geen broersquote:Op woensdag 27 april 2022 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar jij en sbe zijn tegelijk jarig en/of broers? Niemand die het uitlegt
Aha.....vage posts van hunquote:Op woensdag 27 april 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen broers
en niet tegelijk jarig
wel even oud
Ik vind het vrij logisch.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aha.....vage posts van hun
zit SBE stiekem aan de oranjebitter ofzoquote:Op woensdag 27 april 2022 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aha.....vage posts van hun
Haha.. sommige zijn daar idd wel goed in.. ( zoals sommige mensen alleen hun stoepje sneeuwvrij makenquote:
Dat laatste kwam niet van ons.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ehhm van scouting naar een liefdesbaby van jou en sbe??
Wat me opvalt hier in de stad is dat 's winters de armere mensen met verloederde huizen en tuinen hun stoep volledig sneeuwvrij maken en soms bij de buren ook, terwijl rijkere mensen soms alleen maar een strookje van 15 cm breed schoonmaken zodat ze makkelijk bij de rest van de stoep kunnen komen wat wel schoon is gemaakt door de armere buren!quote:Op woensdag 27 april 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha.. sommige zijn daar idd wel goed in.. ( zoals sommige mensen alleen hun stoepje sneeuwvrij maken)
Dat ging over zijn eigen geboorte.quote:
FF en ik zijn Fokbroeders.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen broers
en niet tegelijk jarig
wel even oud
Mwa, terwijl eigenlijk juist het omgekeerde zou verwachten.. maar dat is denk ik meer egoïsme van de mensen..quote:Op woensdag 27 april 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat me opvalt hier in de stad is dat 's winters de armere mensen met verloederde huizen en tuinen hun stoep volledig sneeuwvrij maken en soms bij de buren ook, terwijl rijkere mensen soms alleen maar een strookje van 15 cm breed schoonmaken zodat ze makkelijk bij de rest van de stoep kunnen komen wat wel schoon is gemaakt door de armere buren!
Ik mis echt de clouquote:Op woensdag 27 april 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging over zijn eigen geboorte.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |