quote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat ie de volgende ochtend niet gewoon weer op z'n plek stond. En dat je 's nachts niet allemaal gekrab achter het hoofdeneind hoorde
Cute haha, die hebben we thuis denk ik nooit gehad. Maar mijn vader is altijd wel van hoe groter hoe beter geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n kleintje huehue, wel beeldbuis maar zo eentje die kleiner is dan de ipad Pro van Los z'n dochter zeg maar.
M'n vorige iPad was tien jaar oud. Deed het nog wel maar echt heeeel traag allemaal. Veel apps die niet meer werden ondersteund.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvalt
Ja voor zichzelf. Maar dat ging allemaal niet passen in m'n slaapkamer van twee bij twee.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Cute haha, die hebben we thuis denk ik nooit gehad. Maar mijn vader is altijd wel van hoe groter hoe beter geweest.
Met de bus naar het werk, het is hier geen Oekraīne of zoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Of dat je de volgende ochted op weg naar je loesersbaantje in de bus verongelukte omdat er ineens eoa afrikaans beeld op de busbaan stons. Ja kan net zo goed toch
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEEquote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvalt
M'n ouders hebben nieuwe iPhones dan ik. En een nieuwe iPad. Moet ik dus aan hen vragen hoe iets werkt op de iPad. Wat een helquote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEE![]()
Drie keer raden wie mag zorgen dat dat ding de wereld vrede brengt binnen een week, omdat iemand anders gezegd heeft dat dat kan
[ afbeelding ]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEE![]()
Drie keer raden wie mag zorgen dat dat ding de wereld vrede brengt binnen een week, omdat iemand anders gezegd heeft dat dat kan
[ afbeelding ]
ruilen?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nieuwe iPhones dan ik. En een nieuwe iPad. Moet ik dus aan hen vragen hoe iets werkt op de iPad. Wat een hel
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.
Niet vaak ruzie?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Deelde daarvoor een kamer met m'n zus. Was echt hilarisch. Duurde niet lang.
Zeggen dat je tegenwoordig iOS gebruikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze komen nu aan mij vragen hoe iets werkt op de telefoon. Weet ik het, ik heb er niet zo'n fancy camera op zitten.quote:
Helpt niet. Ik Ben De Enige Persoon Op Aarde Die Alles Van Whatever Zij Kopen Weet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeggen dat je tegenwoordig iOS gebruikt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.
had je maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niet. Ik Ben De Enige Persoon Op Aarde Die Alles Van Whatever Zij Kopen Weet.
Ja vind ik ook, heb ik het nog niet eens over de opoffering om een ei uit te broeden, het bijbrengen van moraal en waarden, voedsel, de financiën en het voltooien van de weg naar zelfredzaamheid.quote:
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.quote:
Dat heb ik gedaan, dat is het punt niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren.
www.russianbrides.comquote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.
Waarom zou je je dan nog willen voortplanten? Puur om voor je te kunnen laten zorgen als je oud en behoeftig bent. Zijn die kinderen ook lekker klaar mee.
Hoe het met mij moet over 20 jaar weet ik ook niet hoor, er is in ieder geval echt helemaal niemand die voor mij gaat zorgen.
Mijn ouders zijn nog steeds bezig met die zelfredzaamheid bij mij.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, heb ik het nog niet eens over de opoffering om een ei uit te broeden, het bijbrengen van moraal en waarden, voedsel, de financiën en het voltooien van de weg naar zelfredzaamheid.
Keertje teruggeven, gewoon een smak geld tegen die oudjes aangooien, dat heet volwassen worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nog steeds bezig met die zelfredzaamheid bij mij.
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje teruggeven, gewoon een smak geld tegen die oudjes aangooien, dat heet volwassen worden.
Zo bekijk ik het niet. Mijn ouders hebben altijd voor mij klaargestaan, mijn hele leven lang, tot op de dag van vandaag. En ik doe graag wat terug als dat nodig is. Gewoon, uit liefde.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.
Waarom zou je je dan nog willen voortplanten? Puur om voor je te kunnen laten zorgen als je oud en behoeftig bent. Zijn die kinderen ook lekker klaar mee.
Hoe het met mij moet over 20 jaar weet ik ook niet hoor, er is in ieder geval echt helemaal niemand die voor mij gaat zorgen.
Wat heeft dat te maken met wat ik zei?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je ouders zorgen in plaats van andersom.
Ik reed vandaag nog langs een plek waar ik mijn tante ook nog rondgereden heb in haar laatste jaar. Bij een of ander abdij/klooster waar ze graag nog eens naartoe ging.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet leuk, dat je tussen je 67ste en je 78ste ook nogeens aan een eigen leven mag te komen. Als het allang geen zin meer heeft. Tof hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja ik ook wel hoor, daar gaat het niet om. Maar ergens een jaar of 20 geleden is er wat mis gegaan "Oh computers? Nee denken we niet over na, vallen we Fles gewoon mee lastig jatogggquote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo bekijk ik het niet. Mijn ouders hebben altijd voor mij klaargestaan, mijn hele leven lang, tot op de dag van vandaag. En ik doe graag wat terug als dat nodig is. Gewoon, uit liefde.
Omdat je dan pas volwassen bent en anders gewoon een verwend kind met slecht loslatend nestdons.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik zei?
Mooi is dat toch, voor anderen zorgen als je het kunt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog langs een plek waar ik mijn tante ook nog rondgereden heb in haar laatste jaar. Bij een of ander abdij/klooster waar ze graag nog eens naartoe ging.
Ben je weer vrienden aan het maken flikkermans?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je dan pas volwassen bent en anders gewoon een verwend kind met slecht loslatend nestdons.
Heb jaren een moeilijke band met mijn pa gehad. Sinds een jaar of 4 gaan we jaarlijks op vakantie met mijn pa en broertje. Dat is wel echt gaaf leer je die man weer heel anders kennen en hij is nu nog goed gezond enzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje teruggeven, gewoon een smak geld tegen die oudjes aangooien, dat heet volwassen worden.
Niet als je een smak geld tegen je ouders gooit, toch? Dat is wel erg gemakkelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je dan pas volwassen bent en anders gewoon een verwend kind met slecht loslatend nestdons.
Zo denken wij ook als jij weer eens zemeltquote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jaren een moeilijke band met mijn pa gehad. Sinds een jaar of 4 gaan we jaarlijks op vakantie met mijn broer. Dat is wel echt gaaf leer je die man weer heel anders kennen en hij is nu nog goed gezond enzo.
Al is het soms even je inhouden als die weer begint te zemelen, ze worden toch ouder. Maar na een paar dagen heb je echt een leuke tijd.
Ik heb er niet om gevraagd om geboren te worden he? En had ik dit allemaal geweten, had ik waarschijnlijk wat anders gekozen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook wel hoor, daar gaat het niet om. Maar ergens een jaar of 20 geleden is er wat mis gegaan "Oh computers? Nee denken we niet over na, vallen we Fles gewoon mee lastig jatoggg"
Oké opaquote:Op woensdag 27 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon opgroeien en volwassen worden hoor, je ouders ontzorgen als ze hun beste tijd gehad hebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je weer vrienden aan het maken flikkermans?
Alsof ze het aannemen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet als je een smak geld tegen je ouders gooit, toch? Dat is wel erg gemakkelijk
Moet je nagaan mijn pa is 10 keer erger nog.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo denken wij ook als jij weer eens zemelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |