quote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wees blij dat ie de volgende ochtend niet gewoon weer op z'n plek stond. En dat je 's nachts niet allemaal gekrab achter het hoofdeneind hoorde
Cute haha, die hebben we thuis denk ik nooit gehad. Maar mijn vader is altijd wel van hoe groter hoe beter geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n kleintje huehue, wel beeldbuis maar zo eentje die kleiner is dan de ipad Pro van Los z'n dochter zeg maar.
M'n vorige iPad was tien jaar oud. Deed het nog wel maar echt heeeel traag allemaal. Veel apps die niet meer werden ondersteund.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvalt
Ja voor zichzelf. Maar dat ging allemaal niet passen in m'n slaapkamer van twee bij twee.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Cute haha, die hebben we thuis denk ik nooit gehad. Maar mijn vader is altijd wel van hoe groter hoe beter geweest.
Met de bus naar het werk, het is hier geen Oekraīne of zoquote:Op woensdag 27 april 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Of dat je de volgende ochted op weg naar je loesersbaantje in de bus verongelukte omdat er ineens eoa afrikaans beeld op de busbaan stons. Ja kan net zo goed toch
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEEquote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvalt
M'n ouders hebben nieuwe iPhones dan ik. En een nieuwe iPad. Moet ik dus aan hen vragen hoe iets werkt op de iPad. Wat een helquote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEE![]()
Drie keer raden wie mag zorgen dat dat ding de wereld vrede brengt binnen een week, omdat iemand anders gezegd heeft dat dat kan
[ afbeelding ]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net een Samsung Smartphone van 6 jaar oud van haar zusje gekregen. ZOO BLIJ MEE![]()
Drie keer raden wie mag zorgen dat dat ding de wereld vrede brengt binnen een week, omdat iemand anders gezegd heeft dat dat kan
[ afbeelding ]
ruilen?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nieuwe iPhones dan ik. En een nieuwe iPad. Moet ik dus aan hen vragen hoe iets werkt op de iPad. Wat een hel
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.
Niet vaak ruzie?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Deelde daarvoor een kamer met m'n zus. Was echt hilarisch. Duurde niet lang.
Zeggen dat je tegenwoordig iOS gebruikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze komen nu aan mij vragen hoe iets werkt op de telefoon. Weet ik het, ik heb er niet zo'n fancy camera op zitten.quote:
Helpt niet. Ik Ben De Enige Persoon Op Aarde Die Alles Van Whatever Zij Kopen Weet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeggen dat je tegenwoordig iOS gebruikt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch mag je blij zijn dat je wat terug mag doen voor je ouders, al is het maar voor het verwisselen van de luiers en de borstvoeding.
had je maar een vak moeten leren.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niet. Ik Ben De Enige Persoon Op Aarde Die Alles Van Whatever Zij Kopen Weet.
Ja vind ik ook, heb ik het nog niet eens over de opoffering om een ei uit te broeden, het bijbrengen van moraal en waarden, voedsel, de financiën en het voltooien van de weg naar zelfredzaamheid.quote:
Nou ja STEL dat je gelijk hebt.quote:
Dat heb ik gedaan, dat is het punt niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |