Hoezo? Zij heeft niets te verliezen daar aan tafel, eerder dapper van VI dat ze haar te gast hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:21 schreef Idisrom het volgende:
Angela de Jong komt vanavond bij Vandaag Inside om hierover te praten.
Zij heeft wel ballen, moet ik zeggen
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had van dat `kutgezeik' die begrijpt echt niet dat er überhaupt ophef is hoor, dus die zal bij een volgend ongepast verhaal net zo hard meelachen incluis ongepaste grappen erbij makenquote:Op donderdag 28 april 2022 11:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat de heren de volgende keer wel anders reageren.
Dus hen ook die tijd gunnen.
Ja, afgelopen dinsdag was een heel andere tijd.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:23 schreef capricia het volgende:
Hey feit dat Derksen nog niet cancelled is, moet je natuurlijk wel in het licht van 2022 zien.
Gijpie heeft inderdaad maar zes hersencellenquote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had van dat `kutgezeik' die begrijpt echt niet dat er überhaupt ophef is hoor, dus die zal bij een volgend ongepast verhaal net zo hard meelachen incluis ongepaste grappen erbij maken
En dan nog, er is op de tv ook ruimte voor onaangepaste klootzakken en als je dat niet wilt dan kijk je niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had van dat `kutgezeik' die begrijpt echt niet dat er überhaupt ophef is hoor, dus die zal bij een volgend ongepast verhaal net zo hard meelachen incluis ongepaste grappen erbij maken
Jaja, we weten nu inmiddels wel dat jij het allemaal prima vindt.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:25 schreef Marsenal het volgende:
Denk je echt dat ze daarin progressie boeken over de jaren? Gijp wilde nu al weglopen omdat hij genoeg had
Als je enerzijds de totaal verschillende context en ook totaal andere reactie niet snapt en het anderzijds ook nog gebruikt om een groep mensen lekker aan te vallen, ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en mijn tijd niet waard.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En waar verschillen de 'hijgers' in het geval van Derksen nou precies van de 'hijgers' in het geval van Rietbergen, Ali B. en Borsato?
Het verschil zit hem eerder in de kritiekloze Derksenkwijlers die in een man die een beetje passé is een dappere strijder tegen het 'woke'-gedachtengoed zijn, terwijl hij natuurlijk van exact hetzelfde laken een pak is.
Oh sorry wist niet dat ik niet meer in dit topic mocht komen omdat jij wat anders vindtquote:Op donderdag 28 april 2022 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, we weten nu inmiddels wel dat jij het allemaal prima vindt.
Kaarsje opgebrand.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die hebben ze pas laten doodgaan tot dit moment denk ik
We weten ook allemaal inmiddels wel hoe jij erover denkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, we weten nu inmiddels wel dat jij het allemaal prima vindt.
Het gaat erom dat `dan kijk je toch niet' nogal een zwaktebod isquote:Op donderdag 28 april 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
We weten ook allemaal inmiddels wel hoe jij erover denkt.
Wat boeit dat, iedereen mag toch gewoon z'n mening blijven geven
Dat had je dan ook kunnen zeggen maar ik vind het persoonlijk geen zwaktebod, meer een conclusie.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat `dan kijk je toch niet' nogal een zwaktebod is
Dat zei je nietquote:Op donderdag 28 april 2022 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat `dan kijk je toch niet' nogal een zwaktebod is
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je enerzijds de totaal verschillende context en ook totaal andere reactie niet snapt en het anderzijds ook nog gebruikt om een groep mensen lekker aan te vallen, ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en mijn tijd niet waard.
Nee, dat is waar. Maar ik sta dan ook niet bekend om de meest genuanceerde posts hier.quote:
Fijn om te weten dat vrouwen zich vanaf nu alleen nog maar negatief over Derksen uit hoeven te laten, om met rust gelaten te worden door mannen die 'door de felheid tegen Derksen' toch zijn kant op neigen.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je enerzijds de totaal verschillende context en ook totaal andere reactie niet snapt en het anderzijds ook nog gebruikt om een groep mensen lekker aan te vallen, ben je wat mij betreft onderdeel van het probleem en mijn tijd niet waard.
Grijpie had meer last van overprikkeling gister.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Maar ik sta dan ook niet bekend om de meest genuanceerde posts hier.
Nee hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Is dit topic veranderd in crew-only?
Heb deel 4 en 5 teruggelezen, en moet helaas bekennen dat ik heel veel users op blokkeerstand heb gezet.
Klopt. Je mag verder ook gewoon je mening hebben. Excuusquote:Op donderdag 28 april 2022 11:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat had je dan ook kunnen zeggen maar ik vind het persoonlijk geen zwaktebod, meer een conclusie.
Ik doe niet mee met jullie achterlijke spelletje. Iemand kan zich gewoon uitlaten tegen de giftige haattrein die het hele internet over gaat en tegelijkertijd afkeurend zijn over Derksen. Flikker op met je polarisatie.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat vrouwen zich vanaf nu alleen nog maar negatief over Derksen uit hoeven te laten, om met rust gelaten te worden door mannen die 'door de felheid tegen Derksen toch zijn kant op neigen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |