Ja je bent echt een leuk mens geworden.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, makkelijk praten, ik werd op mijn zesde al geacht mee te luisteren en op een welkome manier uitgedaagd om mee praten over de grotenmensenzaken en als volwaardig gesprekspartner gezien, misschien is dat wel een erg mooi opvoedkundig cadeautje.
Nee, maar een beetje relativeren zou op zich geen kwaad kunnen, toch?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja het had NOG kutter gekund. Wil je dat ik op m'n knieën ga of zo?
Klinkt supergezond dus je hebt gelijk uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik doe mijn best. Maar kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn leven pas mag beginnen als mijn ouders de ogen sluiten.
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dat doetquote:
nou, en kijk eens wat een erudiet eloquent pareltje der beschaving het opgeleverd heeftquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, makkelijk praten, ik werd op mijn zesde al geacht mee te luisteren en op een welkome manier uitgedaagd om mee praten over de grotenmensenzaken en als volwaardig gesprekspartner gezien, misschien is dat wel een erg mooi opvoedkundig cadeautje.
Nog niet eens de beste maar ik wens mijn ouders niet dood zodat ik zelf kan ademen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou, en kijk eens wat een erudiet eloquent pareltje der beschaving het opgeleverd heeft
quote:
Dit doet me denken aan die Amerikaanse sitcom waar die ouders ernaar wonen en steeds binnenkomen en dan alles gaan organiseren.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik wel geleerd heb is dat als je iets wilt, je het zelf meot regelen. Alles. Afhankelijk zijn van iemand anders is de grootste aids ter wereld. Helaas hebben mijn ouders daar een ander idee over.
ja, zou fijn zijn als ik iemand naast me op de bank had zitten die dat soort dingen tegen me zeiquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje relativeren zou op zich geen kwaad kunnen, toch?
Nou ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet eens de beste maar ik wens mijn ouders niet dood zodat ik zelf kan ademen.
Hmm, ik wil mijn ouders ook niet graag teleurstellen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik de enige ben die dat doetm'n broer en zus hebben dat niet zo.
Wij zijn er voor je.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zou fijn zijn als ik iemand naast me op de bank had zitten die dat soort dingen tegen me zei![]()
Tot die tijd word ik er gewoon steeds knettergekker van.
Ray Romanoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die Amerikaanse sitcom waar die ouders ernaar wonen en steeds binnenkomen en dan alles gaan organiseren.
Wij kunnen het ook en toe tegen je zeggenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zou fijn zijn als ik iemand naast me op de bank had zitten die dat soort dingen tegen me zei![]()
Nee maar goed. het beste is erop wachten. Elke andere optie is ruzie.quote:
Denk dat je dan nog steeds knettergek wordt van dingen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn vader moest ooit raden met een spelletje dat ik Don Quichotte was en die noemde me uit volle overtuiging Don Juan en dat deed wel een beetje zeer.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik wil mijn ouders ook niet graag teleurstellen hoor.
Nee maar ik vraag voortdurend of ik iets goed doe in huis en of bepaalde kleren me wel staan en dan naar complimentjes vissen enzoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik wil mijn ouders ook niet graag teleurstellen hoor.
Everybody loves Raymond?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die Amerikaanse sitcom waar die ouders ernaar wonen en steeds binnenkomen en dan alles gaan organiseren.
Je nagellak zat er best netjes op volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik vraag voortdurend of ik iets goed doe in huis en of bepaalde kleren me wel staan en dan naar complimentjes vissen enzo
Maar dat probleem ligt bij mij.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je zou het kunnen aankaarten of je huisarts je kan doorverwijzen naar iemand met wie je erover kan praten, zodat je er anders tegen aankijkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed. het beste is erop wachten. Elke andere optie is ruzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |