Wat schetigquote:Op woensdag 27 april 2022 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
SBE als welpje, zusje links en leiding rechts. 1981
FreshFruit weet.quote:
Iets van 50 jaar geleden moest de huisarts langskomen om te zeggen mevr. SBE dit duurt nog wel een nachtje, kan ik op de bank slapen?quote:
Huh? Mis een stuk verhaal nu??quote:Op woensdag 27 april 2022 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets van 50 jaar geleden moest de huisarts langskomen om te zeggen mevr. SBE dit duurt nog wel een nachtje, kan ik op de bank slapen?
SBE is bijna jarig.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh? Mis een stuk verhaal nu??
Ja, bij mijn moeder was er in haar buik een eitje en een zaadje tot een samensmelting gekomen 9 maanden eerder.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Huh? Mis een stuk verhaal nu??
Hij was toen al traag.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar huisarts? Nachtje slapen?
Sbe en FreshFruit eitje/zaadje?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, bij mijn moeder was er in haar buik een eitje en een zaadje tot een samensmelting gekomen 9 maanden eerder.
Ja zo gebeurde het toen, kinderen werden toen thuis geboren.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar huisarts? Nachtje slapen?
Ik was iets eerder.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sbe en FreshFruit eitje/zaadje?
Pappa ToT.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Wait wut? Hebben SBE en Fruitje samen een kindje?!?
Ik mis ook even compleet de contextquote:Op woensdag 27 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
Wait wut? Hebben SBE en Fruitje samen een kindje?!?
Heer aloa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |