SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Theeblaadjes lezen?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:42 schreef CherryLips het volgende:
US doet niet aan theeblaadjes lezen maar aan overdatumkokosmelklezen.
Wist niet eens dat dat kon bederven.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:42 schreef CherryLips het volgende:
US doet niet aan theeblaadjes lezen maar aan overdatumkokosmelklezen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:36 schreef CherryLips het volgende:
GoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
....quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik een piemel heb, daar kan hygiënisch niet zo heel veel mee misgaan.
Ik bewaarde dat pakje niet in m'n kut hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik een piemel heb, daar kan hygiënisch niet zo heel veel mee misgaan.
Was je velletje maar eens een paar weken niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Driemaal daagsquote:Op woensdag 27 april 2022 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je velletje maar eens een paar weken niet.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bewaarde dat pakje niet in m'n kut hoor.
Ben je weer aan het vozen in het bejaardenhuisquote:
Okee. 1 Pound 1968 Extremely fine voor 280, of 5 Pound 1966 Very Fine voor 350 + shipping. Zeg het maar.quote:
We vragen het even aan het Shrimp Panelquote:Op woensdag 27 april 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Zou op zich wel opmerkelijk zijn, heb je een date en mag je na een uurtje met je handjes de natte hemel in kom je een pakje kokosmelk tegen dat er al sinds december zit, zou niet mijn allerslechtste ervaring zijn
Dacht meer aan de bultjes met zwarte koppen uit Amsterdam.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We vragen het even aan het Shrimp Panel
Je ging zuinig aan doen na je laatste biljetjequote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. 1 Pound 1968 Extremely fine voor 280, of 5 Pound 1966 Very Fine voor 350 + shipping. Zeg het maar.
[poll=4012]
Oh nee dat zegt me niks. Maar ddat verhaal met die diepvriesgarnalen raak ik nooit meer kwijtquote:Op woensdag 27 april 2022 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht meer aan de bultjes met zwarte koppen uit Amsterdam.
ja dat is al een hele tijd geledenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je ging zuinig aan doen na je laatste biljetje
Poll gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is al een hele tijd geleden
Freaky wel ja, ik was een beetje dronken toen en het klikte als een razende (lol getrapt van tevoren die avond) en ze was zo snel en gretig bloot en ik was ook een beetje struck door haar enorme woonhuis pal tussen die twee kerken op het Vrijthof dus een troep garnalen mee laten kijken leek me wel een prima idee.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat zegt me niks. Maar ddat verhaal met die diepvriesgarnalen raak ik nooit meer kwijt![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is al een hele tijd geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |