abonnement Unibet Coolblue
pi_204552032
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen de meeste linkse mensen hebben niet eens een twitter account. Het zijn vooral blinde rechtse volgers die dit soort onzin verkopen omdat ze blijkbaar hard aan een overwinninkje toe zijn. Maar okay blijkbaar als echo kamers dat soort onzin vaak genoeg verkondigen gaan mensen echt in hun fantasietjes geloven. Het slachtoffeerschap van de rechtsmens kent blijkbaar geen grenzen. Oh jee, twitter was geen safe-space voor jullie keihard huilen.
Auch... pijnlijk, de frustratie spuit eruit
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204552051
Donkeren die Shaun King aanpakken . :W de BLM antifa strijder
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204552061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
/r/jailbait was mogelijk niet strafbaar of deels legaal. Hoe dan ook, erg schimmig en heeft lang bestaan. Dat bestond in essentie uit foto's van schaars geklede minderjarigen of meerderjarigen die eruit zagen als minderjarigen. /r/coontown was op en top racistisch. Racisme is in de VS geen strafbare meningsuiting.
RIP /r/fatpeoplehate
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 27 april 2022 @ 10:30:12 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204552070
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je denkt dat het belangrijk is dat de macht van informtievoorziening niet in de handen van een kleine groep is maar bent wel ervoor dat een even kleine groep prive personen die heeft? Logica is niet een sterk punt van je of wel?
Dit argument wordt niet gemaakt. Ik zou zeggen, probeer het eens zonder stropoppen.
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat zal wel meevallen de meeste linkse mensen hebben niet eens een twitter account. Het zijn vooral blinde rechtse volgers die dit soort onzin verkopen omdat ze blijkbaar hard aan een overwinninkje toe zijn. Maar okay blijkbaar als echo kamers dat soort onzin vaak genoeg verkondigen gaan mensen echt in hun fantasietjes geloven. Het slachtoffeerschap van de rechtsmens kent blijkbaar geen grenzen. Oh jee, twitter was geen safe-space voor jullie keihard huilen.
Overwinninkje? Blinde rechtse volgers? Slachtoffeerschap? Hmm, ik kan het waarderen dat je een tegenreactie hebt geprobeerd te creëren, maar dit is simpelweg wat wild om je heen slaan in de hoop iets te raken. Tot op heden geen succes helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204552165


Eindelijk mag je je eigen mening weer geven en discussies starten op Twitter *O*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204552219
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:28 schreef epicbeardman het volgende:
Donkeren die Shaun King aanpakken . :W de BLM antifa strijder
open lekker een topic over deze ene twitteraar ipv dit topic met Shaun King te verkankeren
  woensdag 27 april 2022 @ 10:47:01 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204552237
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk mag je je eigen mening weer geven en discussies starten op Twitter *O*
Och jee, daar staan toch veel waarheden tussen die sommigen niet graag benoemd zien worden. Zonder enige twijfel dat er op veel plekken nu woeste social justice warriors tweets zitten te rapporteren. 'Misinformatie! :'(', 'racisme! :'(', 'transfobie! :'('.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204552263
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
open lekker een topic over deze ene twitteraar ipv dit topic met Shaun King te verkankeren
Rustaagh, het is hier geen pre-Elon twitter waar alles verwijderd moet worden ;) of heb je me gerapporteerd?
Waren overigens maar 2 posts, dus niet zo getriggered op deze mooie koningsdag!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204552274
Vergeet niet dat Musk zijn advocaten-team op een jochie zette wat open-source privé-jet informatie met de wereld deelde én een duiker die Thaise jochies aan het redden was, beschuldigde van pedofilie.

Dát jongens is de nieuwe hoeder van VvMU. In de beste handen, zo lijkt.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204552293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Rustaagh, het is hier geen pre-Elon twitter waar alles verwijderd moet worden ;) of heb je me gerapporteerd?
Waren overigens maar 2 posts, dus niet zo getriggered op deze mooie koningsdag!
Drie. Drie van de toen zeven postings.
Eens dat Shaun een lul is. Move on. Laat gaan. Who cares

Dit topic gaat over iets heel anders. Kijk maar eens naar de titel of de OP

Ik heb in tegenstelling tot jou een linkse partij gestemd dus je weet meteen of ik je wel of niet gerapporteerd heb

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 10:52:31 ]
pi_204552356
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Och jee, daar staan toch veel waarheden tussen die sommigen niet graag benoemd zien worden. Zonder enige twijfel dat er op veel plekken nu woeste social justice warriors tweets zitten te rapporteren. 'Misinformatie! :'(', 'racisme! :'(', 'transfobie! :'('.
:'( Heb jij überhaupt wel eens op Twitter gekeken?
  woensdag 27 april 2022 @ 11:22:53 #162
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204552650
Er is toch geen beter drama dan internetdrama w/ *O*
  woensdag 27 april 2022 @ 12:11:23 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204553228
"Health", "feeling safe".

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 april 2022 @ 12:20:08 #164
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_204553328
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef HowardRoark het volgende:
"Health", "feeling safe".

[ twitter ]
Wel een mooi staaltje newspeak. Ze zijn er zelf in gaan geloven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_204553608
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Auch... pijnlijk, de frustratie spuit eruit
Ja gefustreerd omdat een wat mij betreft vrij waardeloos platfom dat ik niet en niemand die ik ken gebruikt van eigenaar wisselt :') Precies wat ik bedoel, je vind dit blijkbaar een geweldige stap omdat mensen waarmee je je ideologisch verbonden voelt dit vinden. De frustratie is eerder duidelijk bij je plaatje waar iemand schopt tegen transgenders klimaatverandering, covid vaccins, abortus, mensen met een kleurtje en blank slachtofferschap als 'the only systemic racism that exists is against white people' wat je blijkbaar ook hebt geliked :') Ja het is inderdaad heel erg allemaal dat vrij westen.

quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Ik zou zeggen, probeer het eens zonder stropoppen.
Je maakt dat argument toch echt zelf. Jij zegt een kleine groep die informatievoorziening bepaalt is niet goed voor het vrije woord maar vind het wel goed als een persoon dat bepaalt. Een persoon is een nog kleinere eenheid dan een groep. Maar blijkbaar vind je je eigen argument nu een stropop? Apart.
Als het ongebreidelde vrije woord zo belangrijk is snap ik uberhaupt niet waarom je je zo af zou zetten tegen links gebruik ervan op twitter. In dat geval is dat toch iets wat je fantastisch vindt.
  woensdag 27 april 2022 @ 12:56:22 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204553892
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Wel een mooi staaltje newspeak. Ze zijn er zelf in gaan geloven.
Inderdaad. Zij geloven heilig in dit soort woke gedachtegoed. Als iemand iets zegt wat een ander interpreteert als 'beledigend' of 'kwetsend', dan is de oplossing om hetgeen dat er gezegd wordt maar te censureren. Want stel je voor dat een iemand zijn/haar/hen/zir 'gezondheid' negatief wordt beïnvloed.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja gefustreerd omdat een wat mij betreft vrij waardeloos platfom dat ik niet en niemand die ik ken gebruikt van eigenaar wisselt :') Precies wat ik bedoel, je vind dit blijkbaar een geweldige stap omdat mensen waarmee je je ideologisch verbonden voelt dit vinden. De frustratie is eerder duidelijk bij je plaatje waar iemand schopt tegen transgenders klimaatverandering, covid vaccins, abortus, mensen met een kleurtje en blank slachtofferschap als 'the only systemic racism that exists is against white people' wat je blijkbaar ook hebt geliked :') Ja het is inderdaad heel erg allemaal dat vrij westen.
[..]
Je maakt dat argument toch echt zelf. Jij zegt een kleine groep die informatievoorziening bepaalt is niet goed voor het vrije woord maar vind het wel goed als een persoon dat bepaalt. Een persoon is een nog kleinere eenheid dan een groep. Maar blijkbaar vind je je eigen argument nu een stropop? Apart.
Als het ongebreidelde vrije woord zo belangrijk is snap ik uberhaupt niet waarom je je zo af zou zetten tegen links gebruik ervan op twitter. In dat geval is dat toch iets wat je fantastisch vindt.
Ik had het over een kleine groep ideologische instituten. Dan moet je denken aan bepaalde invloedrijke media of andere vermeend alwetende instanties die de publieke discours via social media konden vormen. Dat is namelijk het beeld dat je de afgelopen jaren zag op een platform als twitter. Via niet openbare algoritmes, werden bepaalde informatiestromen gepromoot, anderen juist naar de achtergrond gezet of zelfs gecensureerd. En dit vaak zonder duidelijke reden of uitleg, wat behoorlijk discutabel is.

Musk, die als entrepreneur twitter overneemt met als insteek meer vrijheid van meningsuiting te creëren en transparant te zijn over de algoritmische keuzes, is winst op alle vlakken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 27 april 2022 @ 13:25:23 #167
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_204554296
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Wel een mooi staaltje newspeak. Ze zijn er zelf in gaan geloven.
Het onderliggende idee is dat sommige mensen emotioneel of mentaal kwetsbaar zijn en dat dogpilen of KYS comments voor die mensen het duwtje zijn om zichzelf te van kant te maken.

Dus daarom noemen ze het health and safety als ze daar op modereren.

Daar is wat voor te zeggen.

Probleem is dat wanneer mensen emotioneel instabiel zijn over iets wat een politiek onderwerp is geworden... je dus in feite politieke meningen aan het censureren bent en een kant aan het kiezen bent.

En dat is heel duidelijk aan de hand met deze hele gender discussie omdat een harde conservatieve mening hierover dus potentieel een kwetsbaar persoon het gevoel kan geven dat zijn of haar ervaring geen bestaansrecht heeft. En dat is dus soms al genoeg reden om een comment of account weg te gooien.

Maar ik denk eigenlijk dat als een opmerking niet expliciet op een persoon gericht is dat het geen delete of ban verdient en ik heb ook niet het gevoel dat conservatieve meningen uitgebannen zijn op Twitter.

Verder is twitter natuurlijk gewoon pure trash. Een platform wat al de slechtste gewoontjes in menselijke discussies uitvergroot. Een outrage amplifier.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_204554346
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja gefustreerd omdat een wat mij betreft vrij waardeloos platfom dat ik niet en niemand die ik ken gebruikt van eigenaar wisselt :') Precies wat ik bedoel, je vind dit blijkbaar een geweldige stap omdat mensen waarmee je je ideologisch verbonden voelt dit vinden. De frustratie is eerder duidelijk bij je plaatje waar iemand schopt tegen transgenders klimaatverandering, covid vaccins, abortus, mensen met een kleurtje en blank slachtofferschap als 'the only systemic racism that exists is against white people' wat je blijkbaar ook hebt geliked :') Ja het is inderdaad heel erg allemaal dat vrij westen.
[..]
Denk je nu echt dat ik die tweets zelf hebt geknipt?

twitter

Zo veel inclusive LGBHQI transformers die boos zijn op Elon, doet mij denken aan JK Rowling death threaths.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204554613
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef HowardRoark het volgende:

Musk, die als entrepreneur twitter overneemt met als insteek meer vrijheid van meningsuiting te creëren en transparant te zijn over de algoritmische keuzes, is winst op alle vlakken.
Ja als je blind vertrouwen hebt is het misschien een winst op alle vlakken. Musk kan net zo makkelijk het tegenovergestelde doen van wat je nu stelt. Voor hem als persoon is het nog makkelijker om invloed uit te oefenen op zijn bezit het is voor een instituut.
Maar misschien heb je gelijk en is het alleen maar goed als bijvoorbeeld de Russische overheid nu weer makkelijker hun propaganda aan de man kan brengen. Als de infomatievoorziening meer gaat rusten op een steeds kleiner wordende groep super-rijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:33 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat ik die tweets zelf hebt geknipt?

[ twitter ]
Zo veel inclusive LGBHQI transformers die boos zijn op Elon, doet mij denken aan JK Rowling death threaths.
Wat is je punt? Prachtig toch dat ongebreidelde vrije woord :') Daarbij is het nogal onzinnig om van willekeurige twitteraars te claimen dat ze een 'actual violent mob zijn' welk bewijs is er dan dat deze keyboardwarriors in het echte leven geweldadig zijn. Of dat ze LGBTQ'ers zijn je kunt net zo goed stellen dat het allemaal Trumpisten zijn die lekker trollen.

Ik zal vandaag niet meer reageren want ik ben biertjes kantelen :)
  woensdag 27 april 2022 @ 20:59:33 #170
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_204558485
twitter


Musk _O_
pi_204559083
EU laat haar ware gezicht zien

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204559278
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 27 april 2022 @ 21:56:55 #173
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204559348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 10:49 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Vergeet niet dat Musk zijn advocaten-team op een jochie zette wat open-source privé-jet informatie met de wereld deelde én een duiker die Thaise jochies aan het redden was, beschuldigde van pedofilie.

Dát jongens is de nieuwe hoeder van VvMU. In de beste handen, zo lijkt.
Hurrr durrrr
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 27 april 2022 @ 22:01:47 #174
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204559461
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
EU laat haar ware gezicht zien

[ twitter ]
:')
pi_204559466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
EU laat haar ware gezicht zien

[ twitter ]
Dit was eerder al aangestipt in dit topic. Maar goed, het lijkt me doodnormaal dat de EU vindt dat Twitter ook onder Musk moet voldoen aan de wet- en regelgeving, vind je niet? En Musk lijkt het daar volledig mee eens:

twitter
  woensdag 27 april 2022 @ 22:03:13 #176
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204559494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
EU laat haar ware gezicht zien

[ twitter ]
Kocht Musk maar de EU op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204560790
quote:
6s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Uhm nee, de rechter schrijft helemaal niet dat Musk een "serial violator" van SEC wetgeving is. :')

Musk claimt dat hij niet hoeft te voldoen aan een subpoena van SEC vanwege een settlement met SEC in een eerdere zaak. De rechter wijst dat af omdat die settlement enkel over die eerdere zaak ging en SEC volgens de rechter dus gewoon nog steeds subpoena's kan uitvaardigen als zij informatie of vermoedens hebben dat Musk opnieuw SEC wetgeving zou hebben overtreden. Zou dat niet zo zijn, zoals Musk beargumenteerd in zijn protest tegen de subpoena, dan zou dat inhouden dat personen die eerder SEC wetgeving overtreden hebben en daarvoor gesettled hebben hierna beter beschermd zouden zijn tegen SEC wetgeving dan personen die nog nooit SEC wetgeving overtreden hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Sjemmert op 27-04-2022 23:54:08 ]
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:04:02 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204561149
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit was eerder al aangestipt in dit topic. Maar goed, het lijkt me doodnormaal dat de EU vindt dat Twitter ook onder Musk moet voldoen aan de wet- en regelgeving, vind je niet? En Musk lijkt het daar volledig mee eens:

[ twitter ]
Heh, dus, Twitter moet verschillend gaan modereren op land/regio? What could possibly go wrong :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:16:18 #179
236264 crew  capricia
pi_204561239
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Heh, dus, Twitter moet verschillend gaan modereren op land/regio? What could possibly go wrong :D
Heb de indruk dat Elon zich dit niet helemaal realiseert.
Benieuwd of zijn bod stand houdt. :D
Nu het besef bij hem ook wel in zal dalen dat 'freedom of speech' niet overal hetzelfde inhoudt.
Definitely not CIA
pi_204561333
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Uhm nee, de rechter schrijft helemaal niet dat Musk een "serial violator" van SEC wetgeving is. :')

Musk claimt dat hij niet hoeft te voldoen aan een subpoena van SEC vanwege een settlement met SEC in een eerdere zaak. De rechter wijst dat af omdat die settlement enkel over die eerdere zaak ging en SEC volgens de rechter dus gewoon nog steeds subpoena's kan uitvaardigen als zij informatie of vermoedens hebben dat Musk opnieuw SEC wetgeving zou hebben overtreden. Zou dat niet zo zijn, zoals Musk beargumenteerd in zijn protest tegen de subpoena, dan zou dat inhouden dat personen die eerder SEC wetgeving overtreden hebben en daarvoor gesettled hebben hierna beter beschermd zouden zijn tegen SEC wetgeving dan personen die nog nooit SEC wetgeving overtreden hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een 'tongue in cheek' opmerking joh omdat de rechter een vergelijking maakt met een 'serial violator' :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204561342
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb de indruk dat Elon zich dit niet helemaal realiseert.
Benieuwd of zijn bod stand houdt. :D
Nu het besef bij hem ook wel in zal dalen dat 'freedom of speech' niet overal hetzelfde inhoudt.
ja, ik denk dat hij niet zo ver heeft nagedacht als capricia van de foks

goed punt
  donderdag 28 april 2022 @ 00:38:02 #182
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_204561349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Heh, dus, Twitter moet verschillend gaan modereren op land/regio? What could possibly go wrong :D
Dat deden ze toch al?
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:42:25 #183
236264 crew  capricia
pi_204561362
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ja, ik denk dat hij niet zo ver heeft nagedacht als capricia van de foks

goed punt
Nou ja..hij lijkt zijn free speech keutel al weer in te trekken.
twitter
Definitely not CIA
pi_204561372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat deden ze toch al?
denk dat hij nieuwe teams moet bouwen


misschien wat overlevende familie's van de smaragdmijnen aan de neuralink hangen
directe verbinding via starlink

stukje familietraditie

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2022 00:48:06 ]
pi_204561377
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou ja..hij lijkt zijn free speech keutel al weer in te trekken.
[ twitter ]
sterkte
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:50:07 #186
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204561382
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb de indruk dat Elon zich dit niet helemaal realiseert.
Benieuwd of zijn bod stand houdt. :D
Nu het besef bij hem ook wel in zal dalen dat 'freedom of speech' niet overal hetzelfde inhoudt.
Ik heb het idee dat hij niet eens doorheeft dat Twitter geen Amerikaans bedrijf is maar het is niet alleen de EU waar andere wetgeving geldig is, natuurlijk, er zijn een groot aantal landen die andere wetgeving dan de VS hebben (als dat de wetgeving is waar hij het over heeft)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204561383
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat hij niet eens doorheeft dat Twitter geen Amerikaans bedrijf is maar het is niet alleen de EU waar andere wetgeving geldig is, natuurlijk, er zijn een groot aantal landen die andere wetgeving dan de VS hebben (als dat de wetgeving is waar hij het over heeft)
_O- genieten
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:51:24 #188
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204561384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat deden ze toch al?
Niet voor zover ik weet, hun ToS zijn in principe overal gelijk. Musk heeft het nu over moderatie puur op wat wettelijk is toegestaan en dat is iets totaal anders dan wat Twitter nu doet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:51:59 #189
236264 crew  capricia
pi_204561386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat hij niet eens doorheeft dat Twitter geen Amerikaans bedrijf is maar het is niet alleen de EU waar andere wetgeving geldig is, natuurlijk, er zijn een groot aantal landen die andere wetgeving dan de VS hebben (als dat de wetgeving is waar hij het over heeft)
Het is volstrekt onduidelijk over welke wetgeving hij het heeft. En wat hij onder far left en far right verstaat.
Political neutral, volgens wiens standaarden? De zijne?
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:53:22 #190
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204561390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is volstrekt onduidelijk over welke wetgeving hij het heeft. En wat hij onder far left en far right verstaat.
Political neutral, volgens wiens standaarden? De zijne?
Who knows? Hij gooit er iedere dag wat nieuwe woordjes tegenaan maar erg duidelijk is het niet tot nu toe.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 28 april 2022 @ 00:54:47 #191
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_204561397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet voor zover ik weet, hun ToS zijn in principe overal gelijk. Musk heeft het nu over moderatie puur op wat wettelijk is toegestaan en dat is iets totaal anders dan wat Twitter nu doet.
Ja, hun ToS inderdaad, maar:

https://help.twitter.com/(...)-withheld-by-country

quote:
Many countries, including the United States, have laws that may apply to Tweets and/or Twitter account content. In our continuing effort to make our services available to people everywhere, if we receive a valid and properly scoped request from an authorized entity, it may be necessary to withhold access to certain content in a particular country from time to time. Such withholdings will be limited to the specific jurisdiction that has issued the valid legal demand or where the content has been found to violate local law(s).
Of bedoel je wat anders?
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:57:38 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204561411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, hun ToS inderdaad, maar:

https://help.twitter.com/(...)-withheld-by-country
[..]
Of bedoel je wat anders?
Dat is inderdaad niet wat ik bedoel. Dit zal vermoedelijk om specifieke zaken als het verbod op nazi artikelen in Frankrijk gaan.

Wat ik bedoel is dat nu de ToS, wat hetgene is waar ze op modereren, geldig zijn voor een Nederlander, een Rwandees of een Amerikaan. Als je Musk's redenering volgt zou Twitter dan per land moeten kijken naar wat het land aan vrijheid van meningstuiting toestaat en op die basis modereren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204561434
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is een 'tongue in cheek' opmerking joh omdat de rechter een vergelijking maakt met een 'serial violator' :D
Beetje vreemd komend van een advocaat met "accused are presummed innocent" in zijn ondertitel. Maar oke... Musk is ineens de boeman dus een beetje grappen en grollen door teksten uit gerechtsdocumenten te verdraaien is prima en leuk, ofzo.
  donderdag 28 april 2022 @ 01:08:40 #194
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204561438
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou ja..hij lijkt zijn free speech keutel al weer in te trekken.
[ twitter ]
Nou ja, heeft-ie een punt. Als beide uiteinden zich druk maken over de moderatie dan is dat een prima indicatie dat je goed bezig bent.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 01:09:09 #195
236264 crew  capricia
pi_204561440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:08 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou ja, heeft-ie een punt. Als beide uiteinden zich druk maken over de moderatie dan is dat een prima indicatie dat je goed bezig bent.
Maar geen free speech.
Definitely not CIA
pi_204561444
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:05 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Beetje vreemd komend van een advocaat met "accused are presummed innocent" in zijn ondertitel. Maar oke... Musk is ineens de boeman dus een beetje grappen en grollen door teksten uit gerechtsdocumenten te verdraaien is prima en leuk, ofzo.
Tja FREE SPEECH! toch?! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204561452
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja FREE SPEECH! toch?! *O*
Hij mag zeggen wat hij wil, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind van een advocaat. Net zoals ik het vreemd vind dat jij dat dan weer hier post. Met de twitter overname heeft het sowieso niks te maken.
pi_204561484
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:20 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hij mag zeggen wat hij wil, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind van een advocaat. Net zoals ik het vreemd vind dat jij dat dan weer hier post. Met de twitter overname heeft het sowieso niks te maken.
Het grappige is dat het nu juist wél iets met die overname te maken heeft omdat Musk weer een subpoena van de SEC aan zijn broek kreeg omdat hij zijn fans op Twitter vroeg of hij 10% van zijn aandelen in Tesla moest verkopen om Twitter te kunnen financieren zonder die tweet eerst te laten goedkeuren zoals hij dat volgens de consent decree waarmee hij in die settlement zelf akkoord is gegaan verplicht was te doen. Die consent decree die hij dus bij de rechter aanvocht wegens het belemmeren van zijn precious 'FREE SPEECH!'.

Geen FREE SPEECH! voor Musk op Twitter over Tesla dus. De ironie! _O-

PS Bij die settlement moest Musk trouwens ook $20 miljoen boete betalen evenals Tesla zelf. Die ging over een tweet van hem in 2018 waarin hij beweerde dat hij genoeg financiele middelen had om Tesla privé eigendom te maken. Dat is fraude.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 28-04-2022 02:40:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204561512
twitter

twitter

twitter


[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 28-04-2022 03:00:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204561539
twitter

Ook dat zou een fantastische move zijn, zo sponsor je ook de arme boeren in zuid Amerika.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')