Ik eet het omdat het lekker en gezond isquote:Op woensdag 27 april 2022 11:18 schreef 111210 het volgende:
Niet zo zeiken, pindakaas eet je omdat het lekker is, niet om gezond te doen.
En tja wat is ongezond, als je 10 liter water per dag drinkt is het ook ongezond
bron?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik eet het omdat het lekker en gezond is
en van die 28 is er niet èèn die het maakt zoals het hoort.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Alpha0 het volgende:
De AH hier heeft wel 28 (heb ze geteld) soorten pesto ........... en nagenoeg geen tapenade.
Is die niet gortdroog? Heb wel eens zo'n 100% pinda pindakaas bij zo'n ecowinkel gehaald en daar was bijna niet doorheen te komen. Alsof m'n mond een speciemixer wasquote:Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
DezeWel eerst even roeren.
Nee. Sterker nog, als je niet roert kan je het goedje zo de pot uit gieten.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is die niet gortdroog? Heb wel eens zo'n 100% pinda pindakaas bij zo'n ecowinkel gehaald en daar was bijna niet doorheen te komen. Alsof m'n mond een speciemixer was
Klopt. Die 100% zijn drie keer niks. Dat roeren door die vaste massa...quote:Op woensdag 27 april 2022 20:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is die niet gortdroog? Heb wel eens zo'n 100% pinda pindakaas bij zo'n ecowinkel gehaald en daar was bijna niet doorheen te komen. Alsof m'n mond een speciemixer was
Die 100 % is absoluut geen vaste massa.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt. Die 100% zijn drie keer niks. Dat roeren door die vaste massa...
Je moet altijd eerst de goedkoopste proberen. En de echte, van Calvé, gewoon niet. Vanwege de prijs. En omdat je dan door iemand anders laat bepalen wat je lekker moet vinden.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Tientallen soorten pindakaas in de supermarkt, is dat belachelijk of logisch?
[ afbeelding ]
[..]
Het viel mij ook al op dat er wel heeeeel veel keus is... En toch koop ik alleen Calvé Pindakaas. (original)
Maar misschien is er een variant die ik écht eens moet proberen?
Er zijn zat mensen die wel eens zo'n exclusief potje pindakaas met een of andere exotische toevoeging willen proberen. Diezelfde hipsters vormen ook de doelgroep voor stroopwafels met lavendel en zwarte peper, kruidnoten met aardbeienyoghurtsmaak en eigenlijk alles met karamel zeezout. Klassiek Hollands voedsel schijnt er vatbaar voor te zijn. Ben benieuwd wanneer de eerste frikandel koffie-kokos op de markt komt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk altijd dat als iemand eenmaal graag een bepaald merk pindakaas koopt, ze daar gewoon bij blijven en dat altijd kopen. Dan kan je nog 100 andere keuzes in dat schap zetten, de meeste mensen kopen toch wat ze altijd al kochten. Of ben ik nou raar met deze gedachte?
Ik ben dol op pindakaas, maar probeer eigenlijk nooit iets anders uit. Dus hoezo 'kwartier extra'?
Wie is er niet groot mee geworden?quote:
Ik niet. Pindakaasquote:
Geef de food industrie nou geen ideeënquote:Op woensdag 27 april 2022 22:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die wel eens zo'n exclusief potje pindakaas met een of andere exotische toevoeging willen proberen. Diezelfde hipsters vormen ook de doelgroep voor stroopwafels met lavendel en zwarte peper, kruidnoten met aardbeienyoghurtsmaak en eigenlijk alles met karamel zeezout. Klassiek Hollands voedsel schijnt er vatbaar voor te zijn. Ben benieuwd wanneer de eerste frikandel koffie-kokos op de markt komt.
Pindakaas eters zijn viezeriken.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Lekker anders zijn hè? Net als vroeger. Akelige viezerik dat je bent.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Het is met name ranzig als vrouwen het eten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pindakaas eters zijn viezeriken.Die stinken uit hun mond.
De enige goede pindakaas, is verwarmde pindakaas met extra water, olie, sojasaus, likje sambal, citroenzuur, kruiden en specerijen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Het is met name ranzig als vrouwen het eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik hoef niks meer te posten hier.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:08 schreef Twiitch het volgende:
Pindakaas is voor mij makkelijk, altijd en immer Calve met stukjes noot. Chips uitkiezen, dat is pas een probleem.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De enige goede pindakaas, is verwarmde pindakaas met extra water, olie, sojasaus, likje sambal, citroenzuur, kruiden en specerijen.Wat dacht je van pindasoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik pas sinds een maand ontdekt
![]()
Werkt als een malle idd.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:20 schreef crystal_meth het volgende:
Ik gebruik pindakaas enkel om muizen te vangen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De enige goede pindakaas, is verwarmde pindakaas met extra water, olie, sojasaus, likje sambal, citroenzuur, kruiden en specerijen.Kip-sateh met dikke frieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Nee, die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat dacht je van pindasoepDie heb ik pas sinds een maand ontdekt
Oh nee, er zitten calorieën in pinda's! Paniek!quote:
hardstikke slecht voor de beesten!quote:Op woensdag 27 april 2022 21:20 schreef crystal_meth het volgende:
Ik gebruik pindakaas enkel om muizen te vangen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 23:07 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
hardstikke slecht voor de beesten!
Als dit etiket klopt zit er veel meer onverzadigde vetten in dan verzadigdquote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het gaat om onverzadigde vetten.
Wat is er volgens jou dan gezonder?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhu. Heb je ratio verzadigd vs onverzadigd bekeken? Lul de banaan maar weer recht.
Is goed hoor. Eet jij toch lekker die troep.
Ik eet liever wat minder ongezond.
Yoghurt met verse vruchten en af en toe wat muesli (niet elke dag, 1 keer per week).quote:Op donderdag 28 april 2022 13:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan gezonder?
Het ging om broodbelegquote:Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Yoghurt met verse vruchten en af en toe wat muesli (niet elke dag, 1 keer per week).
Wat maakt volgens jou de gemiddelde yoghurt dan zo ontzettend veel gezonder dan de gemiddelde pindakaas?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Yoghurt met verse vruchten en af en toe wat muesli (niet elke dag, 1 keer per week).
Af en toe kaas en ham. Ik eet niet veel brood.quote:
Twee maal daags een warme maaltijd met een lap vlees en een glaasje wijn?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Af en toe kaas en ham. Ik eet niet veel brood.
En wat maakt bewerkt vlees gezonder dan pindakaas?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Af en toe kaas en ham. Ik eet niet veel brood.
quote:Op woensdag 27 april 2022 10:46 schreef myShizzle het volgende:
Doet me denken aan het meest briljante merk in retail-history
[ afbeelding ]
Vond ik van Vlugge Japie ontbijtkoekrepen (vs Snelle Jelle)quote:Op woensdag 27 april 2022 10:46 schreef myShizzle het volgende:
Doet me denken aan het meest briljante merk in retail-history
[ afbeelding ]
Snelle Jelle...quote:Op donderdag 28 april 2022 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Vond ik van Vlugge Japie ontbijtkoekrepen (vs Snelle Japie)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |