Als SBE niet zo'n toffe gast was geweest......quote:Op woensdag 27 april 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging over zijn eigen geboorte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms is de clou ver te zoekenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als SBE niet zo'n toffe gast was geweest......Nou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja een groot deel van deze stad heeft een kamp-achtergrond en kampers zijn juist echt van het schoonmaken.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, terwijl eigenlijk juist het omgekeerde zou verwachten.. maar dat is denk ik meer egoïsme van de mensen..
Ga maar niet onder een hunnebed liggen als ik in de buurt ben.quote:
valt wel mee toch prinses?quote:
De prinses is even jong als ik.quote:
Je moet het soms ook gewoon met eigen ogen zien, hoe mensen zijn.. Vaak zijn wij mensen te snel bevooroordeeldquote:Op woensdag 27 april 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een groot deel van deze stad heeft een kamp-achtergrond en kampers zijn juist echt van het schoonmaken.
Ik heb hier best een andere kijk op die mensen gekregen in de loop van de afgelopen paar jaar.
Net zo jong dan toch??quote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De prinses is even jong als ik.
Hoewel je in dat programma op tv nu wel best aardig wat vooroordeelbevestigende dingen ziet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet het soms ook gewoon met eigen ogen zien, hoe mensen zijn.. Vaak zijn wij mensen te snel bevooroordeeld
precies Jong dusquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De prinses is even jong als ik.
Welk programma is dat dan? Oh ja dat heb je ook iddquote:Op woensdag 27 april 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel je in dat programma op tv nu wel best aardig wat vooroordeelbevestigende dingen ziet.
De afkeer van sommigen tegenover "burgers" die niet van het kamp zijn bijvoorbeeld.
Op het kamp / Bij ons op het kamp of zoiets.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welk programma is dat dan? Oh ja dat heb je ook idd
Ga even checken..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het kamp / Bij ons op het kamp of zoiets.
ook begrijpelijk want er wordt ook ontzettend neergekeken op woonwagenbewonersquote:Op woensdag 27 april 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel je in dat programma op tv nu wel best aardig wat vooroordeelbevestigende dingen ziet.
De afkeer van sommigen tegenover "burgers" die niet van het kamp zijn bijvoorbeeld.
RTL 5.quote:
Lastig, ik ken jou als een lieve meid en FF als een toffe gast. Misschien is het in het echt wel anders maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je moet het soms ook gewoon met eigen ogen zien, hoe mensen zijn.. Vaak zijn wij mensen te snel bevooroordeeld
Kan idd.. maar ik ben idd een lieven meid (vrouw) ook in het echt..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lastig, ik ken jou als een lieve meid en FF als een toffe gast. Misschien is het in het echt wel anders maar ik denk het niet.
Op zich wel, maar het is meer dan alleen dat.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook begrijpelijk want er wordt ook ontzettend neergekeken op woonwagenbewoners
Snap je punt wel,het is een hechte gemeenschap die vaak niet dol op buitenstaanders zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is meer dan alleen dat.
iedereen heeft vooroordelenquote:Op woensdag 27 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het is meer dan alleen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |