abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204563271
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat is ook gewoon een verschil tussen deze situaties. Derksen vertelt doodleuk op TV wat ie gedaan heeft en bagatelliseert daarmee andere gevallen van verkrachting. In het geval van o.a. Borsato zijn er aantijgingen, die al dan niet waar zijn. Vermeende slachtoffers beweren iets, vermeende daders ontkennen in alle toonaarden. Dat mensen die de dader persoonlijk kennen zich 'niet kunnen voorstellen dat' is niet ongebruikelijk, maar op een gegeven moment kun je er eigenlijk niet meer omheen dat het toch zeer waarschijnlijk is dat er strafbare zaken hebben plaatsgevonden.
Met de hijgerigheid bedoel ik meer dat het meteen gaat over dat VI van de buis moet. En ok, dit keer was het ook wel erg grof, maar je ziet die oproep om VI van de buis te flikkeren wel steeds voorbijkomen. Alsof iemand op twitter een hashtag heeft: nieuwe stok om VI mee te slaan!

En daar heb ik dan het donkerbruine vermoeden bij dat dat niets met het slachtoffer (of alle slachtoffers van seksueel misbruik) te maken heeft, maar dat men gewoon dat programma haat en van de buis wil hebben.

Mensen die gewoon kritiek hebben op deze vertoning noem ik niet hijgerig. Dat vind ik dan weer normaal.
pi_204563289
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee :) Ze zullen er best zijn, maar ik denk dat het echt veel minder gebeurt dan mannen over vrouwen.
Ik denk. OK.
U MAD?
pi_204563293
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Nee, vrouwen praten niet op die manier over mannen.
lol.
U MAD?
pi_204563297
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik doe niet mee met jullie achterlijke spelletje. Iemand kan zich gewoon uitlaten tegen de giftige haattrein die het hele internet over gaat en tegelijkertijd afkeurend zijn over Derksen. Flikker op met je polarisatie.
Want wat een enorme lading gif vloeit er uit dit topic voort. Tjoektjoek, iedereen instappen!
"Pools are perfect for holding water"
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 11:37:59 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204563298
Ik heb nog nooit een vrouw gehoord die zo over mannen praat.

Dus dan zal het wel kloppen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204563303
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Is dit topic veranderd in crew-only?

Heb deel 4 en 5 teruggelezen, en moet helaas bekennen dat ik heel veel users op blokkeerstand heb gezet.
Mij ook neef?
U MAD?
pi_204563305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Mij ook neef?
Nee
pi_204563306
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Klopt. Je mag verder ook gewoon je mening hebben. Excuus

Maar tot wat is dat een conclusie dan? Want met zo'n `conclusie' laat je toch alleen maar toe dat de grens verlegd wordt. Want dan kijk je toch niet kan je bij alles toepassen namelijk.
Niet echt nee, maar momenteel is het een verhaal van niks. Derksen heeft iets idioots verteld, een paar andere idioten lachen er om en trekken de volgende dag die keutel weer half in in hun beperkte vermogen. En wat blijft er over? Helemaal niks. Als de vrouw waar het om gaat tevoorschijn komt en aangifte ofzo doet en haar kant wilt vertellen kan je er nog wat mee, maar tot die tijd? Het is gewoon onaangepast gedrag, en de maatschappij corrigeert ze hier en daar, maar het is en blijft een stel kleuters met indianenverhalen en daar kijken heel veel mensen heel graag naar, als ik die kijkcijfers mag geloven. Dus dat is mij conclusie. Er is ruimte op de tv voor deze gekkigheid, en als je dat maar niks vind, kijk je niet.

En persoonlijk, tja. Mij boeit het niet. Ik heb me ook wel eens misdragen. En anderen ook bij mij. En aan het einde van de rit moet iedereen voor zichzelf maar zien wat hij of zij ermee doet. Maar met z'n allen verontwaardigd zijn over een stel erkende idioten die idiote dingen vertellen, dat vind ik best sneu.
-nee-
  donderdag 28 april 2022 @ 11:38:52 #184
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204563308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik doe niet mee met jullie achterlijke spelletje. Iemand kan zich gewoon uitlaten tegen de giftige haattrein die het hele internet over gaat en tegelijkertijd afkeurend zijn over Derksen. Flikker op met je polarisatie.
Wat een mooie genuanceerde mening! Je doet inderdaad niet mee aan deze discussie, getuige je 10e post in een uur tijd waarin je aangeeft boos te zijn op de mensen die niet staan te applaudisseren om een anekdote over een verkrachting. :')
pi_204563314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Nee
Terecht :)
U MAD?
pi_204563318
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:38 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat een mooie genuanceerde mening! Je doet inderdaad niet mee aan deze discussie, getuige je 10e post in een uur tijd waarin je aangeeft boos te zijn op de mensen die niet staan te applaudisseren om een anekdote over een verkrachting. :')
Ja maar de hetze tegen Derksen dan!! Dat moet toch echt zeker genoemd worden hoor!!
"Pools are perfect for holding water"
pi_204563322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:39 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Terecht :)
Qua je berichten gisteren onterecht, maar moet je verder wel.
pi_204563323
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:31 schreef Sfancta het volgende:
Is dit topic veranderd in crew-only?

Heb deel 4 en 5 teruggelezen, en moet helaas bekennen dat ik heel veel users op blokkeerstand heb gezet.
Sfancta je hebt me toch niet geblokkeerd he, ik heb jou net zo hard nodig als jij mij
-nee-
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 11:40:25 #189
pi_204563327
Ik vind dat we alles op alles moeten zetten dat Derksen vanaf nu een eerlijk proces krijgt!
pi_204563334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Met de hijgerigheid bedoel ik meer dat het meteen gaat over dat VI van de buis moet. En ok, dit keer was het ook wel erg grof, maar je ziet die oproep om VI van de buis te flikkeren wel steeds voorbijkomen. Alsof iemand op twitter een hashtag heeft: nieuwe stok om VI mee te slaan!

En daar heb ik dan het donkerbruine vermoeden bij dat dat niets met het slachtoffer (of alle slachtoffers van seksueel misbruik) te maken heeft, maar dat men gewoon dat programma haat en van de buis wil hebben.

Mensen die gewoon kritiek hebben op deze vertoning noem ik niet hijgerig. Dat vind ik dan weer normaal.
Oh er zijn ongetwijfeld heel wat mensen die hen onwelgevallige uitspraken van de buis willen hebben en een programma met een paar conservatieve mannetjes op leeftijd die aan de lopende band vrouwonvriendelijke borrelpraat uitslaan is een dankbaar doelwit wat dat betreft, maar in mijn ogen is de verontwaardiging ook niet eens zozeer gericht op het feit dat Derksen een misdrijf van een jaar of 50 oud opbiecht, maar dat dit wordt gebruikt om hedendaags gedrag te vergoelijken en dat er bovendien ook nog eens heel lacherig over wordt gedaan. Dus in die zin kan ik wel begrijpen dat de woede zich tegen het programma richt en niet gaat om het slachtoffer dat Derksen aanhaalt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 11:41:30 #191
5428 crew  miss_sly
pi_204563335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik denk. OK.
Voor sommige mensen, ik noem geen namen, is dat inderdaad een brug te ver. Geeft niet, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 april 2022 @ 11:41:32 #192
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204563336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat we alles op alles moeten zetten dat Derksen vanaf nu een eerlijk proces krijgt!
De twitter-rechters hebben al lang en breed het vonnis uitgesproken.

In dit geval niet gek overigens, aangezien hij zelf bekend heeft
pi_204563337
quote:
Ik vind dat we alles op alles moeten zetten dat Derksen vanaf nu een eerlijk tribunaal krijgt!
Aangepast naar de standaarden van een aantal users hier.
U MAD?
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 11:42:02 #194
35723 crew  GGMM
pi_204563340
quote:
Volgens mij is er nu al 100 keer uitgelegd dat dit verjaard is

Of was dit grappig bedoeld?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 11:42:51 #195
pi_204563346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij is er nu al 100 keer uitgelegd dat dit verjaard is

Of was dit grappig bedoeld?
Ik bedoel de publieke lynch, natuurlijk.
  Forum Admin donderdag 28 april 2022 @ 11:44:03 #196
35723 crew  GGMM
pi_204563356
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Oh zo
Ja, dat blijft wat apart. Het raakt mensen echt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204563357
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Voor sommige mensen, ik noem geen namen, is dat inderdaad een brug te ver. Geeft niet, hoor.
Ja leuk, moderator. Maar hetgeen wat jij denkt is niet altijd de waarheid, dat probeerde ik je duidelijk te maken. Helaas was dat net iets te moeilijk voor je, schijnbaar.
U MAD?
pi_204563360
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vind dit plaats online, of in dat dorp van Derksen? Online vind ik wel makkelijker
-nee-
  donderdag 28 april 2022 @ 11:44:48 #199
319979 Fok-it
All is well
pi_204563364
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:38 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Niet echt nee, maar momenteel is het een verhaal van niks. Derksen heeft iets idioots verteld, een paar andere idioten lachen er om en trekken de volgende dag die keutel weer half in in hun beperkte vermogen. En wat blijft er over? Helemaal niks. Als de vrouw waar het om gaat tevoorschijn komt en aangifte ofzo doet en haar kant wilt vertellen kan je er nog wat mee, maar tot die tijd? Het is gewoon onaangepast gedrag, en de maatschappij corrigeert ze hier en daar, maar het is en blijft een stel kleuters met indianenverhalen en daar kijken heel veel mensen heel graag naar, als ik die kijkcijfers mag geloven. Dus dat is mij conclusie. Er is ruimte op de tv voor deze gekkigheid, en als je dat maar niks vind, kijk je niet.

En persoonlijk, tja. Mij boeit het niet. Ik heb me ook wel eens misdragen. En anderen ook bij mij. En aan het einde van de rit moet iedereen voor zichzelf maar zien wat hij of zij ermee doet. Maar met z'n allen verontwaardigd zijn over een stel erkende idioten die idiote dingen vertellen, dat vind ik best sneu.
Wat betreft hoe je naar die 3 kan kijken vind ik dat je best wel een punt hebt inderdaad. En dat ze een voorbeeldfunctie zouden hebben volgens sommigen vind ik ook wel schromelijk overdreven. Al zou je kunnen stellen dat iedereen met een groot publiek dat in een bepaalde vorm wel heeft.

Maar dan blijft de vraag staan, ook al hanteer jij het principe dan kijk je toch niet. Tot hoever mag iemand gaan voordat je zegt dit is de grens? Of is dat bij jou oneindig?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 11:44:53 #200
pi_204563366
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Vind dit plaats online, of in dat dorp van Derksen? Online vind ik wel makkelijker
Online natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')