Ik ben voor het koningshuis maar ik heb geen zin om de stad in te gaan en het te vieren.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Vieren jullie Koningsdag of zijn jullie meer republikeinen?
Hier niet, koud, bewolkt en een harde woei.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
Het was bewolkt maar het is nu stralend weer geworden
Doe dat eens jaquote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, gooi eens al die uis in een strandpic
Hier ook maat, leve de koning!quote:Op woensdag 27 april 2022 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even zelf een feestje bouwen, pilsje en muziek uit dikke speakers knallen
quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, gooi eens al die uis in een strandpic
Stelletje geiten zijn jullie met je gemekker.quote:
Ik had het tegen VOCHTIG POESJEquote:Op woensdag 27 april 2022 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Stelletje geiten zijn jullie met je gemekker.
Ik ben er al mee bezig.
Doe dat lekker in het crewforum.quote:
Neequote:Op woensdag 27 april 2022 15:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat lekker in het crewforum.![]()
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.quote:
Wel zo'n goede stompkaarsquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @:hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.
Ok Johanquote:Op woensdag 27 april 2022 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe ideeën opgedaan. Vanavond bij het zusje van @:hemarookworst een kaars in haar vagina stoppen.
Goed dat je er bent, niveau stijgt hier gelijk weer.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Tompoucen zijn toch wel de slechtste NL traditie
I knowquote:Op woensdag 27 april 2022 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, niveau stijgt hier gelijk weer.
Supermarkttompoucen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Zwitserse room wat niks met Zwitserse room te maken heeft enzo
Chemische saroma meuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Zwitserse room wat niks met Zwitserse room te maken heeft enzo
Wij waren elk jaar kookstaf op de regionale scouting wedstrijden en wat er aan eten over was begroeven we traditie getrouw in het midden onder een hoogspanningsmast. Zo ook eens de overgebleven saroma meuk. Toen we een jaar later daar weer een kuil groeven stonden we daar roze zand op te graven.quote:
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren elk jaar kookstaf op de regionale scouting wedstrijden en wat er aan eten over was begroeven we traditie getrouw in het midden onder een hoogspanningsmast. Zo ook eens de overgebleven saroma meuk. Toen we een jaar later daar weer een kuil groeven stonden we daar roze zand op te graven.
Ja, dat was echt een wtf momentje.quote:
Ja snap ik! Zoonlief zit al jaren bij scouting, ga dit straks toch eens navragenquote:Op woensdag 27 april 2022 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een wtf momentje.
dat geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren elk jaar kookstaf op de regionale scouting wedstrijden en wat er aan eten over was begroeven we traditie getrouw in het midden onder een hoogspanningsmast. Zo ook eens de overgebleven saroma meuk. Toen we een jaar later daar weer een kuil groeven stonden we daar roze zand op te graven.
Ik denk niet dat hij er in de jaren 80 er al opzat.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja snap ik! Zoonlief zit al jaren bij scouting, ga dit straks toch eens navragen
Eeehm nee, én: zijn generatie heeft áltijd honger dus etensresten??quote:Op woensdag 27 april 2022 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij er in de jaren 80 er al opzat.
waar op huehuehuequote:Op woensdag 27 april 2022 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij er in de jaren 80 er al opzat.
Er was ook nooit veel over maar we hadden ook toen wel belachelijk veel van dat spul gehaald.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm nee, én: zijn generatie heeft áltijd honger dus etensresten??
Wel mooi verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 17:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was ook nooit veel over maar we hadden ook toen wel belachelijk veel van dat spul gehaald.
Ik heb er vele, aangesproken worden door de supermarktmanager met wat we in de winkel aan het doen zijn. En wij van we zijn een boodschappenlijstje aan het maken zodat u uw voorraad aan kan passen.quote:
Ha haquote:Op woensdag 27 april 2022 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er vele, aangesproken worden door de supermarktmanager met wat we in de winkel aan het doen zijn. En wij van we zijn een boodschappenlijstje aan het maken zodat u uw voorraad aan kan passen.
Hij zei dat de winkel altijd genoeg voorraad had. Ik gaf hem mijn boodschappenlijstje en hij viel nog net niet flouw toen hij die zag. Dat was pas toen ik wou praten over nog wat voorwaarden.
Tof voor hem, ik kan er maar beter niet over beginnen. Dan ben ik er over een paar weken nog niet over uitgepraat.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha haJa zoonlief heeft ook wel wat meegemaakt wat dat betreft
Echt? Hoor hier altijd wel positieve verhalen.....misschien niet helemaal opvoedkundig, maar hij heeft echt alleen maar mooie ervaringen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof voor hem, ik kan er maar beter niet over beginnen. Dan ben ik er over een paar weken nog niet over uitgepraat.
Ik bedoel het ook in positieve zin ook al heb ik ook wel nare ervaringen meegemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt? Hoor hier altijd wel positieve verhalen.....misschien niet helemaal opvoedkundig, maar hij heeft echt alleen maar mooie ervaringen.
Dat lijkt me vervelend......quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook in positieve zin ook al heb ik ook wel nare ervaringen meegemaakt.
Ach wat ben je weer lievquote:Op woensdag 27 april 2022 14:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook helemaal geen schoonheidsslaapje nodig.
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelend......
Pas maar op inderdaad.....quote:Op woensdag 27 april 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel kut opvatten, zoals tegenwoordig steeds meer de trend is!
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pas maar op inderdaad.....![]()
#ToTquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"![]()
![]()
Of het wordt meteen een #metoo.
Ah dat is stom inderdaad.......zoonlief begon bij de welpen en heeft na de explo's de rovers opgericht zodat ze toch nog een samenkomst konden hebben zonder de verplichting van leiding zijn....quote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.
Ik ben daarna nog wel 4 jaar kabouterleiding geweest bij een andere groep waar ik een ontzetend toffe tijd heb meegemaakt.
Tja dat #metoo hèquote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Bedoel je soms dat er geen eer meer aan te behalen is of zo?!?"![]()
![]()
Of het wordt meteen een #metoo.
Scouting is wel leukquote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd leiding bij een bevriende meisjesgroep en ik had daar een erg leuke tijd. Ik kon vooral met "mijn" meiden en hun ouders erg goed opschieten. De groepsleidster dulden de concurentie van mij nieten heeft mij uit de groep gezet op een vuile manier. Ik ben daarmee zelfs nog bij Paul Heanen/Margreet Dolman op TV geweest.
Ik ben daarna nog wel 4 jaar kabouterleiding geweest bij een andere groep waar ik een ontzetend toffe tijd heb meegemaakt.
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2022 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker gaat het stapsgewijs wel iets in die richting.
En daarzo?
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE als welpje, zusje links en leiding rechts. 1981
Leuke fotoquote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Spelen ineens een hoop herinneringen door mijn hoofd.quote:
Oh jeequote:Op woensdag 27 april 2022 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spelen ineens een hoop herinneringen door mijn hoofd.
Iets van 20 jaar ofzo.quote:
Maak je geen zorgen, heeft iets te maken met deze dag.quote:
Haha nerd!quote:
Vertel......quote:Op woensdag 27 april 2022 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, heeft iets te maken met deze dag.
Wat schetigquote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
FreshFruit weet.quote:
Iets van 50 jaar geleden moest de huisarts langskomen om te zeggen mevr. SBE dit duurt nog wel een nachtje, kan ik op de bank slapen?quote:
Huh? Mis een stuk verhaal nu??quote:Op woensdag 27 april 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets van 50 jaar geleden moest de huisarts langskomen om te zeggen mevr. SBE dit duurt nog wel een nachtje, kan ik op de bank slapen?
SBE is bijna jarig.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh? Mis een stuk verhaal nu??
Ja, bij mijn moeder was er in haar buik een eitje en een zaadje tot een samensmelting gekomen 9 maanden eerder.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh? Mis een stuk verhaal nu??
Hij was toen al traag.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar huisarts? Nachtje slapen?
Sbe en FreshFruit eitje/zaadje?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, bij mijn moeder was er in haar buik een eitje en een zaadje tot een samensmelting gekomen 9 maanden eerder.
Ja zo gebeurde het toen, kinderen werden toen thuis geboren.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar huisarts? Nachtje slapen?
Ik was iets eerder.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sbe en FreshFruit eitje/zaadje?
Pappa ToT.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Wait wut? Hebben SBE en Fruitje samen een kindje?!?
Ik mis ook even compleet de contextquote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Wait wut? Hebben SBE en Fruitje samen een kindje?!?
Heer aloa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |