Run Forrest run!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze had ook tientallen knuffels in bed.
quote:
Dat deed ik ook echt wel achteraf maar sindsdien denk ik wel dat Friese en Groningse vrouwen een enorme hebben.quote:
Zal morgen 2 vlechtjes in m'n haar makenquote:
Druk. Ik ben zelfs vergeten de vlag uit te steken. Volgende week weer een kans.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal morgen 2 vlechtjes in m'n haar maken![]()
Hoe was koningsdag? Helemaal vergeten vandaag m'n knaloranje hema zonnebril op te zetten![]()
Zo, dat was een drukke dagquote:Op woensdag 27 april 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Druk. Ik ben zelfs vergeten de vlag uit te steken. Volgende week weer een kans.
4,3 fietskilometers
8 loopkilometers
170 spoorkilometers
2 camera's binnengehengeld
hoop adrenaline afgefakkeldHoop stress weg nu.
Ja best een goed dagje
oh ja daar heb je ook nog wel wat langer plezier van dan je gedacht hadquote:Op woensdag 27 april 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo, dat was een drukke dag![]()
Ik heb in de ochtend gewerkt en in de middag de tuin gedaan. Bij het onkruid wieden nog per ongeluk in een mierennest zitten poken
Pics!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was koningsdag? Helemaal vergeten vandaag m'n knaloranje hema zonnebril op te zetten![]()
Ben ze maar met onkruidverdelger te lijf gegaan, want ze liepen ineens allemaal richting een ventilatieschachtquote:Op woensdag 27 april 2022 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja daar heb je ook nog wel wat langer plezier van dan je gedacht had
Het is nog niet te laatquote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond koningsnacht leuker. Toen was het festival hier buiten ook niet zo druk. Vandaag was het op een gegeven moment echt niet meer te doen qua drukte...quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:59 schreef Ama het volgende:
Ik kan echt nooit op rommelmarkten of in kringloopwinkels leuke dingen vinden. Hoe doen andere mensen dat?
Da’s geen misselijk cadeauquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter was(is) jarig vandaag. Toch een iPad Pro gedaan, waar ze zelf voor ah sparen was. Naja het is ook nuttig voor school straks laten we maar zeggen.
Nee juist niet. Dan zag ik de mooie dingen. Opletten.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij anders zat je nu met vieze stinkspullen die een normaal mens weg wil gooien.
Nou ze werd bijna geboren op koninginnendag maar dat werd dus iets later, is later de datum verplaatst naar vandaag.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
O en gefeliciteerd
Altijd vrij als ze jarig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |