Er zit altijd een stukje ziel en geur in tweedehands spullen, soms ruikt dat naar spruitjes en heeft het die typische geur van tweedehands.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dan zag ik de mooie dingen. Opletten.
Ik heb ook eens een tv'tje gekregen met m'n verjaardag en een paar jaar later een videorecorder. En een keer een walkman.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef Ama het volgende:
Wilde zeggen zoiets kreeg ik vroeger niet. Maar ik heb zelfs een keer een gloednieuwe tv gekregen zodat mijn ouders geen GTST meer hoefde te kijken met mij.Dus is niet helemaal waar.
Maak me meer zorgen om de overledene die komt spoken 's nachts.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit altijd een stukje ziel en geur in tweedehands spullen, soms ruikt dat naar spruitjes en heeft het die typische geur van tweedehands.
Heb je nog "Bingo!" geroepen terwijl je helemaal geen bingo had?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Net bingo-avond gehad hier. Ik werd geslachtofferd door de begeleiding om als omroeper te fungeren...
Maar was wel leuk, ik mocht zelf ook mee doen en won de eerste 2 prijzen...
Ja en de kans is aanwezig dat Amalia dat deze dag laat staan, wanneer zij de koningin is. Ze is zelf in December jarig, dus vaak te koud en dat was natuurlijk al ook zo toen Beatrix nog koningin was, die was en is ook niet jarig op 30 april.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
O en gefeliciteerd
Altijd vrij als ze jarig is
Spoiled muchquote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter was(is) jarig vandaag. Toch een iPad Pro gedaan, waar ze zelf voor ah sparen was. Naja het is ook nuttig voor school straks laten we maar zeggen.
Ik niet. andere bewoners wel...quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nog "Bingo!" geroepen terwijl je helemaal geen bingo had?
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. andere bewoners wel...
Ik kreeg hem zomaar, mijn ouders waren het gewoon helemaal zat haha.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook eens een tv'tje gekregen met m'n verjaardag en een paar jaar later een videorecorder. En een keer een walkman.
Mijn ex had zo'n evil Afrikaans beeld dat me op de zenuwen werkte, die heb ik een keer midden op het fietspad achter het huis gezet toen ze werken was, jammer genoeg niet gezien wie het meegenomen heeft en of die daarna verongelukt is.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de overledene die komt spoken 's nachts.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 april 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dochter was(is) jarig vandaag. Toch een iPad Pro gedaan, waar ze zelf voor ah sparen was. Naja het is ook nuttig voor school straks laten we maar zeggen.
Ik snapte het ook niet meerquote:Op woensdag 27 april 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het al vier keer gelezen en dacht dat ik het gewoon niet snapte.
Valt me mee dat je het niet in haar vagina drukte terwijl ze sliep.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex had zo'n evil Afrikaans beeld dat me op de zenuwen werkte, die heb ik een keer midden op het fietspad achter het huis gezet toen ze werken was, jammer genoeg niet gezien wie het meegenomen heeft en of die daarna verongelukt is.
Ik had zo'n kleintje huehue, wel beeldbuis maar zo eentje die kleiner is dan de ipad Pro van Los z'n dochter zeg maar.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zomaar, mijn ouders waren het gewoon helemaal zat haha.Was nog zo'n enorme bak van een tv haha maar was toen wel hip.
Daar was het wel het type voorquote:Op woensdag 27 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt me mee dat je het niet in haar vagina drukte terwijl ze sliep.
Wees blij dat ie de volgende ochtend niet gewoon weer op z'n plek stond. En dat je 's nachts niet allemaal gekrab achter het hoofdeneind hoordequote:Op woensdag 27 april 2022 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ex had zo'n evil Afrikaans beeld dat me op de zenuwen werkte, die heb ik een keer midden op het fietspad achter het huis gezet toen ze werken was, jammer genoeg niet gezien wie het meegenomen heeft en of die daarna verongelukt is.
Ik ook niet. Gebruik nog een ipad mini van 7 jaar oud die steeds uitvaltquote:Op woensdag 27 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik geef zo'n ding nog niet eens aan mezelf.
Hoi Derksenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt me mee dat je het niet in haar vagina drukte terwijl ze sliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |