FOK!-account cadeau doen?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan mijn pa is 10 keer erger nog.
Het start met kleine dingen, niet je vader of een ander bellen als je fietsband lek is bijvoorbeeld.quote:
Jij bent al handig met stront opruimen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:31 schreef CherryLips het volgende:
We hebben m'n zus al aangewezen als de verzorger als het zover komt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben eens gehiked, 22 km met 3500hm, en hij j bleef nonstop praten, nonstop, en van de hak op de tak. Toen was ik even boos, uit het niks KUN JE NIET GEWOON EENS EEN KWARTIER JE KOP DICHT HOUDEN?!
Ik ben je vader.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben eens gehiked, 22 km met 3500hm, en hij j bleef nonstop praten, nonstop, en van de hak op de tak. Toen was ik even boos, uit het niks KUN JE NIET GEWOON EENS EEN KWARTIER JE KOP DICHT HOUDEN?!
M'n zus is er echt veel beter inquote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent al handig met stront opruimen.
Die heeft ook caafs?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is er echt veel beter in
Huehue.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een vriend die van alles mankeert. Heeft ze al op kunnen oefenen.
Je geniet wel echt met volle teugen van het leven hč.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik wel geleerd heb is dat als je iets wilt, je het zelf meot regelen. Alles. Afhankelijk zijn van iemand anders is de grootste aids ter wereld. Helaas hebben mijn ouders daar een ander idee over.
Dat heb je nog niet geregeld dus, als mijn ouder(s) iets zeggen tegen me waar ik het niet mee eens ben zeg ik gewoon waar bemoei je je mee en dan is het goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik wel geleerd heb is dat als je iets wilt, je het zelf meot regelen. Alles. Afhankelijk zijn van iemand anders is de grootste aids ter wereld. Helaas hebben mijn ouders daar een ander idee over.
oh jawel hoor, ik doe mijn best. Maar kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn leven pas mag beginnen als mijn ouders de ogen sluiten.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je geniet wel echt met volle teugen van het leven hč.
deze discussie is volkomen zinloos.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb je nog niet geregeld dus, als mijn ouder(s) iets zeggen tegen me waar ik het niet mee eens ben zeg ik gewoon waar bemoei je je mee en dan is het goed.
Ze hangen toch niet dagelijks aan de telefoon?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jawel hoor, ik doe mijn best. Maar kan me niet onttrekken aan de indruk dat mijn leven pas mag beginnen als mijn ouders de ogen sluiten.
ja het had NOG kutter gekund. Wil je dat ik op m'n knieën ga of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hangen toch niet dagelijks aan de telefoon?
Dat is niet zo vreemd, toch?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek altijd heel erg naar goedkeuring bij anderen, vooral bij m'n ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |