Jij hebt over die serie, wij over de film Huisvrouwen bestaan nietquote:
Niet waar en ik ben jarig dus ik heb gelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hebt over die serie, wij over de film Huisvrouwen bestaan niet
Helemaal niet dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar en ik ben jarig dus ik heb gelijk.
Doe je weer goed met je plaatje.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet dat je gelijk hebt![]()
Heb trouwens een gebakje gegeten vanmiddag![]()
[ link | afbeelding ]
De serie tropenjaren is nieuw, de twee films van huisvrouwen bestaan niet zijn al een paar jaar oudquote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar en ik ben jarig dus ik heb gelijk.
Alleen nog maar op mijn werk. Ik had een grote taart gehaald en die sloeg wel aan. Ik heb nog over dus als je zin hebt....quote:Op donderdag 28 april 2022 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De serie tropenjaren is nieuw, de twee films van huisvrouwen bestaan niet zijn al een paar jaar oud![]()
Heb je overigens wel een leuke verjaardag? Nog verrast door een gewichtheffend parkietje?
Hmmm kom eraan!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog maar op mijn werk. Ik had een grote taart gehaald en die sloeg wel aan. Ik heb nog over dus als je zin hebt....
Vanmorgen besteld, kostte wel wat maar het was wel een taart waar je u tegen zegt.quote:
Hij doet het tochquote:Op donderdag 28 april 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je weer goed met je plaatje.
Klinkt goed hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanmorgen besteld, kostte wel wat maar het was wel een taart waar je u tegen zegt.
quote:
Hij was ook best wel zwaar.quote:
Wat zat erin danquote:Op donderdag 28 april 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Hij was ook best wel zwaar.
Een dikke slagroomtaart.quote:
Er was genoeg om over te houden terwijl er 35 man van hadden gegeten.quote:
Ik feest wel voor je hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Jullie zijn niet hier of bij mij feest te vieren. Waar zijn jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |