quote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies.
Ik vraag mij soms af wat voor kwaliteit tv sommigen hebben. Of ze hebben dat ding verkeerd om staan ofzo.
De RB is op dit circuit gewoon de snelste. Makkelijke win voor Max dus vandaag.
Het is niet verstandig om als achtervolger dicht op je voorganger te rijden door de vuile lucht.quote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Leclerc liep gewoon weg totdat z’n banden op waren.
Ferrari gaat vandaag natuurlijk met een andere compound de strijd aan waardoor slijtage al een stuk minder gaat worden.
Makkelijke win voor Verstappen? Op basis van wat? Betrouwbaarheid? De overspeed van de Ferrari?
je kent z'n riedeltje nu toch wel, het valt nu alleen wat meer op omdat Lewis niet vooraan meedoetquote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Ferrari gaat vandaag natuurlijk met een andere compound de strijd aan waardoor slijtage al een stuk minder gaat worden.
Makkelijke win voor Verstappen? Op basis van wat? Betrouwbaarheid? De overspeed van de Ferrari?
Vuile lucht is veel minder een issue door de aangepaste aero reglementen. Coureurs kunnen zonder problemen rondenlang achter elkaar blijven rijden.quote:Op zondag 24 april 2022 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om als achtervolger dicht op je voorganger te rijden door de vuile lucht.
Het is ook niet verstandig om te vroeg in te halen anno 2022.
Wat gaat Lecleck op een andere compound beter doen? Hij moet toch weer wisselen…quote:Op zondag 24 april 2022 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vuile lucht is veel minder een issue door de aangepaste aero reglementen. Coureurs kunnen zonder problemen rondenlang achter elkaar blijven rijden.
Ik blijf erbij, de Ferrari is de snelste al zit de RedBull er op deze baan vrij kort achter. Maar als de banden van Leclerc niet zoveel waren teruggelopen was Verstappen er niet voorbij gegaan.
het zit vrij dicht bij elkaar, een set up foutje en je bent de lul, dat was vorige race Red Bull en nu lijkt Ferrari bij Leclerc het niet helemaal goed voor elkaar te hebben maar vandaag gaan ze wel stoppen voor banden dus wordt het sowieso anders.quote:Op zondag 24 april 2022 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vuile lucht is veel minder een issue door de aangepaste aero reglementen. Coureurs kunnen zonder problemen rondenlang achter elkaar blijven rijden.
Ik blijf erbij, de Ferrari is de snelste al zit de RedBull er op deze baan vrij kort achter. Maar als de banden van Leclerc niet zoveel waren teruggelopen was Verstappen er niet voorbij gegaan.
hij hoeft er niet op door te rijden zoals in de sprintracequote:Op zondag 24 april 2022 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat gaat Lecleck op een andere compound beter doen? Hij moet toch weer wisselen…
In tegenstelling tot de sprintrace (waar hij 21 rondjes met de soft compound moest rijden) kan/moet hij gedurende de hoofdrace wisselen van compound, net als alle andere coureurs. In de race heb je nou eenmaal meer opties en dat gaat waarschijnlijk in het voordeel van Ferrari werken.quote:Op zondag 24 april 2022 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat gaat Lecleck op een andere compound beter doen? Hij moet toch weer wisselen…
altijd leukquote:Op zondag 24 april 2022 10:44 schreef Nober het volgende:
BREAKING: REGEN VERWACHT
Weten we straks dus nog niet of Ferrari sneller is dan Red Bull maar toch niet wint.
Dat zie ik nog wel gebeuren in de loop van het seizoen.quote:Op zondag 24 april 2022 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar ik hoop ook op een spannend kampioenschap en dan moet er wel wat extremers gebeuren
Regen kans vanaf 13:00, grote kans vanaf 14:00. Richting 17:00 weer droog. Dus wellicht natte start en de enige pitstop naar slicks, maar goed… genoeg coureurs die notoire brokkenpiloten zijn bij nat weer, dus genoeg kans op spektakel.quote:Op zondag 24 april 2022 10:44 schreef Nober het volgende:
BREAKING: REGEN VERWACHT
Weten we straks dus nog niet of Ferrari sneller is dan Red Bull maar toch niet wint.
Max staat dan ook bekend om zijn goede banden management, kortom die heeft wellicht zo gerekend dat hij pas op eind zou inlopen en dat gebeurde ook.quote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
waarom zou hij dat doen, denk dat hij er vrij relaxed instaat hoor, een winnende auto geeft ook meer druk.quote:Op zondag 24 april 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:
Waar ik trouwens aan dach, wellicht dat Hamilton het wel tijdens het seizoen opgeeft en dat Nyck de Vries doorschuiftIs daar eigenlijk een pickorde in?
Verstappen is de bandenfluisteraar maar als hij het gevoel heeft dat hij er voorbij kan, dan zal hij dat zeker niet nalaten. Ferrari (Leclerc) was verrast na de sprintrace dat de banden zoveel terugliepen en zei dat hij dat niet verwachtte, lijkt me sterk dat Verstappen dat wel zag aankomen bij Ferrari. Daarnaast leek Sainz er geen last van te hebben.quote:Op zondag 24 april 2022 11:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Max staat dan ook bekend om zijn goede banden management, kortom die heeft wellicht zo gerekend dat hij pas op eind zou inlopen en dat gebeurde ook.
Sainz reed zijn eigen race. Leclerc stond vol onder druk van Verstappen op het laatst, dan gaan je banden er sneller aan.quote:Op zondag 24 april 2022 11:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen is de bandenfluisteraar maar als hij het gevoel heeft dat hij er voorbij kan, dan zal hij dat zeker niet nalaten. Ferrari (Leclerc) was verrast na de sprintrace dat de banden zoveel terugliepen en zei dat hij dat niet verwachtte, lijkt me sterk dat Verstappen dat wel zag aankomen bij Ferrari. Daarnaast leek Sainz er geen last van te hebben.
maar toen waren z'n banden er al aan anders was Verstappen nooit dichterbij gekomenquote:Op zondag 24 april 2022 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sainz reed zijn eigen race. Leclerc stond vol onder druk van Verstappen op het laatst, dan gaan je banden er sneller aan.
Dat bedoel ik, hij had te veel gepusht in het begin. Verstappen pakte het slimmer aan. Als dit weer gaat gebeuren in de race straks, kan het nog spannend worden.quote:Op zondag 24 april 2022 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar toen waren z'n banden er al aan anders was Verstappen nooit dichterbij gekomen
Mwoah, het blijft Hamilton met wat rare fratsen, wellicht dat ie dan volgend seizoen weer instapt.quote:Op zondag 24 april 2022 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen, denk dat hij er vrij relaxed instaat hoor, een winnende auto geeft ook meer druk.
ik weet niet of het echt een rijderskunstje was, leek me meer een afstellingsfoutje bij Ferrari en als het goed is kunnen ze dat niet herstellen voor vandaagquote:Op zondag 24 april 2022 12:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij had te veel gepusht in het begin. Verstappen pakte het slimmer aan. Als dit weer gaat gebeuren in de race straks, kan het nog spannend worden.
Laat me raden: jij hebt gisteren niet gekeken?quote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
het lijkt me wel een vreemde ervaring om na 8 jaar niet mee te kunnen doen om de titel, zo'n mispeer van Mercedes had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 24 april 2022 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, het blijft Hamilton met wat rare fratsen, wellicht dat ie dan volgend seizoen weer instapt.
De RB had juist meer moeite op rood omdat ze meer degradatie hadden. Maar met de update lijkt dat gewoon omgekeerd te zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 10:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze leken vooral de banden beter onder controle te hebben waardoor VER op het einde sneller was. Denk dat hij heel goed de druk er voldoende ophield om LEC te laten pushen, zonder zelf te veel op de rand te rijden.
Dat hij er zo mee kon spelen lijkt er op te duiden dat ze competitief zijn. Alleen de race zal niet volledig op softs worden gereden en de RB lijkt meer moeite te hebben met de hardere compounds op temperatuur te krijgen.
Ik denk dat het een hele mooie race gaat worden, waarbij LEC waarschijnlijk bij de start wel weer de leiding zal pakken.
Dit, ik dacht dat ze de eerste twee races flink aan het zand strooien waren. Maar dit is toch ook niet kampioenwaardig.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt me wel een vreemde ervaring om na 8 jaar niet mee te kunnen doen om de titel, zo'n mispeer van Mercedes had ik ook niet verwacht
Heeft niets met updates te maken, ander circuit en een betere afstelling dan Ferrari deze race (voor degradatie van de ronde band).quote:Op zondag 24 april 2022 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De RB had juist meer moeite op rood omdat ze meer degradatie hadden. Maar met de update lijkt dat gewoon omgekeerd te zijn.
Het zou me ook niet verbazen als ze om 1 of andere reden toch compensatie krijgen om gedurende het seizoen aanpassingen te doen, vergeet niet dat Mercedes ook ingestemd heeft om minder competatief te zijn, het huidige beleid lijkt er op gericht te zijn om zoveel mogelijk spectakel en drama te bieden.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt me wel een vreemde ervaring om na 8 jaar niet mee te kunnen doen om de titel, zo'n mispeer van Mercedes had ik ook niet verwacht
Het lijkt me ook geen tecnisch probleem maar gewoon een structureel probleem dat ze zonder grote aanpassingen niet gaan oplossen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, ik dacht dat ze de eerste twee races flink aan het zand strooien waren. Maar dit is toch ook niet kampioenwaardig.
Heb nog niks gehoord over onweer dus denk dat er alleen regen valt.quote:Op zondag 24 april 2022 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu wel hopen zonder de verwachte onweer, want dan is het weer een middagje wachten.
dat zou mij wel verbazen want behalve Mercedes zelf maalt er niemand omquote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als ze om 1 of andere reden toch compensatie krijgen om gedurende het seizoen aanpassingen te doen, vergeet niet dat Mercedes ook ingestemd heeft om minder competatief te zijn, het huidige beleid lijkt er op gericht te zijn om zoveel mogelijk spectakel en drama te bieden.
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.quote:Op zondag 24 april 2022 10:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc pakte 0.15 tot 0.20 sec. per ronde, en ik kreeg niet de indruk dat Verstappen rustig aan deed. Volgens mij gingen zowel Leclerc als Verstappen er vol voor, tot een ronde of 4-5 voor het einde, de banden van Leclerc op waren en hij begon te glijden.
Starflyer in SPT / GT-racen #5 De Porsche Supercup begint weerquote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Nober het volgende:
Update.
Porsche Supercup gaan zelfs de formatieronde achter de SC doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perez zat Leclerc in zijn nek, dat was maar 2 seconden bij de finish. Had geen twee ronden langer moeten duren.quote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.
Kijk ook even wat een van de matige rijders van het veld (Perez) presteerde met dezelfde auto.
Ik hoop dat Vettel de regen kan gebruiken om wat puntjes binnen te halen voor de groene puinhoop.quote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Leclerc kan nog wel eens van de baan af glibberen. Max reed vrijdag opvallend netjes tussen de witte lijnen.
Exact.quote:Op zondag 24 april 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Perez zat Leclerc in zijn nek, dat was maar 2 seconden bij de finish. Had geen twee ronden langer moeten duren.
Leclerc liep gestaag uit naar meer dan 1,5 sec. Verstappen kwam pas dichterbij nadat Leclerc z’n banden op waren.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt gisteren niet gekeken?
1,5 seconden maar liefst.quote:Op zondag 24 april 2022 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc liep gestaag uit naar meer dan 1,5 sec. Verstappen kwam pas dichterbij nadat Leclerc z’n banden op waren.
Wat voor aanpassingen? Aan de auto mag sowieso en de motor alleen als er betrouwbaarheidsproblemen zijn. En die zijn er niet.quote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als ze om 1 of andere reden toch compensatie krijgen om gedurende het seizoen aanpassingen te doen, vergeet niet dat Mercedes ook ingestemd heeft om minder competatief te zijn, het huidige beleid lijkt er op gericht te zijn om zoveel mogelijk spectakel en drama te bieden.
wat is daar zo bijzonder aan, Ferrari en Red Bull zijn een slok sneller dan de rest, kijk hoeveel plekken Sainz opschootquote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.
Kijk ook even wat een van de matige rijders van het veld (Perez) presteerde met dezelfde auto.
Verstappen heeft met deze RedBull veel meer moeite om het verschil te maken tov Perez. De auto heeft nog steeds veel onderstuur, en daar heeft Verstappen een schurfthekel aan. Waar het gat tussen Perez en Verstappen voorgaande seizoenen steevast 0.3 tot 0.5 sec. is, is dat dit jaar gewoon niet het geval.quote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag je directe concurrent eraf tikken en dan gewoon 26 punten pakken.quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel gebeuren in de loop van het seizoen.
deze regel geldt alleen voor Brittenquote:Op zondag 24 april 2022 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je mag je directe concurrent eraf tikken en dan gewoon 26 punten pakken.
Klopt. De auto ligt Verstappen niet zo. Maar aan Perez zie je dat de auto zelf echt niet significant minder is dan de Ferrari.quote:Op zondag 24 april 2022 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen heeft met deze RedBull veel meer moeite om het verschil te maken tov Perez. De auto heeft nog steeds veel onderstuur, en daar heeft Verstappen een schurfthekel aan. Waar het gat tussen Perez en Verstappen voorgaande seizoenen steevast 0.3 tot 0.5 sec. is, is dat dit jaar gewoon niet het geval.
dat vind ik ook wel meevallen, in principe hield hij het drs gat tot de banden het begaven, dat is gewoon een afstellingsdingetje wat je de vorige race wat extremer andersom zagquote:Op zondag 24 april 2022 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Leclerc rijdt wel op de toppen van zijn kunnen.
Gisteren werd z'n team na de race weer doodgezwegen door hem op de radio, en bij ht inrijden van de pits trokken ze al de stekker uit de onboard, dus denk eerder dat het weer bijzonder 'gezellig' bij Mercedes is.quote:Op zondag 24 april 2022 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen, denk dat hij er vrij relaxed instaat hoor, een winnende auto geeft ook meer druk.
Suske en Wiske en het Malende Mercedes.quote:Op zondag 24 april 2022 12:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Gisteren werd z'n team na de race weer doodgezwegen door hem op de radio, en bij ht inrijden van de pits trokken ze al de stekker uit de onboard, dus denk eerder dat het weer bijzonder 'gezellig' bij Mercedes is.
Maar daar is toch niks mis mee?quote:Op zondag 24 april 2022 12:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Gisteren werd z'n team na de race weer doodgezwegen door hem op de radio, en bij ht inrijden van de pits trokken ze al de stekker uit de onboard, dus denk eerder dat het weer bijzonder 'gezellig' bij Mercedes is.
Dadelijk tosti's makenquote:Op zondag 24 april 2022 12:50 schreef raptorix het volgende:
Even lekker brood, kaas, eitjes halen en er dan lekker voor gaan zitten
Tot op heden is hij redelijk foutloos. Wat je van zijn teamgenoot niet kan zeggen, dus het is niet zo dat de Ferrari extreem gemakkelijk op het grijze stuk te houden is.quote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel meevallen, in principe hield hij het drs gat tot de banden het begaven, dat is gewoon een afstellingsdingetje wat je de vorige race wat extremer andersom zag
Hen die Hamilton kennen weten dat dit meestal een voorbode was van dat hij z'n team in interviews onder de bus ging gooien, volgens mij heeft Toto hem dit verboden nu, maar dit was tevens het gedrag wat we zagen voordat hij het hele prima om voor een prijsje iemand proberen te vermoorden. ergo, mentaal instabiele HAM zit er weer aan te komen.quote:
ik weet nooit zo goed wat jij wil zeggen omdat er altijd een ondertoon in je beweringen zitquote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tot op heden is hij redelijk foutloos. Wat je van zijn teamgenoot niet kan zeggen, dus het is niet zo dat de Ferrari extreem gemakkelijk op het grijze stuk te houden is.
ik vind het vrij normaal als je van een kampioensauto in een knakenbak terecht komt dat je dan hemel en aarde beweegt om dat om te draaien, ik zie daar niets instabiels aanquote:Op zondag 24 april 2022 12:53 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hen die Hamilton kennen weten dat dit meestal een voorbode was van dat hij z'n team in interviews onder de bus ging gooien, volgens mij heeft Toto hem dit verboden nu, maar dit was tevens het gedrag wat we zagen voordat hij het hele prima om voor een prijsje iemand proberen te vermoorden. ergo, mentaal instabiele HAM zit er weer aan te komen.
Het is een stukje afstelling, maar het is misschien ook zo dat Leclerc erg aan het pushen was om buiten de DRS van Max te blijven, terwijl Max juist z'n banden kon sparen door niet al teveel aan te vallen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel meevallen, in principe hield hij het drs gat tot de banden het begaven, dat is gewoon een afstellingsdingetje wat je de vorige race wat extremer andersom zag
Waar blijkt uit dat hij een van de matigste starters is? Vorig jaar heeft hij toch behoorlijk vaak plekken gewonnen vanaf de start, of pole verdedigd?quote:Op zondag 24 april 2022 10:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok dan: LOVELY gear sync, guys. Terwijl hij zelf een van de de matigste starters van het hele veld is.
Prima racer hoor maar die maniertjes van 'm
Reageer nou niet op die troll.quote:Op zondag 24 april 2022 13:03 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat hij een van de matigste starters is? Vorig jaar heeft hij toch behoorlijk vaak plekken gewonnen vanaf de start, of pole verdedigd?
Z'n toon waarop hij tegen z'n team praat is inderdaad niet bepaald vriendelijk en dat zorgt er voor dat hij onnodig minder sympathiek over komt. Maar het is toch ook zo dat hij een enorm goede band heeft met z'n race engineer, misschien wel juist omdat hij tegen hem niet hoeft op te letten of het wel vriendelijk over komt, omdat hij daar wel tegen kan.
Neemt niet weg dat de buitenwereld natuurlijk ook mee luistert dus het alsnog niet zo handig is.
Maar het is toch ook wel fijn dat hij gewoon zichzelf is in plaats van alleen maar politiek correcte open deuren zoals bij Hamilton van het geval is.
Vorig jaar reed hij wél in een kampioensauto, maar lag het in de eerste helft toch echt aan z'n eigen gebrekkige kunnen, en ook toen liet hij zien dat hij emotioneel instabiel is.quote:Op zondag 24 april 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal als je van een kampioensauto in een knakenbak terecht komt dat je dan hemel en aarde beweegt om dat om te draaien, ik zie daar niets instabiels aan
z'n gebrekkige kunnenquote:Op zondag 24 april 2022 13:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij wél in een kampioensauto, maar lag het in de eerste helft toch echt aan z'n eigen gebrekkige kunnen, en ook toen liet hij zien dat hij emotioneel instabiel is.
Jij vind dat niet raar, in de rest van de wereld betekend dat dat je voor de veiligheid van andere en jezelf in bescherming genomen word, en niet meer mag racen.
Vooralsnog gaat dat ook gewoon gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
Laten we hopen dat er gewoon geracet wordt.
België was een hele grote uitzonderlijke situatie. Het was daar windstil en door de ligging in een dal bleef de bui daar hangen en kon de spray nergens heen. Doe nou niet alsof er voor elk buitje een race afgelast wordtquote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
Natuurlijk gaan we gewoon racenquote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
Hoe zit dat, als er ook onweer in die bui zit?quote:Op zondag 24 april 2022 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België was een hele grote uitzonderlijke situatie. Het was daar windstil en door de ligging in een dal bleef de bui daar hangen en kon de spray nergens heen. Doe nou niet alsof er voor elk buitje een race afgelast wordt
Mooie effecten tijdens de race!quote:Op zondag 24 april 2022 13:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe zit dat, als er ook onweer in die bui zit?
Ah, weer een change of plansquote:
Extra spanning.quote:Op zondag 24 april 2022 13:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel een mooie kans op regen in het tweede deel van de race en dat zijn de echt leuke regenraces.quote:Op zondag 24 april 2022 13:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op radarbeelden is te zien dat de grootste regenwolken om 14:00 wegtrekken.
https://www.weerplaza.nl/regenradar/europa/italie/imola/21221/
Norris: "I'm going to win this!"quote:Op zondag 24 april 2022 13:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel een mooie kans op regen in het tweede deel van de race en dat zijn de echt leuke regenraces.
Die was hard ja.quote:Op zondag 24 april 2022 13:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Norris: "I'm going to win this!"
Nature: "Hold my beer."
Als Verstappen vervelend doet tegen z'n team is het fijn dat hij gewoon zichzelf is en eerlijk kan zijn tegen z'n team. Als Hamilton vervelend doet tegen z'n team is het een diva die z'n team onder de bus gooit.quote:Op zondag 24 april 2022 13:03 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat hij een van de matigste starters is? Vorig jaar heeft hij toch behoorlijk vaak plekken gewonnen vanaf de start, of pole verdedigd?
Z'n toon waarop hij tegen z'n team praat is inderdaad niet bepaald vriendelijk en dat zorgt er voor dat hij onnodig minder sympathiek over komt. Maar het is toch ook zo dat hij een enorm goede band heeft met z'n race engineer, misschien wel juist omdat hij tegen hem niet hoeft op te letten of het wel vriendelijk over komt, omdat hij daar wel tegen kan.
Neemt niet weg dat de buitenwereld natuurlijk ook mee luistert dus het alsnog niet zo handig is.
Maar het is toch ook wel fijn dat hij gewoon zichzelf is in plaats van alleen maar politiek correcte open deuren zoals bij Hamilton van het geval is.
Dan is je batterij direct weer opgeladen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |