Handig tellen wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kerf elke keer een nieuw streepje in m'n lies.
Tot er geen plek meer is om te snijden in het zachte roze vlees.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kerf elke keer een nieuw streepje in m'n lies.
Jawel, op twee stapjes afstand zitten we.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij komen we niet in elkaars vaarwater.
Wanneer ben je met pensioen gegaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels met pensioen maar denk niet dat ik ook maar een halve gemist heb
Afgelopen zondag.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer ben je met pensioen gegaan?
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot er geen plek meer is om te snijden in het zachte roze vlees.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe heet het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
Wist niet dat bitterbal zo ernstig aan het vervellen wasquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe heet het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
Die verzopen we vroeger als baby alquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, op twee stapjes afstand zitten we.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze niet toevallig die gekke Russische drug gebruikt? Krokodil of hoe heette dat ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef CherryLips het volgende:
De foto's stonden op Reddit maar het leek nogal op die kokosmelk van me.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Uiteindelijk waren dr benen afgezet.
Geestesziekten, wat een ellende
quote:
Daar leek het wel op maar dat was niet zo. Zo werden de wonden wel omschreven.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze niet toevallig die gekke Russische drug gebruikt? Krokodil of hoe heette dat ook alweer?
Flaka?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze niet toevallig die gekke Russische drug gebruikt? Krokodil of hoe heette dat ook alweer?
wtfquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te veel op tiktok, maar zag vanmiddag een story of hoe het daar heet over iemand die niet helemaal in orde was. Ze pulkte haar eigen benen helemaal kapot. Eerst allemaal bladen en zweren en toen kreeg ze een skin graft, ging het even goed, en toen begon ze weer. Allemaal plakken zwarte huid en korsten en witte troep, tot op de pezen en zenuwen en het bot.
Echt wtf.
Dan hoef ik het niet op te zoekenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar leek het wel op maar dat was niet zo. Zo werden de wonden wel omschreven.
Krokodil?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwdquote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niks voor mij maar wat is dat wicht lekker en prachtig zeg
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slavisch?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op wie moet die tekst slaan?quote:
Moet al op de bank slapenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik over CE zei was een grapje, weet niet anders dan dat ie met Cali heeft.
#Disclaimer als je vriendin op fok zit.
Yeps maar ik raak helemaal kriegel van dat onderdanige vleierige en vooral optische gedrag, bbrrrrquote:
Dacht alquote:
Dat verandert wel als je getrouwd bentquote:Op woensdag 27 april 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps maar ik raak helemaal kriegel van dat onderdanige vleierige en vooral optische gedrag, bbrrrr
Trap er niet meer inquote:Op woensdag 27 april 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verandert wel als je getrouwd bent
Als we hem genoeg van zijn piemel afpakken dan komen die hete paddenstoelen vanzelf.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
O, vuurwerkshow. Ik dacht dat Putin een en ander gelanceerd had.
Het is een reële mogelijkheid, helaas.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we hem genoeg van zijn piemel afpakken dan komen die hete paddenstoelen vanzelf.
Tapdansen op klompen op erg dun ijs en maar weinig mensen die het doorhebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een reële mogelijkheid, helaas.
80% denkt dat Russen de aftocht al aan het inblazen zijn helaas ja. Of misschien wel beter, ignorance is bliss.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tapdansen op klompen op erg dun ijs en maar weinig mensen die het doorhebben.
Een oorlog beginnen is makkelijk, stoppen met oorlog voeren is enorm moeilijk. En zo zachtjes aan worden we er behoorlijk in meegezogen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tapdansen op klompen op erg dun ijs en maar weinig mensen die het doorhebben.
Ik zie je idd veel posten in NWS tegenwoordigquote:Op woensdag 27 april 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
80% denkt dat Russen de aftocht al aan het inblazen zijn helaas ja. Of misschien wel beter, ignorance is bliss.
Ben er de laatste tijd een beetje teveel mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |