Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelend......
Pas maar op inderdaad.....quote:Op woensdag 27 april 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel kut opvatten, zoals tegenwoordig steeds meer de trend is!
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas maar op inderdaad.....![]()
#ToTquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"![]()
![]()
Of het wordt meteen een #metoo.
Ah dat is stom inderdaad.......zoonlief begon bij de welpen en heeft na de explo's de rovers opgericht zodat ze toch nog een samenkomst konden hebben zonder de verplichting van leiding zijn....quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.
Ik ben daarna nog wel 4 jaar kabouterleiding geweest bij een andere groep waar ik een ontzetend toffe tijd heb meegemaakt.
Tja dat #metoo hèquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"![]()
![]()
Of het wordt meteen een #metoo.
Scouting is wel leukquote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.
Ik ben daarna nog wel 4 jaar kabouterleiding geweest bij een andere groep waar ik een ontzetend toffe tijd heb meegemaakt.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2022 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat het stapsgewijs wel iets in die richting.
En daarzo?
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE als welpje, zusje links en leiding rechts. 1981
Leuke fotoquote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE als welpje, zusje links en leiding rechts. 1981
Spelen ineens een hoop herinneringen door mijn hoofd.quote:
Oh jeequote:Op woensdag 27 april 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spelen ineens een hoop herinneringen door mijn hoofd.
Iets van 20 jaar ofzo.quote:
Maak je geen zorgen, heeft iets te maken met deze dag.quote:
Haha nerd!quote:
Vertel......quote:Op woensdag 27 april 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, heeft iets te maken met deze dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |