YESquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er morgen allemaal een tosti?![]()
(Niet allemaal tegelijk)
KIjk, dat trok mij hier naar toe, de lekkere geur van tosti'squote:Op dinsdag 26 april 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er morgen allemaal een tosti?![]()
(Niet allemaal tegelijk)
Het was druk he overal, zag het gisteren avond op het nieuws. In Utrecht werd zelfs opgeroepen niet meer naar de stad te komen omdat het vol zat.quote:Op woensdag 27 april 2022 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
Koningsnacht was gezellig en druk en gezellig. Er zit iets oranje-igs op mijn wang.
Morgen hopelijk geen kater
Vervelend, maar je hebt zo wel wat aan je dagquote:Op woensdag 27 april 2022 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde uitslapen vandaag, dus uiteraard ben ik nu al wakker.
Dat is wel zo, ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, maar je hebt zo wel wat aan je dag
Gelijk heb je, als je er niet uit hoeft lekker blijven liggen. WIe weet dommel je nog wel even weer wegquote:Op woensdag 27 april 2022 07:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja.
Maar voorlopig lig ik nog wel lekker in bed.
Veel plezier nog evenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:13 schreef sportfreak het volgende:
Laatste dag Disneyland. Al verscheidene Nederlanders in oranje shirts gespot
O dat is een mindere manier om je vrije dag door te brengen. Beterschapquote:Op woensdag 27 april 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Migraine-aanval, ook een manier om je vrije dag door te brengen
Sterktequote:Op woensdag 27 april 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Oei, die heb je al een tijdje niet gehad toch? Beterschapquote:Op woensdag 27 april 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen.
Moment: Op de foto met Donald Duckquote:Op woensdag 27 april 2022 09:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier nog evenWat is je favoriete attractie/moment tot nu toe?
Dat die Donald dat nog mee mag maken, met jou op de foto gaanquote:Op woensdag 27 april 2022 09:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moment: Op de foto met Donald Duck
En verder was de avondshow Disney D-light prachtig.
Kwart voor volgens de gids, maar er zijn nu al interviews met overdreven oranjefans te zienquote:Op woensdag 27 april 2022 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tien voor elf begint het toch?
We gaan losquote:Op woensdag 27 april 2022 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn portie kneuterigheid voor het jaar weer
Koninginstagramquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |