en crimineel is.
Ik vind het hele verhaal ongeloofwaardig en ik denk niet dat het echt gebeurd is. Het is natuurlijk wel achterlijk dat je zoiets verzint en dan op TV ook nog uit gaat zitten kramen. Lekker ophefje spelen, dat is sowieso zijn verdienmodel. Altijd al geweest. Denk dat hij zich hier een beetje verslikt en misschien iets te veel ophef veroorzaakt.
Denk dat dit toch voor een deel van de mannen wel zo zal zijn. Kun je niet leuk vinden, maar dat is blijkbaar het geval.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Want? Vrouwen zijn pas te respecteren als iemand zich realiseert dat ze ook iemands kind/zus/vriendin zijn? De tip dat mannen aan hun eigen vrouw, moeder of dochter moeten denken voor ze ongepaste dingen doen (zoals een al dan niet verzonnen verkrachting weglachen) is een vorm van het normaliseren van dat fenomeen.
Vrouwen als mens respecteren mag niet bestaan bij de gratie van een mannelijke eigenaar kunnen aanwijzen.
Dat het zo is, is geen reden mee te gaan in die lage lat en het niet te veroordelen, want is walgelijk en hypocriet.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat dit toch voor een deel van de mannen wel zo zal zijn. Kun je niet leuk vinden, maar dat is blijkbaar het geval.
Geïnternaliseerde misogynie en andere geïnternaliseerde uitwassen van het patriarchaat komen heel veel voor. Is een coping mechanisme, omdat mensen toch moeten dealen met de wereld zoals hij op het moment is.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Er zijn zelfs vrouwen hier die hem verdedigen. Dus hoe verklaar je die dan?
Is ijdele hoop denk ik, want dan ga je mee in hun selectieve moraal die juist het probleem is.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helemaal eens.
Maar aangezien dat voor sommige mannen een brug te ver is, is het wellicht een manier om ze anders te laten denken over zulke zaken.
Het is een beetje dit niveau:quote:Op donderdag 28 april 2022 10:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee woke is alleen een term voor mensen die zich kennelijk heel bedreigd voelen vanwege het feit dat een groep mensen zich uitspreken over dingen die in het verleden normaal waren.
Wordt dat niet vermoeiend, alles waar jij het niet mee eens bent bestempelen als 'woke'?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Anders krijg je teksten als 'Dus jij bent voor verkrachting!?' naar je hoofd toe.
Je moet je er zo hard mogelijk tegen uitspreken en zo hard mogelijk mee doen met het woke gecancel, anders ben je ook een viezerik.
Napraters. Ook hier.
Laat ik er ook een jij-bak tegenaan gooien. Jij bent woke.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Wordt dat niet vermoeiend, alles waar jij het niet mee eens bent bestempelen als 'woke'?
Ik zou mijn dochter eerder leren niet straalbezopen met een paar jonge, geile voetballers mee te gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Want? Vrouwen zijn pas te respecteren als iemand zich realiseert dat ze ook iemands kind/zus/vriendin zijn? De tip dat mannen aan hun eigen vrouw, moeder of dochter moeten denken voor ze ongepaste dingen doen (zoals een al dan niet verzonnen verkrachting weglachen) is een vorm van het normaliseren van dat fenomeen.
Vrouwen als mens respecteren mag niet bestaan bij de gratie van een mannelijke eigenaar kunnen aanwijzen.
Ik kan me herinneren dat hij eens zei dat hij graag een paar Belgische biertjes drinkt bij het kijken naar de wielerklassiekers.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, maakt het uit of het waar is? Als je dit ginnegappend bekent op tv, wel of niet echt gebeurd, dan spoor je toch niet?
Klopt. Net als dat het een homoseksuele Boulevard-presentator was geweest. Dan was het opeens ook heel kwalijkquote:Op donderdag 28 april 2022 10:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een beetje dit niveau:
• Bontkraagje roept op straat onaardige dingen naar voorbijfietsend meisje in een rokje --> Opknopen aan de hoogste boom!
• Blanke bromsnor doet op TV lacherig over verkrachting --> Loop niet zo te zeiken deugers / gadverdamme wat een woke gedoe allemaal!
Ik denk dat veel mannen ook maar gewoon 'slachtoffer' zijn van het genormaliseerd zijn van dergelijke ideeën in het verleden. En het niet op de hoogte zijn van hoe het is/kan zijn voor vrouwen. Hoe jong dat al begint bij meisjes. Hoe het mannen-onder-elkaar-sfeertje nogal giftig kan zijn en een heel verkeerd beeld schept onder elkaar van wat normaal is. Mannen spreken elkaar er onderling ook niet snel op aan, dat zag je ook in dit geval. Genee die nog een halfslachtige poging doet, maar de rest hinnikt van de lach.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is ijdele hoop denk ik, want dan ga je mee in hun selectieve moraal die juist het probleem is.
Bij degenen die er door een eigen dochter ineens toch een heel andere kijk op krijgen, en vervolgens hun hypocriete kijk erop uit het verleden veroordelen, hoef je dat gedachte experiment ook niet aan te zwengelen.
Ik heb de afgelopen twee jaar niemand, van de vele sociale activisten (zo noemen ze zichzelf dan weer wel) die ik ken, zichzelf woke horen noemen. IRL niet, online niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Heel goed punt. Woke heeft zijn specifieke mening (mijn inziens) wel verloren. Als je 'ergens' tegen bent of 'iets' support, ben je al Woke.
Hoewel, is het geen algemene term geworden als tegenhanger van de 'het boeit me geen ruk'-generatie?
Of is Woke alleen progressief, links, opkomen voor minderheden (waar Woke geen conflict mee heeft) etc? (geen idee)
Ik leer mijn dochter ook bepaalde dingen, en daar hoort ook bij dat ik haar vertel wat de risico's zijn die ze zou lopen in een dergelijk geval.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter eerder leren niet straalbezopen met een paar jonge, geile voetballers mee te gaan.
Ok Trump-fan.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Laat ik er ook een jij-bak tegenaan gooien. Jij bent woke.
eens.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik leer mijn dochter ook bepaalde dingen, en daar hoort ook bij dat ik haar vertel wat de risico's zijn die ze zou lopen in een dergelijk geval.
Maar dan nog betekent dat niet dat het niet tevens tijd wordt dat jonge, geile voetballers wordt verteld en geleerd dat ze met hun poten van een vrouw afblijven wanneer ze aangeeft niet te willen of niet meer in staat is aan te geven wat ze wel of niet wil. Dát moet gemeengoed worden onder mensen, niet dat we meisjes opvoeden met de gevaren die ze lopen alleen omdat ze een meisje zijn.
Als het verhaal niet verzonnen is, dan is ze wakker geworden met een dikke kaars in haar vagina. Ik neem aan dat je je dat nog wel kan herinneren. Zelfs met een kater van hier tot Tokyo.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die lag toch half in coma door de drank dus die weet niet eens dat zij het was
Je krijgt hier inderdaad helaas wel gewoon een inkijkje in hoe mannen onder elkaar doorgaans over vrouwen praten. Vaak genoeg gesprekken gehad waarin werd opgeschept over hoe men vrouwen tegen hun zin toch heeft kunnen dwingen tot bepaalde seksuele handelingen, actief of passief. Er zit dan vaak een soort rare hypocrisie in waarbij men enerzijds zelf trots over dat soort zaken vertelt, maar anderzijds roept dat wanneer iemand zoiets zou flikken bij hun dochter ze deze man helemaal in elkaar zouden stompen. " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet." gaat hier kennelijk niet op.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen ook maar gewoon 'slachtoffer' zijn van het genormaliseerd zijn van dergelijke ideeën in het verleden. En het niet op de hoogte zijn van hoe het is/kan zijn voor vrouwen. Hoe jong dat al begint bij meisjes. Hoe het mannen-onder-elkaar-sfeertje nogal giftig kan zijn en een heel verkeerd beeld schept onder elkaar van wat normaal is. Mannen spreken elkaar er onderling ook niet snel op aan, dat zag je ook in dit geval. Genee die nog een halfslachtige poging doet, maar de rest hinnikt van de lach.
Eens. En volgens mij was J. D. zich daar ook wel degelijk bewust van. “Ik schaam me kapot”quote:Op donderdag 28 april 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik leer mijn dochter ook bepaalde dingen, en daar hoort ook bij dat ik haar vertel wat de risico's zijn die ze zou lopen in een dergelijk geval.
Maar dan nog betekent dat niet dat het niet tevens tijd wordt dat jonge, geile voetballers wordt verteld en geleerd dat ze met hun poten van een vrouw afblijven wanneer ze aangeeft niet te willen of niet meer in staat is aan te geven wat ze wel of niet wil. Dát moet gemeengoed worden onder mensen, niet dat we meisjes opvoeden met de gevaren die ze lopen alleen omdat ze een meisje zijn.
En daar heb jij natuurlijk iets over gezegd.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt hier inderdaad helaas wel gewoon een inkijkje in hoe mannen onder elkaar doorgaans over vrouwen praten. Vaak genoeg gesprekken gehad waarin werd opgeschept over hoe men vrouwen tegen hun zin toch heeft kunnen dwingen tot bepaalde seksuele handelingen, actief of passief. Er zit dan vaak een soort rare hypocrisie in waarbij men enerzijds zelf trots over dat soort zaken vertelt, maar anderzijds roept dat wanneer iemand zoiets zou flikken bij hun dochter ze deze man helemaal in elkaar zouden stompen. " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet." gaat hier kennelijk niet op.
Ja hoor. Niet dat het verder echt aankomt, je krijgt hooguit een wat zure reactie.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En daar heb jij natuurlijk iets over gezegd.
Misschien dat het een verkeerde instelling van mij is, maar ik wordt hier onderaan de pagina iedere keer 'verblijd' met kleine foto's waar steevast een of meerdere halfontklede jonge vrouwen op staan. Nou vind ik dat helemaal niet onprettig om te zien, maar het laat zien hoe normaal het kennelijk is op fok om vrouwen als lustobject te zien. Dat past wat mij betreft in exact hetzelfde straatje als dit soort stoere praatjes over kaarsen in een poes stoppen bij vertrek. Al verwacht je dat iemand daar wel op een bepaalde leeftijd overheen groeit. Het had een hoog 14 jarige maagden onder elkaar gehalte.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen ook maar gewoon 'slachtoffer' zijn van het genormaliseerd zijn van dergelijke ideeën in het verleden. En het niet op de hoogte zijn van hoe het is/kan zijn voor vrouwen. Hoe jong dat al begint bij meisjes. Hoe het mannen-onder-elkaar-sfeertje nogal giftig kan zijn en een heel verkeerd beeld schept onder elkaar van wat normaal is. Mannen spreken elkaar er onderling ook niet snel op aan, dat zag je ook in dit geval. Genee die nog een halfslachtige poging doet, maar de rest hinnikt van de lach.
Want vrouwen praten zo niet over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt hier inderdaad helaas wel gewoon een inkijkje in hoe mannen onder elkaar doorgaans over vrouwen praten. Vaak genoeg gesprekken gehad waarin werd opgeschept over hoe men vrouwen tegen hun zin toch heeft kunnen dwingen tot bepaalde seksuele handelingen, actief of passief. Er zit dan vaak een soort rare hypocrisie in waarbij men enerzijds zelf trots over dat soort zaken vertelt, maar anderzijds roept dat wanneer iemand zoiets zou flikken bij hun dochter ze deze man helemaal in elkaar zouden stompen. " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet." gaat hier kennelijk niet op.
Dat lijkt me sterk, al ben ik daar niet bij natuurlijk. Maar misschien kan een van de vrouwen hier aangeven of het normaal is dat ze onderling opscheppen over hoe ze een man ertoe hebben gedwongen om zich keihard in z'n reet te laten neuken met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want vrouwen praten niet zo over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.
Ik ga (gelukkig) niet om met mannen die trots vertellen over hoe ze vrouwen seksueel hebben misbruikt. Grappen over dat thema, ja... Maar goed, ik vind Theo Maassen ook grappig, dus ik hou wel van verknipte humor. Maar serieus vertellen dat je iemand hebt gedwongen tot seks? Opschepperig? Dat vind ik echt bijzonder raar.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want vrouwen praten zo niet over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.
Kans is wel aanwezig dat hij niet meer bij VI mag verschijnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:46 schreef GerryDV het volgende:
Wie zegt dan dat Johan Derksen 'zwaar onder vuur ligt'? Hij verteld een anekdote van 50 jaar geleden en er zijn een paar sneeuwvlokjes die er aanstoot aan nemen (waar aan niet?) en er is geen slachtoffer dat ooit aangifte heeft gedaan, als het slachtoffer überhaupt nog leeft. Ondertussen blijft Johan er zelf gewoon nuchter onder en kan het hem allemaal geen fuck boeien wat woke mensen van zijn verhaal vinden. Ik zie gewoon echt niet waar hij 'onder vuur ligt'.
Mannen ook niet over vrouwen gelukkig. Tenminste, het is zeker niet normaal gelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.
Alleen al het feit dat hij zich veilig genoeg waagt om een dergelijk verhaal op tv te vertellen, maakt zijn giechelige "ik schaam me kapot" echt volledig waardeloos.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. En volgens mij was J. D. zich daar ook wel degelijk bewust van. “Ik schaam me kapot”
Sowieso zijn de verhalen van voetballers die zich misdragen tenenkrommend. Maar het zegt ook wel iets over onze maatschappij, waarbij idiote voetballers op een voetstuk staan, en een ingenieur een nobody is.
Het was misschien ook wel wat overdreven generaliserend hoor, maar dat soort opschepperige verhalen hoorde ik toch regelmatig in de kroeg. En nee, niet als grapje, maar echt serieus. Het helpt in bredere zin natuurlijk ook niet dat Nederland heel conservatief blijft en vrouwen veelal gewoon financieel afhankelijk zijn van hun partner.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ga (gelukkig) niet om met mannen die trots vertellen over hoe ze vrouwen seksueel hebben misbruikt. Grappen over dat thema, ja... Maar goed, ik vind Theo Maassen ook grappig, dus ik hou wel van verknipte humor. Maar serieus vertellen dat je iemand hebt gedwongen tot seks? Opschepperig? Dat vind ik echt bijzonder raar.
Ken ze niet behalve de middelste en de rechter, maar dat zijn zeker geen deugers.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:47 schreef superniger het volgende:
Alle deugers in 1 plaatje.
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)inek-hint-op-boycot/
Ik ben het met je eens, hoor. Ik snap best dat veel mannen het niet onaangenaam vinden om daarnaar te kijken, maar het blijft op zich best vreemd dat dit gewoon is. En dat als je daar als vrouw iets van zegt, je vooral zuur bent, en als man natuurlijk homo.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat het een verkeerde instelling van mij is, maar ik wordt hier onderaan de pagina iedere keer 'verblijd' met kleine foto's waar steevast een of meerdere halfontklede jonge vrouwen op staan. Nou vind ik dat helemaal niet onprettig om te zien, maar het laat zien hoe normaal het kennelijk is op fok om vrouwen als lustobject te zien. Dat past wat mij betreft in exact hetzelfde straatje als dit soort stoere praatjes over kaarsen in een poes stoppen bij vertrek. Al verwacht je dat iemand daar wel op een bepaalde leeftijd overheen groeit. Het had een hoog 14 jarige maagden onder elkaar gehalte.
En vrouwen poepen in bed, ranzige wezens.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij zich veilig genoeg waagt om een dergelijk verhaal op tv te vertellen, maakt zijn giechelige "ik schaam me kapot" echt volledig waardeloos.
Het zijn ook echt niet alleen voetballers. Onder veel mannen heerst nog steeds het idee dat het alleen een bepaald slag man is dat dergelijke dingen doet. Niets is minder waard. Ze zitten in alle lagen van de bevolking, in iedere beroepsgroep, rijk en arm, knap en lelijk, oud en jong. Het is niet alleen de vieze enge man die uit de bosjes tevoorschijn springt en met een mes op je keel zijn ding doet. Dat wil bij veel mannen niet doordringen, helaas.
En toch heb ikzelf wel eens dronkemanspraat gehoord. Maar OK, dit is 20 jaar geleden, hopelijk zijn de pubers van vandaag minder lomp.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen ook niet over vrouwen gelukkig. Tenminste, het is zeker niet normaal gelukkig.
Neequote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want vrouwen praten zo niet over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NeeZe zullen er best zijn, maar ik denk dat het echt veel minder gebeurt dan mannen over vrouwen.
Hahahaquote:Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.
Nee, ik denk inderdaad dat mannen dat veel beter weten dan ik, aangezien ik natuurlijk helemaal niet met vrouwen omga.quote:
Nou heb ik toch verdomme ook nog iets op te biechten aan mijn vriendin vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor. Ik snap best dat veel mannen het niet onaangenaam vinden om daarnaar te kijken, maar het blijft op zich best vreemd dat dit gewoon is. En dat als je daar als vrouw iets van zegt, je vooral zuur bent, en als man natuurlijk homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |