Mwoah, het blijft Hamilton met wat rare fratsen, wellicht dat ie dan volgend seizoen weer instapt.quote:Op zondag 24 april 2022 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen, denk dat hij er vrij relaxed instaat hoor, een winnende auto geeft ook meer druk.
ik weet niet of het echt een rijderskunstje was, leek me meer een afstellingsfoutje bij Ferrari en als het goed is kunnen ze dat niet herstellen voor vandaagquote:Op zondag 24 april 2022 12:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij had te veel gepusht in het begin. Verstappen pakte het slimmer aan. Als dit weer gaat gebeuren in de race straks, kan het nog spannend worden.
Laat me raden: jij hebt gisteren niet gekeken?quote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Leclerc liep gewoon weg totdat z’n banden op waren.
Ferrari gaat vandaag natuurlijk met een andere compound de strijd aan waardoor slijtage al een stuk minder gaat worden.
Makkelijke win voor Verstappen? Op basis van wat? Betrouwbaarheid? De overspeed van de Ferrari?
het lijkt me wel een vreemde ervaring om na 8 jaar niet mee te kunnen doen om de titel, zo'n mispeer van Mercedes had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 24 april 2022 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, het blijft Hamilton met wat rare fratsen, wellicht dat ie dan volgend seizoen weer instapt.
De RB had juist meer moeite op rood omdat ze meer degradatie hadden. Maar met de update lijkt dat gewoon omgekeerd te zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 10:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze leken vooral de banden beter onder controle te hebben waardoor VER op het einde sneller was. Denk dat hij heel goed de druk er voldoende ophield om LEC te laten pushen, zonder zelf te veel op de rand te rijden.
Dat hij er zo mee kon spelen lijkt er op te duiden dat ze competitief zijn. Alleen de race zal niet volledig op softs worden gereden en de RB lijkt meer moeite te hebben met de hardere compounds op temperatuur te krijgen.
Ik denk dat het een hele mooie race gaat worden, waarbij LEC waarschijnlijk bij de start wel weer de leiding zal pakken.
Dit, ik dacht dat ze de eerste twee races flink aan het zand strooien waren. Maar dit is toch ook niet kampioenwaardig.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt me wel een vreemde ervaring om na 8 jaar niet mee te kunnen doen om de titel, zo'n mispeer van Mercedes had ik ook niet verwacht
Heeft niets met updates te maken, ander circuit en een betere afstelling dan Ferrari deze race (voor degradatie van de ronde band).quote:Op zondag 24 april 2022 12:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De RB had juist meer moeite op rood omdat ze meer degradatie hadden. Maar met de update lijkt dat gewoon omgekeerd te zijn.
Het zou me ook niet verbazen als ze om 1 of andere reden toch compensatie krijgen om gedurende het seizoen aanpassingen te doen, vergeet niet dat Mercedes ook ingestemd heeft om minder competatief te zijn, het huidige beleid lijkt er op gericht te zijn om zoveel mogelijk spectakel en drama te bieden.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt me wel een vreemde ervaring om na 8 jaar niet mee te kunnen doen om de titel, zo'n mispeer van Mercedes had ik ook niet verwacht
Het lijkt me ook geen tecnisch probleem maar gewoon een structureel probleem dat ze zonder grote aanpassingen niet gaan oplossen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, ik dacht dat ze de eerste twee races flink aan het zand strooien waren. Maar dit is toch ook niet kampioenwaardig.
Heb nog niks gehoord over onweer dus denk dat er alleen regen valt.quote:Op zondag 24 april 2022 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu wel hopen zonder de verwachte onweer, want dan is het weer een middagje wachten.
dat zou mij wel verbazen want behalve Mercedes zelf maalt er niemand omquote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als ze om 1 of andere reden toch compensatie krijgen om gedurende het seizoen aanpassingen te doen, vergeet niet dat Mercedes ook ingestemd heeft om minder competatief te zijn, het huidige beleid lijkt er op gericht te zijn om zoveel mogelijk spectakel en drama te bieden.
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.quote:Op zondag 24 april 2022 10:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc pakte 0.15 tot 0.20 sec. per ronde, en ik kreeg niet de indruk dat Verstappen rustig aan deed. Volgens mij gingen zowel Leclerc als Verstappen er vol voor, tot een ronde of 4-5 voor het einde, de banden van Leclerc op waren en hij begon te glijden.
Starflyer in SPT / GT-racen #5 De Porsche Supercup begint weerquote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef Nober het volgende:
Update.
Porsche Supercup gaan zelfs de formatieronde achter de SC doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perez zat Leclerc in zijn nek, dat was maar 2 seconden bij de finish. Had geen twee ronden langer moeten duren.quote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.
Kijk ook even wat een van de matige rijders van het veld (Perez) presteerde met dezelfde auto.
Ik hoop dat Vettel de regen kan gebruiken om wat puntjes binnen te halen voor de groene puinhoop.quote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Leclerc kan nog wel eens van de baan af glibberen. Max reed vrijdag opvallend netjes tussen de witte lijnen.
Exact.quote:Op zondag 24 april 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Perez zat Leclerc in zijn nek, dat was maar 2 seconden bij de finish. Had geen twee ronden langer moeten duren.
Leclerc liep gestaag uit naar meer dan 1,5 sec. Verstappen kwam pas dichterbij nadat Leclerc z’n banden op waren.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt gisteren niet gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |