Want vrouwen praten zo niet over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt hier inderdaad helaas wel gewoon een inkijkje in hoe mannen onder elkaar doorgaans over vrouwen praten. Vaak genoeg gesprekken gehad waarin werd opgeschept over hoe men vrouwen tegen hun zin toch heeft kunnen dwingen tot bepaalde seksuele handelingen, actief of passief. Er zit dan vaak een soort rare hypocrisie in waarbij men enerzijds zelf trots over dat soort zaken vertelt, maar anderzijds roept dat wanneer iemand zoiets zou flikken bij hun dochter ze deze man helemaal in elkaar zouden stompen. " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet." gaat hier kennelijk niet op.
Dat lijkt me sterk, al ben ik daar niet bij natuurlijk. Maar misschien kan een van de vrouwen hier aangeven of het normaal is dat ze onderling opscheppen over hoe ze een man ertoe hebben gedwongen om zich keihard in z'n reet te laten neuken met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want vrouwen praten niet zo over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.
Ik ga (gelukkig) niet om met mannen die trots vertellen over hoe ze vrouwen seksueel hebben misbruikt. Grappen over dat thema, ja... Maar goed, ik vind Theo Maassen ook grappig, dus ik hou wel van verknipte humor. Maar serieus vertellen dat je iemand hebt gedwongen tot seks? Opschepperig? Dat vind ik echt bijzonder raar.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt hier inderdaad helaas wel gewoon een inkijkje in hoe mannen onder elkaar doorgaans over vrouwen praten. Vaak genoeg gesprekken gehad waarin werd opgeschept over hoe men vrouwen tegen hun zin toch heeft kunnen dwingen tot bepaalde seksuele handelingen, actief of passief. Er zit dan vaak een soort rare hypocrisie in waarbij men enerzijds zelf trots over dat soort zaken vertelt, maar anderzijds roept dat wanneer iemand zoiets zou flikken bij hun dochter ze deze man helemaal in elkaar zouden stompen. " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet." gaat hier kennelijk niet op.
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want vrouwen praten zo niet over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.
Kans is wel aanwezig dat hij niet meer bij VI mag verschijnen.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:46 schreef GerryDV het volgende:
Wie zegt dan dat Johan Derksen 'zwaar onder vuur ligt'? Hij verteld een anekdote van 50 jaar geleden en er zijn een paar sneeuwvlokjes die er aanstoot aan nemen (waar aan niet?) en er is geen slachtoffer dat ooit aangifte heeft gedaan, als het slachtoffer überhaupt nog leeft. Ondertussen blijft Johan er zelf gewoon nuchter onder en kan het hem allemaal geen fuck boeien wat woke mensen van zijn verhaal vinden. Ik zie gewoon echt niet waar hij 'onder vuur ligt'.
Mannen ook niet over vrouwen gelukkig. Tenminste, het is zeker niet normaal gelukkig.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.
Alleen al het feit dat hij zich veilig genoeg waagt om een dergelijk verhaal op tv te vertellen, maakt zijn giechelige "ik schaam me kapot" echt volledig waardeloos.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. En volgens mij was J. D. zich daar ook wel degelijk bewust van. “Ik schaam me kapot”
Sowieso zijn de verhalen van voetballers die zich misdragen tenenkrommend. Maar het zegt ook wel iets over onze maatschappij, waarbij idiote voetballers op een voetstuk staan, en een ingenieur een nobody is.
Het was misschien ook wel wat overdreven generaliserend hoor, maar dat soort opschepperige verhalen hoorde ik toch regelmatig in de kroeg. En nee, niet als grapje, maar echt serieus. Het helpt in bredere zin natuurlijk ook niet dat Nederland heel conservatief blijft en vrouwen veelal gewoon financieel afhankelijk zijn van hun partner.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ga (gelukkig) niet om met mannen die trots vertellen over hoe ze vrouwen seksueel hebben misbruikt. Grappen over dat thema, ja... Maar goed, ik vind Theo Maassen ook grappig, dus ik hou wel van verknipte humor. Maar serieus vertellen dat je iemand hebt gedwongen tot seks? Opschepperig? Dat vind ik echt bijzonder raar.
Ken ze niet behalve de middelste en de rechter, maar dat zijn zeker geen deugers.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:47 schreef superniger het volgende:
Alle deugers in 1 plaatje.
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)inek-hint-op-boycot/
Ik ben het met je eens, hoor. Ik snap best dat veel mannen het niet onaangenaam vinden om daarnaar te kijken, maar het blijft op zich best vreemd dat dit gewoon is. En dat als je daar als vrouw iets van zegt, je vooral zuur bent, en als man natuurlijk homo.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat het een verkeerde instelling van mij is, maar ik wordt hier onderaan de pagina iedere keer 'verblijd' met kleine foto's waar steevast een of meerdere halfontklede jonge vrouwen op staan. Nou vind ik dat helemaal niet onprettig om te zien, maar het laat zien hoe normaal het kennelijk is op fok om vrouwen als lustobject te zien. Dat past wat mij betreft in exact hetzelfde straatje als dit soort stoere praatjes over kaarsen in een poes stoppen bij vertrek. Al verwacht je dat iemand daar wel op een bepaalde leeftijd overheen groeit. Het had een hoog 14 jarige maagden onder elkaar gehalte.
En vrouwen poepen in bed, ranzige wezens.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij zich veilig genoeg waagt om een dergelijk verhaal op tv te vertellen, maakt zijn giechelige "ik schaam me kapot" echt volledig waardeloos.
Het zijn ook echt niet alleen voetballers. Onder veel mannen heerst nog steeds het idee dat het alleen een bepaald slag man is dat dergelijke dingen doet. Niets is minder waard. Ze zitten in alle lagen van de bevolking, in iedere beroepsgroep, rijk en arm, knap en lelijk, oud en jong. Het is niet alleen de vieze enge man die uit de bosjes tevoorschijn springt en met een mes op je keel zijn ding doet. Dat wil bij veel mannen niet doordringen, helaas.
En toch heb ikzelf wel eens dronkemanspraat gehoord. Maar OK, dit is 20 jaar geleden, hopelijk zijn de pubers van vandaag minder lomp.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen ook niet over vrouwen gelukkig. Tenminste, het is zeker niet normaal gelukkig.
Neequote:Op donderdag 28 april 2022 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want vrouwen praten zo niet over mannen. Schei toch even heel snel uit zeg.
Je hebt geen idee.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NeeZe zullen er best zijn, maar ik denk dat het echt veel minder gebeurt dan mannen over vrouwen.
Hahahaquote:Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.
Nee, ik denk inderdaad dat mannen dat veel beter weten dan ik, aangezien ik natuurlijk helemaal niet met vrouwen omga.quote:
Nou heb ik toch verdomme ook nog iets op te biechten aan mijn vriendin vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, hoor. Ik snap best dat veel mannen het niet onaangenaam vinden om daarnaar te kijken, maar het blijft op zich best vreemd dat dit gewoon is. En dat als je daar als vrouw iets van zegt, je vooral zuur bent, en als man natuurlijk homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |