Nouja hij bekend gewoon verkrachting he. Want met een object peneteren is ook verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij deed het wel als stoer overkomen, ik denk dat hij een beetje dom was zoals Maxima zou zeggen. Niet nagedacht over de consequenties. Ben dan wel weer benieuwd naar zijn reactie vanavond
Hij deed het meer onder het mom we hebben allemaal wel eens iets verkeerds gedaan toen we jong waren.
Was toen het over Johnny de Mol ging
quote:
quote:
quote:
* deelt tosti's uitquote:Op woensdag 27 april 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KIjk, dat trok mij hier naar toe, de lekkere geur van tosti's![]()
Morguh allemaal.
Fijne Koningsdag
Hier was ook een koningsnacht maar met de plaatstelijke zanger. Beste te vergelijken met het neefje van Frans Bauer dat ook graag een carierre wil maar totaal geen talent heeftquote:Op woensdag 27 april 2022 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
Koningsnacht was gezellig en druk en gezellig. Er zit iets oranje-igs op mijn wang.
Morgen hopelijk geen kater
Ik dacht eerst dat je het over de inhoud van de posts hadquote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Meke het volgende:
Ook wel grappig dat er bij @:H_T een of andere dubbele bug in zit waardoor hij niet alleen op zwart is, maar óók nog eens z'n tagje kwijt is
Zeker, ik vermoed dat hij zal straks wel zeggen dat hij hem in de mond heeft gestoptquote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja hij bekend gewoon verkrachting he. Want met een object peneteren is ook verkrachting.
Lekker thnxquote:
Is Frits een wolf in haaskleren?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef hem dan ook meteen een stukje banaan vind hij lekker
Hij had een halsband om met de naam Frits. Ik heb hem de tosti gegeven, maar hij zit nu in de draaimolen op de vrijmarkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef hem dan ook meteen een stukje banaan vind hij lekker
Shit heeft hij toch weer euro's gejat uit mijn portemonneequote:Op woensdag 27 april 2022 13:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij had een halsband om met de naam Frits. Ik heb hem de tosti gegeven, maar hij zit nu in de draaimolen op de vrijmarkt.
Onze eigen oliebollen influencer!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef Dave het volgende:
@:greys heeft de Telegraaf gehaald met haar Koningsdag tweet
https://www.telegraaf.nl/(...)gsdag-blijven-vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |