SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Theeblaadjes lezen?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:42 schreef CherryLips het volgende:
US doet niet aan theeblaadjes lezen maar aan overdatumkokosmelklezen.
Wist niet eens dat dat kon bederven.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:42 schreef CherryLips het volgende:
US doet niet aan theeblaadjes lezen maar aan overdatumkokosmelklezen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:36 schreef CherryLips het volgende:
GoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
....quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik een piemel heb, daar kan hygiënisch niet zo heel veel mee misgaan.
Ik bewaarde dat pakje niet in m'n kut hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik een piemel heb, daar kan hygiënisch niet zo heel veel mee misgaan.
Was je velletje maar eens een paar weken niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Driemaal daagsquote:Op woensdag 27 april 2022 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je velletje maar eens een paar weken niet.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewaarde dat pakje niet in m'n kut hoor.
Ben je weer aan het vozen in het bejaardenhuisquote:
Okee. 1 Pound 1968 Extremely fine voor 280, of 5 Pound 1966 Very Fine voor 350 + shipping. Zeg het maar.quote:
We vragen het even aan het Shrimp Panelquote:Op woensdag 27 april 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Zou op zich wel opmerkelijk zijn, heb je een date en mag je na een uurtje met je handjes de natte hemel in kom je een pakje kokosmelk tegen dat er al sinds december zit, zou niet mijn allerslechtste ervaring zijn
Dacht meer aan de bultjes met zwarte koppen uit Amsterdam.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We vragen het even aan het Shrimp Panel
Je ging zuinig aan doen na je laatste biljetjequote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. 1 Pound 1968 Extremely fine voor 280, of 5 Pound 1966 Very Fine voor 350 + shipping. Zeg het maar.
[poll=4012]
Oh nee dat zegt me niks. Maar ddat verhaal met die diepvriesgarnalen raak ik nooit meer kwijtquote:Op woensdag 27 april 2022 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht meer aan de bultjes met zwarte koppen uit Amsterdam.
ja dat is al een hele tijd geledenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je ging zuinig aan doen na je laatste biljetje
Poll gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is al een hele tijd geleden
Freaky wel ja, ik was een beetje dronken toen en het klikte als een razende (lol getrapt van tevoren die avond) en ze was zo snel en gretig bloot en ik was ook een beetje struck door haar enorme woonhuis pal tussen die twee kerken op het Vrijthof dus een troep garnalen mee laten kijken leek me wel een prima idee.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat zegt me niks. Maar ddat verhaal met die diepvriesgarnalen raak ik nooit meer kwijt![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is al een hele tijd geleden
Dit ja, ik heb dus ook niet gestemd want ik mijn optie stond er niet bij.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je ging zuinig aan doen na je laatste biljetje
Ok Ok omdat ik dit verhaal nog nooit gehoord heb… wat heb je gedaan, die dingen gespiest op sateh prikkers en er een poppenkast voorstelling mee gespeeld?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Freaky wel ja, ik was een beetje dronken toen en het klikte als een razende (lol getrapt van tevoren die avond) en ze was zo snel en gretig bloot en ik was ook een beetje struck door haar enorme woonhuis pal tussen die twee kerken op het Vrijthof dus een troep garnalen mee laten kijken leek me wel een prima idee.
Wat? Groenlinks?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit ja, ik heb dus ook niet gestemd want ik mijn optie stond er niet bij.
Houden natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
das een lastige hoor: biljetjes houden of uitgeven?
620 euro voor 2 stukjes papier om af en toe eens naar te kijken…..quote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
das een lastige hoor: biljetjes houden of uitgeven?
Jaa dat is wel een dingetje. Deze twee staan al een tijdje hoog op de lijst. Maar er staat wel meer hoog op de lijst. Misschien even afwachten of de Staatsloterij vanavond nog wat oplevertquote:Op woensdag 27 april 2022 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou gewoon even wachten of je ze morgen nog steeds zo graag wil hebben vooral.
Dat ligt op zich wel iets gecompliceerder, maar eerlijk gezegd niet heel veelquote:Op woensdag 27 april 2022 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
620 euro voor 2 stukjes papier om af en toe eens naar te kijken…..
Dat is een goed idee. Sowieso niet dat soort impulsaankopen doen, 620 euro is een hele bult geld he?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaa dat is wel een dingetje. Deze twee staan al een tijdje hoog op de lijst. Maar er staat wel meer hoog op de lijst. Misschien even afwachten of de Staatsloterij vanavond nog wat oplevert
500 euro inlijsten geeft minder voldoening?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt op zich wel iets gecompliceerder, maar eerlijk gezegd niet heel veel
Ach… zo lang het je een geluksgevoel geeft en een heleboel joy sparkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ligt op zich wel iets gecompliceerder, maar eerlijk gezegd niet heel veel
Die garnalen mochten vanaf de bedrand meekijken met de strapatsen van US en weetikveelwathaarnaamwas.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok Ok omdat ik dit verhaal nog nooit gehoord heb… wat heb je gedaan, die dingen gespiest op sateh prikkers en er een poppenkast voorstelling mee gespeeld?
ja joh lelijk dingquote:Op woensdag 27 april 2022 20:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
500 euro inlijsten geeft minder voldoening?
Ik stel voor dat we die garnalen alsnog namen gevenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die garnalen mochten vanaf de bedrand meekijken met de strapatsen van US en weetikveelwathaarnaamwas.
Dat was mijn second guess, maar ik vond de eerste leukerquote:Op woensdag 27 april 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die garnalen mochten vanaf de bedrand meekijken met de strapatsen van US en weetikveelwathaarnaamwas.
Waren er tientallen en naderhand waren er een hoop op de grond gevallen want ze was best aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we die garnalen alsnog namen geven
Nee de werkelijkheid was leuker.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was mijn second guess, maar ik vond de eerste leuker
Nietes liegebeest het waren er vijf.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren er tientallen en naderhand waren er een hoop op de grond gevallen want ze was best aantrekkelijk.
Ze had ook tientallen knuffels in bed.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat was mijn second guess, maar ik vond de eerste leuker
Run Forrest run!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had ook tientallen knuffels in bed.
quote:
Dat deed ik ook echt wel achteraf maar sindsdien denk ik wel dat Friese en Groningse vrouwen een enorme hebben.quote:
Zal morgen 2 vlechtjes in m'n haar makenquote:
Druk. Ik ben zelfs vergeten de vlag uit te steken. Volgende week weer een kans.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal morgen 2 vlechtjes in m'n haar maken![]()
Hoe was koningsdag? Helemaal vergeten vandaag m'n knaloranje hema zonnebril op te zetten![]()
Zo, dat was een drukke dagquote:Op woensdag 27 april 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Druk. Ik ben zelfs vergeten de vlag uit te steken. Volgende week weer een kans.
4,3 fietskilometers
8 loopkilometers
170 spoorkilometers
2 camera's binnengehengeld
hoop adrenaline afgefakkeldHoop stress weg nu.
Ja best een goed dagje
oh ja daar heb je ook nog wel wat langer plezier van dan je gedacht hadquote:Op woensdag 27 april 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo, dat was een drukke dag![]()
Ik heb in de ochtend gewerkt en in de middag de tuin gedaan. Bij het onkruid wieden nog per ongeluk in een mierennest zitten poken
Pics!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was koningsdag? Helemaal vergeten vandaag m'n knaloranje hema zonnebril op te zetten![]()
Ben ze maar met onkruidverdelger te lijf gegaan, want ze liepen ineens allemaal richting een ventilatieschachtquote:Op woensdag 27 april 2022 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja daar heb je ook nog wel wat langer plezier van dan je gedacht had
Het is nog niet te laatquote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond koningsnacht leuker. Toen was het festival hier buiten ook niet zo druk. Vandaag was het op een gegeven moment echt niet meer te doen qua drukte...quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:59 schreef Ama het volgende:
Ik kan echt nooit op rommelmarkten of in kringloopwinkels leuke dingen vinden. Hoe doen andere mensen dat?
Da’s geen misselijk cadeauquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter was(is) jarig vandaag. Toch een iPad Pro gedaan, waar ze zelf voor ah sparen was. Naja het is ook nuttig voor school straks laten we maar zeggen.
Nee juist niet. Dan zag ik de mooie dingen. Opletten.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij anders zat je nu met vieze stinkspullen die een normaal mens weg wil gooien.
Nou ze werd bijna geboren op koninginnendag maar dat werd dus iets later, is later de datum verplaatst naar vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
O en gefeliciteerd
Altijd vrij als ze jarig is
Er zit altijd een stukje ziel en geur in tweedehands spullen, soms ruikt dat naar spruitjes en heeft het die typische geur van tweedehands.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dan zag ik de mooie dingen. Opletten.
Ik heb ook eens een tv'tje gekregen met m'n verjaardag en een paar jaar later een videorecorder. En een keer een walkman.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
Wilde zeggen zoiets kreeg ik vroeger niet. Maar ik heb zelfs een keer een gloednieuwe tv gekregen zodat mijn ouders geen GTST meer hoefde te kijken met mij.Dus is niet helemaal waar.
Maak me meer zorgen om de overledene die komt spoken 's nachts.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit altijd een stukje ziel en geur in tweedehands spullen, soms ruikt dat naar spruitjes en heeft het die typische geur van tweedehands.
Heb je nog "Bingo!" geroepen terwijl je helemaal geen bingo had?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Net bingo-avond gehad hier. Ik werd geslachtofferd door de begeleiding om als omroeper te fungeren...
Maar was wel leuk, ik mocht zelf ook mee doen en won de eerste 2 prijzen...
Ja en de kans is aanwezig dat Amalia dat deze dag laat staan, wanneer zij de koningin is. Ze is zelf in December jarig, dus vaak te koud en dat was natuurlijk al ook zo toen Beatrix nog koningin was, die was en is ook niet jarig op 30 april.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
O en gefeliciteerd
Altijd vrij als ze jarig is
Spoiled muchquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter was(is) jarig vandaag. Toch een iPad Pro gedaan, waar ze zelf voor ah sparen was. Naja het is ook nuttig voor school straks laten we maar zeggen.
Ik niet. andere bewoners wel...quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nog "Bingo!" geroepen terwijl je helemaal geen bingo had?
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. andere bewoners wel...
Ik kreeg hem zomaar, mijn ouders waren het gewoon helemaal zat haha.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een tv'tje gekregen met m'n verjaardag en een paar jaar later een videorecorder. En een keer een walkman.
Mijn ex had zo'n evil Afrikaans beeld dat me op de zenuwen werkte, die heb ik een keer midden op het fietspad achter het huis gezet toen ze werken was, jammer genoeg niet gezien wie het meegenomen heeft en of die daarna verongelukt is.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de overledene die komt spoken 's nachts.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snapte het ook niet meerquote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het al vier keer gelezen en dacht dat ik het gewoon niet snapte.
Valt me mee dat je het niet in haar vagina drukte terwijl ze sliep.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex had zo'n evil Afrikaans beeld dat me op de zenuwen werkte, die heb ik een keer midden op het fietspad achter het huis gezet toen ze werken was, jammer genoeg niet gezien wie het meegenomen heeft en of die daarna verongelukt is.
Ik had zo'n kleintje huehue, wel beeldbuis maar zo eentje die kleiner is dan de ipad Pro van Los z'n dochter zeg maar.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zomaar, mijn ouders waren het gewoon helemaal zat haha.Was nog zo'n enorme bak van een tv haha maar was toen wel hip.
Daar was het wel het type voorquote:Op woensdag 27 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt me mee dat je het niet in haar vagina drukte terwijl ze sliep.
Wees blij dat ie de volgende ochtend niet gewoon weer op z'n plek stond. En dat je 's nachts niet allemaal gekrab achter het hoofdeneind hoordequote:Op woensdag 27 april 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex had zo'n evil Afrikaans beeld dat me op de zenuwen werkte, die heb ik een keer midden op het fietspad achter het huis gezet toen ze werken was, jammer genoeg niet gezien wie het meegenomen heeft en of die daarna verongelukt is.
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvaltquote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik geef zo'n ding nog niet eens aan mezelf.
Hoi Derksenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt me mee dat je het niet in haar vagina drukte terwijl ze sliep.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat ie de volgende ochtend niet gewoon weer op z'n plek stond. En dat je 's nachts niet allemaal gekrab achter het hoofdeneind hoorde
Cute haha, die hebben we thuis denk ik nooit gehad. Maar mijn vader is altijd wel van hoe groter hoe beter geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n kleintje huehue, wel beeldbuis maar zo eentje die kleiner is dan de ipad Pro van Los z'n dochter zeg maar.
M'n vorige iPad was tien jaar oud. Deed het nog wel maar echt heeeel traag allemaal. Veel apps die niet meer werden ondersteund.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvalt
Ja voor zichzelf. Maar dat ging allemaal niet passen in m'n slaapkamer van twee bij twee.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Cute haha, die hebben we thuis denk ik nooit gehad. Maar mijn vader is altijd wel van hoe groter hoe beter geweest.
Met de bus naar het werk, het is hier geen Oekraïne of zoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Of dat je de volgende ochted op weg naar je loesersbaantje in de bus verongelukte omdat er ineens eoa afrikaans beeld op de busbaan stons. Ja kan net zo goed toch
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEEquote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvalt
M'n ouders hebben nieuwe iPhones dan ik. En een nieuwe iPad. Moet ik dus aan hen vragen hoe iets werkt op de iPad. Wat een helquote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEE![]()
Drie keer raden wie mag zorgen dat dat ding de wereld vrede brengt binnen een week, omdat iemand anders gezegd heeft dat dat kan
[ afbeelding ]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEE![]()
Drie keer raden wie mag zorgen dat dat ding de wereld vrede brengt binnen een week, omdat iemand anders gezegd heeft dat dat kan
[ afbeelding ]
ruilen?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nieuwe iPhones dan ik. En een nieuwe iPad. Moet ik dus aan hen vragen hoe iets werkt op de iPad. Wat een hel
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.
Niet vaak ruzie?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Deelde daarvoor een kamer met m'n zus. Was echt hilarisch. Duurde niet lang.
Zeggen dat je tegenwoordig iOS gebruikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze komen nu aan mij vragen hoe iets werkt op de telefoon. Weet ik het, ik heb er niet zo'n fancy camera op zitten.quote:
Helpt niet. Ik Ben De Enige Persoon Op Aarde Die Alles Van Whatever Zij Kopen Weet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeggen dat je tegenwoordig iOS gebruikt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.
had je maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niet. Ik Ben De Enige Persoon Op Aarde Die Alles Van Whatever Zij Kopen Weet.
Ja vind ik ook, heb ik het nog niet eens over de opoffering om een ei uit te broeden, het bijbrengen van moraal en waarden, voedsel, de financiën en het voltooien van de weg naar zelfredzaamheid.quote:
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.quote:
Dat heb ik gedaan, dat is het punt niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren.
www.russianbrides.comquote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.
Waarom zou je je dan nog willen voortplanten? Puur om voor je te kunnen laten zorgen als je oud en behoeftig bent. Zijn die kinderen ook lekker klaar mee.
Hoe het met mij moet over 20 jaar weet ik ook niet hoor, er is in ieder geval echt helemaal niemand die voor mij gaat zorgen.
Mijn ouders zijn nog steeds bezig met die zelfredzaamheid bij mij.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, heb ik het nog niet eens over de opoffering om een ei uit te broeden, het bijbrengen van moraal en waarden, voedsel, de financiën en het voltooien van de weg naar zelfredzaamheid.
Keertje teruggeven, gewoon een smak geld tegen die oudjes aangooien, dat heet volwassen worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nog steeds bezig met die zelfredzaamheid bij mij.
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje teruggeven, gewoon een smak geld tegen die oudjes aangooien, dat heet volwassen worden.
Zo bekijk ik het niet. Mijn ouders hebben altijd voor mij klaargestaan, mijn hele leven lang, tot op de dag van vandaag. En ik doe graag wat terug als dat nodig is. Gewoon, uit liefde.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.
Waarom zou je je dan nog willen voortplanten? Puur om voor je te kunnen laten zorgen als je oud en behoeftig bent. Zijn die kinderen ook lekker klaar mee.
Hoe het met mij moet over 20 jaar weet ik ook niet hoor, er is in ieder geval echt helemaal niemand die voor mij gaat zorgen.
Wat heeft dat te maken met wat ik zei?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je ouders zorgen in plaats van andersom.
Ik reed vandaag nog langs een plek waar ik mijn tante ook nog rondgereden heb in haar laatste jaar. Bij een of ander abdij/klooster waar ze graag nog eens naartoe ging.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet leuk, dat je tussen je 67ste en je 78ste ook nogeens aan een eigen leven mag te komen. Als het allang geen zin meer heeft. Tof hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja ik ook wel hoor, daar gaat het niet om. Maar ergens een jaar of 20 geleden is er wat mis gegaan "Oh computers? Nee denken we niet over na, vallen we Fles gewoon mee lastig jatogggquote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het niet. Mijn ouders hebben altijd voor mij klaargestaan, mijn hele leven lang, tot op de dag van vandaag. En ik doe graag wat terug als dat nodig is. Gewoon, uit liefde.
Omdat je dan pas volwassen bent en anders gewoon een verwend kind met slecht loslatend nestdons.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik zei?
Mooi is dat toch, voor anderen zorgen als je het kunt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog langs een plek waar ik mijn tante ook nog rondgereden heb in haar laatste jaar. Bij een of ander abdij/klooster waar ze graag nog eens naartoe ging.
Ben je weer vrienden aan het maken flikkermans?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je dan pas volwassen bent en anders gewoon een verwend kind met slecht loslatend nestdons.
Heb jaren een moeilijke band met mijn pa gehad. Sinds een jaar of 4 gaan we jaarlijks op vakantie met mijn pa en broertje. Dat is wel echt gaaf leer je die man weer heel anders kennen en hij is nu nog goed gezond enzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje teruggeven, gewoon een smak geld tegen die oudjes aangooien, dat heet volwassen worden.
Niet als je een smak geld tegen je ouders gooit, toch? Dat is wel erg gemakkelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je dan pas volwassen bent en anders gewoon een verwend kind met slecht loslatend nestdons.
Zo denken wij ook als jij weer eens zemeltquote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jaren een moeilijke band met mijn pa gehad. Sinds een jaar of 4 gaan we jaarlijks op vakantie met mijn broer. Dat is wel echt gaaf leer je die man weer heel anders kennen en hij is nu nog goed gezond enzo.
Al is het soms even je inhouden als die weer begint te zemelen, ze worden toch ouder. Maar na een paar dagen heb je echt een leuke tijd.
Ik heb er niet om gevraagd om geboren te worden he? En had ik dit allemaal geweten, had ik waarschijnlijk wat anders gekozen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel hoor, daar gaat het niet om. Maar ergens een jaar of 20 geleden is er wat mis gegaan "Oh computers? Nee denken we niet over na, vallen we Fles gewoon mee lastig jatoggg"
Oké opaquote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon opgroeien en volwassen worden hoor, je ouders ontzorgen als ze hun beste tijd gehad hebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je weer vrienden aan het maken flikkermans?
Alsof ze het aannemen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet als je een smak geld tegen je ouders gooit, toch? Dat is wel erg gemakkelijk
Moet je nagaan mijn pa is 10 keer erger nog.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo denken wij ook als jij weer eens zemelt
FOK!-account cadeau doen?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan mijn pa is 10 keer erger nog.
Het start met kleine dingen, niet je vader of een ander bellen als je fietsband lek is bijvoorbeeld.quote:
Jij bent al handig met stront opruimen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
We hebben m'n zus al aangewezen als de verzorger als het zover komt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben eens gehiked, 22 km met 3500hm, en hij j bleef nonstop praten, nonstop, en van de hak op de tak. Toen was ik even boos, uit het niks KUN JE NIET GEWOON EENS EEN KWARTIER JE KOP DICHT HOUDEN?!
Ik ben je vader.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben eens gehiked, 22 km met 3500hm, en hij j bleef nonstop praten, nonstop, en van de hak op de tak. Toen was ik even boos, uit het niks KUN JE NIET GEWOON EENS EEN KWARTIER JE KOP DICHT HOUDEN?!
M'n zus is er echt veel beter inquote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent al handig met stront opruimen.
Die heeft ook caafs?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is er echt veel beter in
Huehue.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een vriend die van alles mankeert. Heeft ze al op kunnen oefenen.
Je geniet wel echt met volle teugen van het leven hè.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik wel geleerd heb is dat als je iets wilt, je het zelf meot regelen. Alles. Afhankelijk zijn van iemand anders is de grootste aids ter wereld. Helaas hebben mijn ouders daar een ander idee over.
Dat heb je nog niet geregeld dus, als mijn ouder(s) iets zeggen tegen me waar ik het niet mee eens ben zeg ik gewoon waar bemoei je je mee en dan is het goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik wel geleerd heb is dat als je iets wilt, je het zelf meot regelen. Alles. Afhankelijk zijn van iemand anders is de grootste aids ter wereld. Helaas hebben mijn ouders daar een ander idee over.
oh jawel hoor, ik doe mijn best. Maar kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn leven pas mag beginnen als mijn ouders de ogen sluiten.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je geniet wel echt met volle teugen van het leven hè.
deze discussie is volkomen zinloos.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb je nog niet geregeld dus, als mijn ouder(s) iets zeggen tegen me waar ik het niet mee eens ben zeg ik gewoon waar bemoei je je mee en dan is het goed.
Ze hangen toch niet dagelijks aan de telefoon?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik doe mijn best. Maar kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn leven pas mag beginnen als mijn ouders de ogen sluiten.
ja het had NOG kutter gekund. Wil je dat ik op m'n knieën ga of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hangen toch niet dagelijks aan de telefoon?
Dat is niet zo vreemd, toch?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek altijd heel erg naar goedkeuring bij anderen, vooral bij m'n ouders
Ja je bent echt een leuk mens geworden.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, makkelijk praten, ik werd op mijn zesde al geacht mee te luisteren en op een welkome manier uitgedaagd om mee praten over de grotenmensenzaken en als volwaardig gesprekspartner gezien, misschien is dat wel een erg mooi opvoedkundig cadeautje.
Nee, maar een beetje relativeren zou op zich geen kwaad kunnen, toch?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het had NOG kutter gekund. Wil je dat ik op m'n knieën ga of zo?
Klinkt supergezond dus je hebt gelijk uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik doe mijn best. Maar kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn leven pas mag beginnen als mijn ouders de ogen sluiten.
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dat doetquote:
nou, en kijk eens wat een erudiet eloquent pareltje der beschaving het opgeleverd heeftquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, makkelijk praten, ik werd op mijn zesde al geacht mee te luisteren en op een welkome manier uitgedaagd om mee praten over de grotenmensenzaken en als volwaardig gesprekspartner gezien, misschien is dat wel een erg mooi opvoedkundig cadeautje.
Nog niet eens de beste maar ik wens mijn ouders niet dood zodat ik zelf kan ademen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, en kijk eens wat een erudiet eloquent pareltje der beschaving het opgeleverd heeft
quote:
Dit doet me denken aan die Amerikaanse sitcom waar die ouders ernaar wonen en steeds binnenkomen en dan alles gaan organiseren.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, zou fijn zijn als ik iemand naast me op de bank had zitten die dat soort dingen tegen me zeiquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje relativeren zou op zich geen kwaad kunnen, toch?
Nou ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet eens de beste maar ik wens mijn ouders niet dood zodat ik zelf kan ademen.
Hmm, ik wil mijn ouders ook niet graag teleurstellen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dat doetm'n broer en zus hebben dat niet zo.
Wij zijn er voor je.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zou fijn zijn als ik iemand naast me op de bank had zitten die dat soort dingen tegen me zei![]()
Tot die tijd word ik er gewoon steeds knettergekker van.
Ray Romanoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die Amerikaanse sitcom waar die ouders ernaar wonen en steeds binnenkomen en dan alles gaan organiseren.
Wij kunnen het ook en toe tegen je zeggenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zou fijn zijn als ik iemand naast me op de bank had zitten die dat soort dingen tegen me zei![]()
Nee maar goed. het beste is erop wachten. Elke andere optie is ruzie.quote:
Denk dat je dan nog steeds knettergek wordt van dingen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader moest ooit raden met een spelletje dat ik Don Quichotte was en die noemde me uit volle overtuiging Don Juan en dat deed wel een beetje zeer.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik wil mijn ouders ook niet graag teleurstellen hoor.
Nee maar ik vraag voortdurend of ik iets goed doe in huis en of bepaalde kleren me wel staan en dan naar complimentjes vissen enzoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik wil mijn ouders ook niet graag teleurstellen hoor.
Everybody loves Raymond?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die Amerikaanse sitcom waar die ouders ernaar wonen en steeds binnenkomen en dan alles gaan organiseren.
Je nagellak zat er best netjes op volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik vraag voortdurend of ik iets goed doe in huis en of bepaalde kleren me wel staan en dan naar complimentjes vissen enzo
Maar dat probleem ligt bij mij.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je zou het kunnen aankaarten of je huisarts je kan doorverwijzen naar iemand met wie je erover kan praten, zodat je er anders tegen aankijkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed. het beste is erop wachten. Elke andere optie is ruzie.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je nagellak zat er best netjes op volgens mij.
die optie ligt op tafel ja, moet toch binnenkort weer naar de HA want iedereen heeft ineens kanker in de familie.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je zou het kunnen aankaarten of je huisarts je kan doorverwijzen naar iemand met wie je erover kan praten, zodat je er anders tegen aankijkt.
Nou ja, er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik vraag voortdurend of ik iets goed doe in huis en of bepaalde kleren me wel staan en dan naar complimentjes vissen enzo
Maar dat probleem ligt bij mij.
Nou driekwart ervan op z'n minstquote:Op woensdag 27 april 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Even als dorpspsycholoog;
Zou het vermoorden van je ouders al je problemen oplossen?
Lijkt me niet.
Ja dat wel, maar gezond is het niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn ergere dingen
Dit gaat buiten mijn kennisgebied, toch maar even hulp zoeken in plaats van biljetjes en treinreisjes.quote:
Mja, onzekerheid is wel een bitch jaquote:Op woensdag 27 april 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gezond is het niet.
Stom zelfvertrouwen.
Jij bent een leuk mens hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar gezond is het niet.
Stom zelfvertrouwen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dit was weer een interessant halfuurtje
We zullen elkaar toch een beetje moeten helpen om de enge spoken uit het leven weg te houden, daar is het dorpje ooit voor opgericht eigenlijk.quote:
Ik kom alleen op FOK! om vrouwen op te pikken eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zullen elkaar toch een beetje moeten helpen om de enge spoken uit het leven weg te houden, daar is het dorpje ooit voor opgericht eigenlijk.
Ik ook maar ik faal nu alweer een paar maanden godverdomme.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom alleen op FOK! om vrouwen op te pikken eigenlijk.
Dat is een mooie gedachtequote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zullen elkaar toch een beetje moeten helpen om de enge spoken uit het leven weg te houden, daar is het dorpje ooit voor opgericht eigenlijk.
@Caliquote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid is ver te zoekenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je prikt er doorheen. Al vanaf 2001 geen levenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid is ver te zoeken
Je relatie met je ouders is niet gezond maar daar kun je niks aan doen want dat zit in de opvoeding maar je kunt er wel afkomen door naar een goede psych te gaan. (Denk ik)quote:Op woensdag 27 april 2022 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die optie ligt op tafel ja, moet toch binnenkort weer naar de HA want iedereen heeft ineens kanker in de familie.
Wie was je beste catch?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer?quote:
Ik mis de drie mooiste hier nog aan.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chipszak niet?
En Childofthestars had je ook gepompt toch?
Hé watquote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chipszak niet?
En Childofthestars had je ook gepompt toch?
Zit een vuiltje in mijn oog.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMLsS4VqH/
Dit account
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis de drie mooiste hier nog aan.
Foks greatest Cunthunterquote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal users die beginnen met een C. Voel je je nog veilig?
Ik kerf elke keer een nieuw streepje in m'n lies.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
weet je nog wie je allemaal gehad hebt nu je wat ouder bent?
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Of door 5 min met mij bier te drinken en eens samen langs je ouders te gaan.
Handig tellen wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kerf elke keer een nieuw streepje in m'n lies.
Tot er geen plek meer is om te snijden in het zachte roze vlees.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kerf elke keer een nieuw streepje in m'n lies.
Jawel, op twee stapjes afstand zitten we.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij komen we niet in elkaars vaarwater.
Wanneer ben je met pensioen gegaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels met pensioen maar denk niet dat ik ook maar een halve gemist heb
Afgelopen zondag.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ben je met pensioen gegaan?
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot er geen plek meer is om te snijden in het zachte roze vlees.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe heet het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
Wist niet dat bitterbal zo ernstig aan het vervellen wasquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe heet het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
Die verzopen we vroeger als baby alquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, op twee stapjes afstand zitten we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze niet toevallig die gekke Russische drug gebruikt? Krokodil of hoe heette dat ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef CherryLips het volgende:
De foto's stonden op Reddit maar het leek nogal op die kokosmelk van me.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Uiteindelijk waren dr benen afgezet.
Geestesziekten, wat een ellende
quote:
Daar leek het wel op maar dat was niet zo. Zo werden de wonden wel omschreven.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze niet toevallig die gekke Russische drug gebruikt? Krokodil of hoe heette dat ook alweer?
Flaka?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze niet toevallig die gekke Russische drug gebruikt? Krokodil of hoe heette dat ook alweer?
wtfquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
Dan hoef ik het niet op te zoekenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar leek het wel op maar dat was niet zo. Zo werden de wonden wel omschreven.
Krokodil?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwdquote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niks voor mij maar wat is dat wicht lekker en prachtig zeg
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slavisch?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op wie moet die tekst slaan?quote:
Moet al op de bank slapenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik over CE zei was een grapje, weet niet anders dan dat ie met Cali heeft.
#Disclaimer als je vriendin op fok zit.
Yeps maar ik raak helemaal kriegel van dat onderdanige vleierige en vooral optische gedrag, bbrrrrquote:
Dacht alquote:
Dat verandert wel als je getrouwd bentquote:Op woensdag 27 april 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps maar ik raak helemaal kriegel van dat onderdanige vleierige en vooral optische gedrag, bbrrrr
Trap er niet meer inquote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verandert wel als je getrouwd bent
Als we hem genoeg van zijn piemel afpakken dan komen die hete paddenstoelen vanzelf.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
O, vuurwerkshow. Ik dacht dat Putin een en ander gelanceerd had.
Het is een reële mogelijkheid, helaas.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we hem genoeg van zijn piemel afpakken dan komen die hete paddenstoelen vanzelf.
Tapdansen op klompen op erg dun ijs en maar weinig mensen die het doorhebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een reële mogelijkheid, helaas.
80% denkt dat Russen de aftocht al aan het inblazen zijn helaas ja. Of misschien wel beter, ignorance is bliss.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tapdansen op klompen op erg dun ijs en maar weinig mensen die het doorhebben.
Een oorlog beginnen is makkelijk, stoppen met oorlog voeren is enorm moeilijk. En zo zachtjes aan worden we er behoorlijk in meegezogen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tapdansen op klompen op erg dun ijs en maar weinig mensen die het doorhebben.
Ik zie je idd veel posten in NWS tegenwoordigquote:Op woensdag 27 april 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
80% denkt dat Russen de aftocht al aan het inblazen zijn helaas ja. Of misschien wel beter, ignorance is bliss.
Ben er de laatste tijd een beetje teveel mee bezig.
Giftige lui daar, dan wil ik toch telkens weer reageren terwijl ik dat niet wil, maar ze zuigen zo hard dat je wel moet weer.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie je idd veel posten in NWS tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |