Zeker. En het heeft ook wel een voordeel dat het niet uitmaakt wie wint. Dan kun je gewoon genieten van het voetbal.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, maar als het zo gaat mogen ze elke week wel tegen elkaar spelen
Lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er morgen allemaal een tosti?![]()
(Niet allemaal tegelijk)
quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
(Niet allemaal tegelijk)
YESquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
(Niet allemaal tegelijk)
KIjk, dat trok mij hier naar toe, de lekkere geur van tosti'squote:Op dinsdag 26 april 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
(Niet allemaal tegelijk)
Het was druk he overal, zag het gisteren avond op het nieuws. In Utrecht werd zelfs opgeroepen niet meer naar de stad te komen omdat het vol zat.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
Koningsnacht was gezellig en druk en gezellig. Er zit iets oranje-igs op mijn wang.
Morgen hopelijk geen kater
Vervelend, maar je hebt zo wel wat aan je dagquote:Op woensdag 27 april 2022 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde uitslapen vandaag, dus uiteraard ben ik nu al wakker.
Dat is wel zo, ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, maar je hebt zo wel wat aan je dag
Gelijk heb je, als je er niet uit hoeft lekker blijven liggen. WIe weet dommel je nog wel even weer wegquote:Op woensdag 27 april 2022 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja.
Maar voorlopig lig ik nog wel lekker in bed.
Veel plezier nog evenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:13 schreef sportfreak het volgende:
Laatste dag Disneyland. Al verscheidene Nederlanders in oranje shirts gespot
O dat is een mindere manier om je vrije dag door te brengen. Beterschapquote:Op woensdag 27 april 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Migraine-aanval, ook een manier om je vrije dag door te brengen
Sterktequote:Op woensdag 27 april 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Oei, die heb je al een tijdje niet gehad toch? Beterschapquote:Op woensdag 27 april 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Moment: Op de foto met Donald Duckquote:Op woensdag 27 april 2022 09:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier nog evenWat is je favoriete attractie/moment tot nu toe?
Dat die Donald dat nog mee mag maken, met jou op de foto gaanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moment: Op de foto met Donald Duck
En verder was de avondshow Disney D-light prachtig.
Kwart voor volgens de gids, maar er zijn nu al interviews met overdreven oranjefans te zienquote:Op woensdag 27 april 2022 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tien voor elf begint het toch?
We gaan losquote:Op woensdag 27 april 2022 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn portie kneuterigheid voor het jaar weer
Koninginstagramquote:
Met Fok erbij vind ik het wel leukquote:
Jammer welquote:Op woensdag 27 april 2022 11:23 schreef Dave het volgende:
De koning vergist zich af en toe en schudt dan toch een handje, terwijl ze duidelijk hebben afgesproken dat ze moeten boksen.
Misschien ging het boksen te snel en lopen ze voor op schemaquote:Op woensdag 27 april 2022 11:30 schreef Dave het volgende:
Ah, ze beginnen nu allemaal toch ook maar af en toe handjes te schudden.
Het was drukquote:Op woensdag 27 april 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was druk he overal, zag het gisteren avond op het nieuws. In Utrecht werd zelfs opgeroepen niet meer naar de stad te komen omdat het vol zat.
Die waren bang weer geboosterd te worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Dave het volgende:
Beetje tam publiek in Maastricht.
DJ: "Maaaaastrichhhh, mag ik al die handjes in de lucht!?"
Maastricht: ....
En iemand heeft dan ook nog bedacht hier 20 minuten voor in te ruimen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jarenlange voorbereiding en dan komen ze met dit soort rarigheid.
De quiz in Amersfoort was niet veel beter. Zo'n puzzeldoos vind ik dan nog wel leuk bedacht, ook al kwam dat niet helemaal lekker uit de verfquote:Op woensdag 27 april 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jarenlange voorbereiding en dan komen ze met dit soort rarigheid.
Verbaasde mij ook al dat ze allemaal handjes gevenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:23 schreef Dave het volgende:
De koning vergist zich af en toe en schudt dan toch een handje, terwijl ze duidelijk hebben afgesproken dat ze moeten boksen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 11:31 schreef Dave het volgende:
Oh, de geen-handen-schudden maatregel is volgens rijksoverheid.nl ook geen basismaatregel meer, dus ik zeik om niets.
Hoe snel zijn mensen het vergeten he, ik ben wel heel benieuwd na de besmettingen over twee weken.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was drukVolgens mij was het overal in de stad druk. Het blijft dubbel voelen, want corona is nog steeds niet weg. Aan de andere kant is het heerlijk om weer eens in een vol café te staan.
Wat is er met hem?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:49 schreef Momo het volgende:
Dat verhaal van Johan Derksen wat ik nu lees
Ik gok de "ik heb vroeger een grote kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw gestoken, maar iedereen begaat wel eens een jeugdzonde" uitspraak.quote:
Het zegt genoeg dat ik hier niet eens van opkijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gok de "ik heb vroeger een grote kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw gestoken, maar iedereen begaat wel eens een jeugdzonde" uitspraak.
O dat, ja ik hoorde het hem gisteren zeggen op TV dacht nog jij durftquote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gok de "ik heb vroeger een grote kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw gestoken, maar iedereen begaat wel eens een jeugdzonde" uitspraak.
Ja ik heb het hem horen zeggen gisteren tijdens de uitzending, was geschokt en verbaasd.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
NWS / Johan Derksen bekent verkrachting
Ik heb een stukje gezien en het gaat mij er ook om dat het schijnbaar stoer is om zoiets te vertellen. Stoere mannenpraat ofzo...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het hem horen zeggen gisteren tijdens de uitzending, was geschokt en verbaasd.
DIt gaat vast nog een staartje krijgen denk ik
Ja hij deed het wel als stoer overkomen, ik denk dat hij een beetje dom was zoals Maxima zou zeggen. Niet nagedacht over de consequenties. Ben dan wel weer benieuwd naar zijn reactie vanavondquote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien en het gaat mij er ook om dat het schijnbaar stoer is om zoiets te vertellen. Stoere mannenpraat ofzo...
Nouja hij bekend gewoon verkrachting he. Want met een object peneteren is ook verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij deed het wel als stoer overkomen, ik denk dat hij een beetje dom was zoals Maxima zou zeggen. Niet nagedacht over de consequenties. Ben dan wel weer benieuwd naar zijn reactie vanavond
Hij deed het meer onder het mom we hebben allemaal wel eens iets verkeerds gedaan toen we jong waren.
Was toen het over Johnny de Mol ging
quote:
quote:
quote:
* deelt tosti's uitquote:Op woensdag 27 april 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KIjk, dat trok mij hier naar toe, de lekkere geur van tosti's![]()
Morguh allemaal.
Fijne Koningsdag
Hier was ook een koningsnacht maar met de plaatstelijke zanger. Beste te vergelijken met het neefje van Frans Bauer dat ook graag een carierre wil maar totaal geen talent heeftquote:Op woensdag 27 april 2022 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
Koningsnacht was gezellig en druk en gezellig. Er zit iets oranje-igs op mijn wang.
Morgen hopelijk geen kater
Ik dacht eerst dat je het over de inhoud van de posts hadquote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Meke het volgende:
Ook wel grappig dat er bij @:H_T een of andere dubbele bug in zit waardoor hij niet alleen op zwart is, maar óók nog eens z'n tagje kwijt is
Zeker, ik vermoed dat hij zal straks wel zeggen dat hij hem in de mond heeft gestoptquote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja hij bekend gewoon verkrachting he. Want met een object peneteren is ook verkrachting.
Lekker thnxquote:
Is Frits een wolf in haaskleren?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef hem dan ook meteen een stukje banaan vind hij lekker
Hij had een halsband om met de naam Frits. Ik heb hem de tosti gegeven, maar hij zit nu in de draaimolen op de vrijmarkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef hem dan ook meteen een stukje banaan vind hij lekker
Shit heeft hij toch weer euro's gejat uit mijn portemonneequote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij had een halsband om met de naam Frits. Ik heb hem de tosti gegeven, maar hij zit nu in de draaimolen op de vrijmarkt.
Onze eigen oliebollen influencer!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef Dave het volgende:
@:greys heeft de Telegraaf gehaald met haar Koningsdag tweet
https://www.telegraaf.nl/(...)gsdag-blijven-vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |