Ik vind het wel verleidelijk.quote:
Deze is ook wel geinigquote:Op donderdag 28 april 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel verleidelijk.
Alleen 5x zo duur.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Deze is ook wel geinig
[ afbeelding ]
Dank je Fosh.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Superbadeendje!!!!![]()
Dat je nieuwe levensjaar vol liefde en geluk en mooie momenten mag zijn! 💋🖤🤗
En deze ?quote:
Die vind ik ook wel leuk.quote:
Avond kerel.quote:
Zegt me niks eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt idd op tv, maar ik kijk het via npo
Hier is het al weekend.....komende week drie dagen werken en dan vier dagen weekendquote:Op donderdag 28 april 2022 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijna weekend, breekt wel lekker de week zo'n Koningsdag
Lekker hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier is het al weekend.....komende week drie dagen werken en dan vier dagen weekend
De eerste vond geweldig, de tweede iets minder ..... maar ik blijf ze wel kijken.quote:
Ik ga het ook wel af kijken, denk dat ik zondag aflevering op tv ga kijken, mits ik het niet vergeetquote:Op donderdag 28 april 2022 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
De eerste vond geweldig, de tweede iets minder ..... maar ik blijf ze wel kijken.
About Jelka; heb me vorige week prima vermaakt met "huisvrouwen bestaan niet" op netflix
Zag net dat er twee zijn, nou hoop ik dat ik de eerste al heb gezien en niet de tweedequote:Op donderdag 28 april 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga het ook wel af kijken, denk dat ik zondag aflevering op tv ga kijken, mits ik het niet vergeet
Die moet ik nog kijken, heb hem in mijn lijstje gezet
Hij staat ook op npostart.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zag net dat er twee zijn, nou hoop ik dat ik de eerste al heb gezien en niet de tweede
Wel typisch dat ik dat voorgesteld krijg door netflix ....
Die ik had gevonden was van 2017quote:Op donderdag 28 april 2022 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zag net dat er twee zijn, nou hoop ik dat ik de eerste al heb gezien en niet de tweede
Wel typisch dat ik dat voorgesteld krijg door netflix ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |