Die 100 % is absoluut geen vaste massa.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:17 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt. Die 100% zijn drie keer niks. Dat roeren door die vaste massa...
Je moet altijd eerst de goedkoopste proberen. En de echte, van Calvé, gewoon niet. Vanwege de prijs. En omdat je dan door iemand anders laat bepalen wat je lekker moet vinden.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Tientallen soorten pindakaas in de supermarkt, is dat belachelijk of logisch?
[ afbeelding ]
[..]
Het viel mij ook al op dat er wel heeeeel veel keus is... En toch koop ik alleen Calvé Pindakaas. (original)
Maar misschien is er een variant die ik écht eens moet proberen?
Er zijn zat mensen die wel eens zo'n exclusief potje pindakaas met een of andere exotische toevoeging willen proberen. Diezelfde hipsters vormen ook de doelgroep voor stroopwafels met lavendel en zwarte peper, kruidnoten met aardbeienyoghurtsmaak en eigenlijk alles met karamel zeezout. Klassiek Hollands voedsel schijnt er vatbaar voor te zijn. Ben benieuwd wanneer de eerste frikandel koffie-kokos op de markt komt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk altijd dat als iemand eenmaal graag een bepaald merk pindakaas koopt, ze daar gewoon bij blijven en dat altijd kopen. Dan kan je nog 100 andere keuzes in dat schap zetten, de meeste mensen kopen toch wat ze altijd al kochten. Of ben ik nou raar met deze gedachte?
Ik ben dol op pindakaas, maar probeer eigenlijk nooit iets anders uit. Dus hoezo 'kwartier extra'?
Wie is er niet groot mee geworden?quote:
Ik niet. Pindakaasquote:
Geef de food industrie nou geen ideeënquote:Op woensdag 27 april 2022 22:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die wel eens zo'n exclusief potje pindakaas met een of andere exotische toevoeging willen proberen. Diezelfde hipsters vormen ook de doelgroep voor stroopwafels met lavendel en zwarte peper, kruidnoten met aardbeienyoghurtsmaak en eigenlijk alles met karamel zeezout. Klassiek Hollands voedsel schijnt er vatbaar voor te zijn. Ben benieuwd wanneer de eerste frikandel koffie-kokos op de markt komt.
Pindakaas eters zijn viezeriken.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:30 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Lekker anders zijn hè? Net als vroeger. Akelige viezerik dat je bent.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Het is met name ranzig als vrouwen het eten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pindakaas eters zijn viezeriken.Die stinken uit hun mond.
De enige goede pindakaas, is verwarmde pindakaas met extra water, olie, sojasaus, likje sambal, citroenzuur, kruiden en specerijen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:35 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Het is met name ranzig als vrouwen het eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |