Het was drukquote:Op woensdag 27 april 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was druk he overal, zag het gisteren avond op het nieuws. In Utrecht werd zelfs opgeroepen niet meer naar de stad te komen omdat het vol zat.
Die waren bang weer geboosterd te worden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Dave het volgende:
Beetje tam publiek in Maastricht.
DJ: "Maaaaastrichhhh, mag ik al die handjes in de lucht!?"
Maastricht: ....
En iemand heeft dan ook nog bedacht hier 20 minuten voor in te ruimen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jarenlange voorbereiding en dan komen ze met dit soort rarigheid.
De quiz in Amersfoort was niet veel beter. Zo'n puzzeldoos vind ik dan nog wel leuk bedacht, ook al kwam dat niet helemaal lekker uit de verfquote:Op woensdag 27 april 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jarenlange voorbereiding en dan komen ze met dit soort rarigheid.
Verbaasde mij ook al dat ze allemaal handjes gevenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:23 schreef Dave het volgende:
De koning vergist zich af en toe en schudt dan toch een handje, terwijl ze duidelijk hebben afgesproken dat ze moeten boksen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 11:31 schreef Dave het volgende:
Oh, de geen-handen-schudden maatregel is volgens rijksoverheid.nl ook geen basismaatregel meer, dus ik zeik om niets.
Hoe snel zijn mensen het vergeten he, ik ben wel heel benieuwd na de besmettingen over twee weken.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het was drukVolgens mij was het overal in de stad druk. Het blijft dubbel voelen, want corona is nog steeds niet weg. Aan de andere kant is het heerlijk om weer eens in een vol café te staan.
Wat is er met hem?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:49 schreef Momo het volgende:
Dat verhaal van Johan Derksen wat ik nu lees
Ik gok de "ik heb vroeger een grote kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw gestoken, maar iedereen begaat wel eens een jeugdzonde" uitspraak.quote:
Het zegt genoeg dat ik hier niet eens van opkijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gok de "ik heb vroeger een grote kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw gestoken, maar iedereen begaat wel eens een jeugdzonde" uitspraak.
O dat, ja ik hoorde het hem gisteren zeggen op TV dacht nog jij durftquote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gok de "ik heb vroeger een grote kaars in de vagina van een bewusteloze vrouw gestoken, maar iedereen begaat wel eens een jeugdzonde" uitspraak.
Ja ik heb het hem horen zeggen gisteren tijdens de uitzending, was geschokt en verbaasd.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
NWS / Johan Derksen bekent verkrachting
Ik heb een stukje gezien en het gaat mij er ook om dat het schijnbaar stoer is om zoiets te vertellen. Stoere mannenpraat ofzo...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het hem horen zeggen gisteren tijdens de uitzending, was geschokt en verbaasd.
DIt gaat vast nog een staartje krijgen denk ik
Ja hij deed het wel als stoer overkomen, ik denk dat hij een beetje dom was zoals Maxima zou zeggen. Niet nagedacht over de consequenties. Ben dan wel weer benieuwd naar zijn reactie vanavondquote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gezien en het gaat mij er ook om dat het schijnbaar stoer is om zoiets te vertellen. Stoere mannenpraat ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |