Ik ben voor het koningshuis maar ik heb geen zin om de stad in te gaan en het te vieren.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Vieren jullie Koningsdag of zijn jullie meer republikeinen?
Hier niet, koud, bewolkt en een harde woei.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
Het was bewolkt maar het is nu stralend weer geworden
Doe dat eens jaquote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, gooi eens al die uis in een strandpic
Hier ook maat, leve de koning!quote:Op woensdag 27 april 2022 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even zelf een feestje bouwen, pilsje en muziek uit dikke speakers knallen
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, gooi eens al die uis in een strandpic
Stelletje geiten zijn jullie met je gemekker.quote:
Ik had het tegen VOCHTIG POESJEquote:Op woensdag 27 april 2022 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje geiten zijn jullie met je gemekker.
Ik ben er al mee bezig.
Doe dat lekker in het crewforum.quote:
Neequote:Op woensdag 27 april 2022 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het crewforum.![]()
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.quote:
Wel zo'n goede stompkaarsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @:hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.
Ok Johanquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @:hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.
Goed dat je er bent, niveau stijgt hier gelijk weer.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Tompoucen zijn toch wel de slechtste NL traditie
I knowquote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, niveau stijgt hier gelijk weer.
Supermarkttompoucen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Zwitserse room wat niks met Zwitserse room te maken heeft enzo
Chemische saroma meuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Zwitserse room wat niks met Zwitserse room te maken heeft enzo
Wij waren elk jaar kookstaf op de regionale scouting wedstrijden en wat er aan eten over was begroeven we traditie getrouw in het midden onder een hoogspanningsmast. Zo ook eens de overgebleven saroma meuk. Toen we een jaar later daar weer een kuil groeven stonden we daar roze zand op te graven.quote:
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren elk jaar kookstaf op de regionale scouting wedstrijden en wat er aan eten over was begroeven we traditie getrouw in het midden onder een hoogspanningsmast. Zo ook eens de overgebleven saroma meuk. Toen we een jaar later daar weer een kuil groeven stonden we daar roze zand op te graven.
Ja, dat was echt een wtf momentje.quote:
Ja snap ik! Zoonlief zit al jaren bij scouting, ga dit straks toch eens navragenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een wtf momentje.
dat geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren elk jaar kookstaf op de regionale scouting wedstrijden en wat er aan eten over was begroeven we traditie getrouw in het midden onder een hoogspanningsmast. Zo ook eens de overgebleven saroma meuk. Toen we een jaar later daar weer een kuil groeven stonden we daar roze zand op te graven.
Ik denk niet dat hij er in de jaren 80 er al opzat.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja snap ik! Zoonlief zit al jaren bij scouting, ga dit straks toch eens navragen
Eeehm nee, én: zijn generatie heeft áltijd honger dus etensresten??quote:Op woensdag 27 april 2022 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij er in de jaren 80 er al opzat.
waar op huehuehuequote:Op woensdag 27 april 2022 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij er in de jaren 80 er al opzat.
Er was ook nooit veel over maar we hadden ook toen wel belachelijk veel van dat spul gehaald.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm nee, én: zijn generatie heeft áltijd honger dus etensresten??
Wel mooi verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was ook nooit veel over maar we hadden ook toen wel belachelijk veel van dat spul gehaald.
Ik heb er vele, aangesproken worden door de supermarktmanager met wat we in de winkel aan het doen zijn. En wij van we zijn een boodschappenlijstje aan het maken zodat u uw voorraad aan kan passen.quote:
Ha haquote:Op woensdag 27 april 2022 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vele, aangesproken worden door de supermarktmanager met wat we in de winkel aan het doen zijn. En wij van we zijn een boodschappenlijstje aan het maken zodat u uw voorraad aan kan passen.
Hij zei dat de winkel altijd genoeg voorraad had. Ik gaf hem mijn boodschappenlijstje en hij viel nog net niet flouw toen hij die zag. Dat was pas toen ik wou praten over nog wat voorwaarden.
Tof voor hem, ik kan er maar beter niet over beginnen. Dan ben ik er over een paar weken nog niet over uitgepraat.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha haJa zoonlief heeft ook wel wat meegemaakt wat dat betreft
Echt? Hoor hier altijd wel positieve verhalen.....misschien niet helemaal opvoedkundig, maar hij heeft echt alleen maar mooie ervaringen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof voor hem, ik kan er maar beter niet over beginnen. Dan ben ik er over een paar weken nog niet over uitgepraat.
Ik bedoel het ook in positieve zin ook al heb ik ook wel nare ervaringen meegemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt? Hoor hier altijd wel positieve verhalen.....misschien niet helemaal opvoedkundig, maar hij heeft echt alleen maar mooie ervaringen.
Dat lijkt me vervelend......quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook in positieve zin ook al heb ik ook wel nare ervaringen meegemaakt.
Ach wat ben je weer lievquote:Op woensdag 27 april 2022 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook helemaal geen schoonheidsslaapje nodig.
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelend......
Pas maar op inderdaad.....quote:Op woensdag 27 april 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel kut opvatten, zoals tegenwoordig steeds meer de trend is!
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas maar op inderdaad.....![]()
#ToTquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"![]()
![]()
Of het wordt meteen een #metoo.
Ah dat is stom inderdaad.......zoonlief begon bij de welpen en heeft na de explo's de rovers opgericht zodat ze toch nog een samenkomst konden hebben zonder de verplichting van leiding zijn....quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.
Ik ben daarna nog wel 4 jaar kabouterleiding geweest bij een andere groep waar ik een ontzetend toffe tijd heb meegemaakt.
Tja dat #metoo hèquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"![]()
![]()
Of het wordt meteen een #metoo.
Scouting is wel leukquote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.
Ik ben daarna nog wel 4 jaar kabouterleiding geweest bij een andere groep waar ik een ontzetend toffe tijd heb meegemaakt.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2022 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat het stapsgewijs wel iets in die richting.
En daarzo?
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE als welpje, zusje links en leiding rechts. 1981
Leuke fotoquote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Spelen ineens een hoop herinneringen door mijn hoofd.quote:
Oh jeequote:Op woensdag 27 april 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spelen ineens een hoop herinneringen door mijn hoofd.
Iets van 20 jaar ofzo.quote:
Maak je geen zorgen, heeft iets te maken met deze dag.quote:
Haha nerd!quote:
Vertel......quote:Op woensdag 27 april 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, heeft iets te maken met deze dag.
Wat schetigquote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
FreshFruit weet.quote:
Iets van 50 jaar geleden moest de huisarts langskomen om te zeggen mevr. SBE dit duurt nog wel een nachtje, kan ik op de bank slapen?quote:
Huh? Mis een stuk verhaal nu??quote:Op woensdag 27 april 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets van 50 jaar geleden moest de huisarts langskomen om te zeggen mevr. SBE dit duurt nog wel een nachtje, kan ik op de bank slapen?
SBE is bijna jarig.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh? Mis een stuk verhaal nu??
Ja, bij mijn moeder was er in haar buik een eitje en een zaadje tot een samensmelting gekomen 9 maanden eerder.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh? Mis een stuk verhaal nu??
Hij was toen al traag.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar huisarts? Nachtje slapen?
Sbe en FreshFruit eitje/zaadje?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, bij mijn moeder was er in haar buik een eitje en een zaadje tot een samensmelting gekomen 9 maanden eerder.
Ja zo gebeurde het toen, kinderen werden toen thuis geboren.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar huisarts? Nachtje slapen?
Ik was iets eerder.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sbe en FreshFruit eitje/zaadje?
Pappa ToT.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Wait wut? Hebben SBE en Fruitje samen een kindje?!?
Ik mis ook even compleet de contextquote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Wait wut? Hebben SBE en Fruitje samen een kindje?!?
Heer aloa.quote:
geen broersquote:Op woensdag 27 april 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jij en sbe zijn tegelijk jarig en/of broers? Niemand die het uitlegt
Aha.....vage posts van hunquote:Op woensdag 27 april 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen broers
en niet tegelijk jarig
wel even oud
Ik vind het vrij logisch.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aha.....vage posts van hun
zit SBE stiekem aan de oranjebitter ofzoquote:Op woensdag 27 april 2022 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aha.....vage posts van hun
Haha.. sommige zijn daar idd wel goed in.. ( zoals sommige mensen alleen hun stoepje sneeuwvrij makenquote:
Dat laatste kwam niet van ons.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ehhm van scouting naar een liefdesbaby van jou en sbe??
Wat me opvalt hier in de stad is dat 's winters de armere mensen met verloederde huizen en tuinen hun stoep volledig sneeuwvrij maken en soms bij de buren ook, terwijl rijkere mensen soms alleen maar een strookje van 15 cm breed schoonmaken zodat ze makkelijk bij de rest van de stoep kunnen komen wat wel schoon is gemaakt door de armere buren!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha.. sommige zijn daar idd wel goed in.. ( zoals sommige mensen alleen hun stoepje sneeuwvrij maken)
Dat ging over zijn eigen geboorte.quote:
FF en ik zijn Fokbroeders.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen broers
en niet tegelijk jarig
wel even oud
Mwa, terwijl eigenlijk juist het omgekeerde zou verwachten.. maar dat is denk ik meer egoïsme van de mensen..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat me opvalt hier in de stad is dat 's winters de armere mensen met verloederde huizen en tuinen hun stoep volledig sneeuwvrij maken en soms bij de buren ook, terwijl rijkere mensen soms alleen maar een strookje van 15 cm breed schoonmaken zodat ze makkelijk bij de rest van de stoep kunnen komen wat wel schoon is gemaakt door de armere buren!
Ik mis echt de clouquote:Op woensdag 27 april 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging over zijn eigen geboorte.
quote:
i know schatjequote:
Als SBE niet zo'n toffe gast was geweest......quote:Op woensdag 27 april 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging over zijn eigen geboorte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als SBE niet zo'n toffe gast was geweest......Nou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja een groot deel van deze stad heeft een kamp-achtergrond en kampers zijn juist echt van het schoonmaken.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, terwijl eigenlijk juist het omgekeerde zou verwachten.. maar dat is denk ik meer egoïsme van de mensen..
Ga maar niet onder een hunnebed liggen als ik in de buurt ben.quote:
De prinses is even jong als ik.quote:
Je moet het soms ook gewoon met eigen ogen zien, hoe mensen zijn.. Vaak zijn wij mensen te snel bevooroordeeldquote:Op woensdag 27 april 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een groot deel van deze stad heeft een kamp-achtergrond en kampers zijn juist echt van het schoonmaken.
Ik heb hier best een andere kijk op die mensen gekregen in de loop van de afgelopen paar jaar.
Net zo jong dan toch??quote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De prinses is even jong als ik.
Hoewel je in dat programma op tv nu wel best aardig wat vooroordeelbevestigende dingen ziet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet het soms ook gewoon met eigen ogen zien, hoe mensen zijn.. Vaak zijn wij mensen te snel bevooroordeeld
precies Jong dusquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De prinses is even jong als ik.
Welk programma is dat dan? Oh ja dat heb je ook iddquote:Op woensdag 27 april 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel je in dat programma op tv nu wel best aardig wat vooroordeelbevestigende dingen ziet.
De afkeer van sommigen tegenover "burgers" die niet van het kamp zijn bijvoorbeeld.
Op het kamp / Bij ons op het kamp of zoiets.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welk programma is dat dan? Oh ja dat heb je ook idd
Ga even checken..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het kamp / Bij ons op het kamp of zoiets.
ook begrijpelijk want er wordt ook ontzettend neergekeken op woonwagenbewonersquote:Op woensdag 27 april 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel je in dat programma op tv nu wel best aardig wat vooroordeelbevestigende dingen ziet.
De afkeer van sommigen tegenover "burgers" die niet van het kamp zijn bijvoorbeeld.
RTL 5.quote:
Lastig, ik ken jou als een lieve meid en FF als een toffe gast. Misschien is het in het echt wel anders maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet het soms ook gewoon met eigen ogen zien, hoe mensen zijn.. Vaak zijn wij mensen te snel bevooroordeeld
Kan idd.. maar ik ben idd een lieven meid (vrouw) ook in het echt..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lastig, ik ken jou als een lieve meid en FF als een toffe gast. Misschien is het in het echt wel anders maar ik denk het niet.
Op zich wel, maar het is meer dan alleen dat.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook begrijpelijk want er wordt ook ontzettend neergekeken op woonwagenbewoners
Snap je punt wel,het is een hechte gemeenschap die vaak niet dol op buitenstaanders zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is meer dan alleen dat.
iedereen heeft vooroordelenquote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is meer dan alleen dat.
Dat ben je zeker. Altijd leuk om je uit te dagen en je reacties daarop.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan idd.. maar ik ben idd een lieven meid (vrouw) ook in het echt..
Ligt vaak ook aan de instelling van mensen zelfquote:Op woensdag 27 april 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap je punt wel,het is een hechte gemeenschap die vaak niet dol op buitenstaanders zijn.
Je bent een pestkopjequote:Op woensdag 27 april 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben je zeker. Altijd leuk om je uit te dagen en je reacties daarop.
Dat houd je scherp trut.quote:
Ben altijd scherp, behalve als ik lig te slapenquote:
ik vind je ook scherpquote:Op woensdag 27 april 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben altijd scherp, behalve als ik lig te slapen
Maar dan waak ik over je.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben altijd scherp, behalve als ik lig te slapen
In tegenstelling tot bot?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind je ook scherp
![]()
in de positieve zin van het woord
Hoe ik reageer op bepaalde dingen?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind je ook scherp
![]()
in de positieve zin van het woord
scherpquote:Op woensdag 27 april 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe ik reageer op bepaalde dingen?
Ah okquote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
scherp
oplettend
alert
op die wijze
Och, het gaat...ups en downs, maar gemiddeld gaat het langzaam maar zeker wel wat de goede richting uit.quote:
hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2022 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, het gaat...ups en downs, maar gemiddeld gaat het langzaam maar zeker wel wat de goede richting uit.
En daarzo?
we blijven gewoon positiefquote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn!
Nou goed, in ieder geval wel fijn dat het de goede kant op gaat dan!
Daarom!quote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
we blijven gewoon positief
en dan zien we het allemaal vanzelf wel
en dat mijn waarde tot is helemaal waarquote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom!
Maar het kost allemaal wel zo veel energie....
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet is met haar spiegeltje weer aan het gewichtheffen ofzo.
??quote:Op woensdag 27 april 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Ze zat bovenop de kooi en steeds aan het kettinkje te trekken waar haar spiegeltje aan hangt.quote:
Pics?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zat bovenop de kooi en steeds aan het kettinkje te trekken waar haar spiegeltje aan hangt.
Ze is cameraschuw en deelt ook niet graag handtekeningen uit.quote:
Potjedikkiequote:Op woensdag 27 april 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is cameraschuw en deelt ook niet graag handtekeningen uit.
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
ketsenknalworstjequote:Op woensdag 27 april 2022 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
wel een grote grijze snor groeien eerst
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Net als de hol van siswetquote:Op woensdag 27 april 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
jongens
die echo kamer wordt steeds groter hier
Die komt wel bij jou in de buurt op een gegeven moment als die blijft uitdijenquote:
hoest in je stadje?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die komt wel bij jou in de buurt op een gegeven moment als die blijft uitdijen
ben in mijn buurt gebleven, daar is het rustig. Woon niet meer kwartiertje fietsen van het centrumquote:Op woensdag 27 april 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoest in je stadje?
druk vandaag?
lekker!quote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben in mijn buurt gebleven, daar is het rustig. Woon niet meer kwartiertje fietsen van het centrum
Morgen komen ze hier rookmelders plaatsen.quote:
Het is gedaan met je danquote:Op woensdag 27 april 2022 23:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen komen ze hier rookmelders plaatsen.
Een natte sok er om heen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is gedaan met je dan![]()
Toch maar echt buiten roken
Naar buiten lopen is aangenamer dan met natte sokken naar huisquote:
Ja juf.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Naar buiten lopen is aangenamer dan met natte sokken naar huis
Gewoon ervaring, als ik je echt een lesje wil leren piep je wel anders.quote:
Ik weet heus wel dat ik beter buiten kan gaan roken.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon ervaring, als ik je echt een lesje wil leren piep je wel anders.
Of je krijgt een sticker, maar nu heb je die niet verdiend
Weer jarig zeker?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Gefeliciteerd @:Superbadeendje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu voor het eerst hoor.quote:
Nee hee.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef drakin het volgende:
Ik heb het idee dat Eendje net jarig is geweest?
jij weet dat wel, ik geloof jou!quote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hee.![]()
Hij is nu echt 50 jaar.
Schakel.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij weet dat wel, ik geloof jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 28 april 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schakel.![]()
Mooie taart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Dat dat zomaar kanquote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hee.![]()
Hij is nu echt 50 jaar.
Ik dacht ook laatst dat hij jarig was, was het zijn parkietquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef drakin het volgende:
Hij is gewoon vaker in het jaar jarig om felicitaties te krijgen, sommige mensen kunnen daar niet genoeg van krijgenquote:Op donderdag 28 april 2022 00:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht ook laatst dat hij jarig was, was het zijn parkiet
Succes kerel.quote:Op donderdag 28 april 2022 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Had vandaag al een afspraak met de huisarts, dus kan daar mooi bij
Dat was FFquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef drakin het volgende:
HIep hiep hiep hoeraaaaaaa, ook namens mij van harte gefeliciteerd @Superbadeendjequote:Op donderdag 28 april 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
Gefeliciteerd @:Superbadeendje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zou hij nu weten waar Abraham de mosterd haaltquote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hee.![]()
Hij is nu echt 50 jaar.
Morguh FFquote:
Dat moet bijna wel.quote:Op donderdag 28 april 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou hij nu weten waar Abraham de mosterd haalt
Slaap lekkerquote:
Hey ToTquote:
Je rolt net je bed uit? Vanavond weer werken?quote:
Ik vind het wel verleidelijk.quote:
Deze is ook wel geinigquote:Op donderdag 28 april 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel verleidelijk.
Alleen 5x zo duur.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze is ook wel geinig
[ afbeelding ]
Dank je Fosh.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Superbadeendje!!!!![]()
Dat je nieuwe levensjaar vol liefde en geluk en mooie momenten mag zijn! 💋🖤🤗
En deze ?quote:
Die vind ik ook wel leuk.quote:
Avond kerel.quote:
Zegt me niks eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt idd op tv, maar ik kijk het via npo
Hier is het al weekend.....komende week drie dagen werken en dan vier dagen weekendquote:Op donderdag 28 april 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijna weekend, breekt wel lekker de week zo'n Koningsdag
Lekker hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier is het al weekend.....komende week drie dagen werken en dan vier dagen weekend
De eerste vond geweldig, de tweede iets minder ..... maar ik blijf ze wel kijken.quote:
Ik ga het ook wel af kijken, denk dat ik zondag aflevering op tv ga kijken, mits ik het niet vergeetquote:Op donderdag 28 april 2022 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
De eerste vond geweldig, de tweede iets minder ..... maar ik blijf ze wel kijken.
About Jelka; heb me vorige week prima vermaakt met "huisvrouwen bestaan niet" op netflix
Zag net dat er twee zijn, nou hoop ik dat ik de eerste al heb gezien en niet de tweedequote:Op donderdag 28 april 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel af kijken, denk dat ik zondag aflevering op tv ga kijken, mits ik het niet vergeet
Die moet ik nog kijken, heb hem in mijn lijstje gezet
Hij staat ook op npostart.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zag net dat er twee zijn, nou hoop ik dat ik de eerste al heb gezien en niet de tweede
Wel typisch dat ik dat voorgesteld krijg door netflix ....
Die ik had gevonden was van 2017quote:Op donderdag 28 april 2022 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zag net dat er twee zijn, nou hoop ik dat ik de eerste al heb gezien en niet de tweede
Wel typisch dat ik dat voorgesteld krijg door netflix ....
Jij hebt over die serie, wij over de film Huisvrouwen bestaan nietquote:
Niet waar en ik ben jarig dus ik heb gelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt over die serie, wij over de film Huisvrouwen bestaan niet
Helemaal niet dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar en ik ben jarig dus ik heb gelijk.
Doe je weer goed met je plaatje.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet dat je gelijk hebt![]()
Heb trouwens een gebakje gegeten vanmiddag![]()
[ link | afbeelding ]
De serie tropenjaren is nieuw, de twee films van huisvrouwen bestaan niet zijn al een paar jaar oudquote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar en ik ben jarig dus ik heb gelijk.
Alleen nog maar op mijn werk. Ik had een grote taart gehaald en die sloeg wel aan. Ik heb nog over dus als je zin hebt....quote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De serie tropenjaren is nieuw, de twee films van huisvrouwen bestaan niet zijn al een paar jaar oud![]()
Heb je overigens wel een leuke verjaardag? Nog verrast door een gewichtheffend parkietje?
Hmmm kom eraan!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog maar op mijn werk. Ik had een grote taart gehaald en die sloeg wel aan. Ik heb nog over dus als je zin hebt....
Vanmorgen besteld, kostte wel wat maar het was wel een taart waar je u tegen zegt.quote:
Hij doet het tochquote:Op donderdag 28 april 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je weer goed met je plaatje.
Klinkt goed hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanmorgen besteld, kostte wel wat maar het was wel een taart waar je u tegen zegt.
quote:
Hij was ook best wel zwaar.quote:
Wat zat erin danquote:Op donderdag 28 april 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Hij was ook best wel zwaar.
Een dikke slagroomtaart.quote:
Er was genoeg om over te houden terwijl er 35 man van hadden gegeten.quote:
Ik feest wel voor je hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Jullie zijn niet hier of bij mij feest te vieren. Waar zijn jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |