Leclerc liep gestaag uit naar meer dan 1,5 sec. Verstappen kwam pas dichterbij nadat Leclerc z’n banden op waren.quote:Op zondag 24 april 2022 12:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden: jij hebt gisteren niet gekeken?
1,5 seconden maar liefst.quote:Op zondag 24 april 2022 12:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc liep gestaag uit naar meer dan 1,5 sec. Verstappen kwam pas dichterbij nadat Leclerc z’n banden op waren.
Wat voor aanpassingen? Aan de auto mag sowieso en de motor alleen als er betrouwbaarheidsproblemen zijn. En die zijn er niet.quote:Op zondag 24 april 2022 12:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als ze om 1 of andere reden toch compensatie krijgen om gedurende het seizoen aanpassingen te doen, vergeet niet dat Mercedes ook ingestemd heeft om minder competatief te zijn, het huidige beleid lijkt er op gericht te zijn om zoveel mogelijk spectakel en drama te bieden.
wat is daar zo bijzonder aan, Ferrari en Red Bull zijn een slok sneller dan de rest, kijk hoeveel plekken Sainz opschootquote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.
Kijk ook even wat een van de matige rijders van het veld (Perez) presteerde met dezelfde auto.
Verstappen heeft met deze RedBull veel meer moeite om het verschil te maken tov Perez. De auto heeft nog steeds veel onderstuur, en daar heeft Verstappen een schurfthekel aan. Waar het gat tussen Perez en Verstappen voorgaande seizoenen steevast 0.3 tot 0.5 sec. is, is dat dit jaar gewoon niet het geval.quote:Op zondag 24 april 2022 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Leclerc kon heel langzaam wegkruipen omdat Verstappen de banden heel hield voor het vervolg. Maar Leclerc was dus aan het stampen, waar de RB relaxed reed.
Kijk ook even wat een van de matige rijders van het veld (Perez) presteerde met dezelfde auto.
Je mag je directe concurrent eraf tikken en dan gewoon 26 punten pakken.quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel gebeuren in de loop van het seizoen.
deze regel geldt alleen voor Brittenquote:Op zondag 24 april 2022 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je mag je directe concurrent eraf tikken en dan gewoon 26 punten pakken.
Klopt. De auto ligt Verstappen niet zo. Maar aan Perez zie je dat de auto zelf echt niet significant minder is dan de Ferrari.quote:Op zondag 24 april 2022 12:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen heeft met deze RedBull veel meer moeite om het verschil te maken tov Perez. De auto heeft nog steeds veel onderstuur, en daar heeft Verstappen een schurfthekel aan. Waar het gat tussen Perez en Verstappen voorgaande seizoenen steevast 0.3 tot 0.5 sec. is, is dat dit jaar gewoon niet het geval.
dat vind ik ook wel meevallen, in principe hield hij het drs gat tot de banden het begaven, dat is gewoon een afstellingsdingetje wat je de vorige race wat extremer andersom zagquote:Op zondag 24 april 2022 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Leclerc rijdt wel op de toppen van zijn kunnen.
Gisteren werd z'n team na de race weer doodgezwegen door hem op de radio, en bij ht inrijden van de pits trokken ze al de stekker uit de onboard, dus denk eerder dat het weer bijzonder 'gezellig' bij Mercedes is.quote:Op zondag 24 april 2022 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen, denk dat hij er vrij relaxed instaat hoor, een winnende auto geeft ook meer druk.
Suske en Wiske en het Malende Mercedes.quote:Op zondag 24 april 2022 12:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Gisteren werd z'n team na de race weer doodgezwegen door hem op de radio, en bij ht inrijden van de pits trokken ze al de stekker uit de onboard, dus denk eerder dat het weer bijzonder 'gezellig' bij Mercedes is.
Maar daar is toch niks mis mee?quote:Op zondag 24 april 2022 12:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Gisteren werd z'n team na de race weer doodgezwegen door hem op de radio, en bij ht inrijden van de pits trokken ze al de stekker uit de onboard, dus denk eerder dat het weer bijzonder 'gezellig' bij Mercedes is.
Dadelijk tosti's makenquote:Op zondag 24 april 2022 12:50 schreef raptorix het volgende:
Even lekker brood, kaas, eitjes halen en er dan lekker voor gaan zitten
Tot op heden is hij redelijk foutloos. Wat je van zijn teamgenoot niet kan zeggen, dus het is niet zo dat de Ferrari extreem gemakkelijk op het grijze stuk te houden is.quote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel meevallen, in principe hield hij het drs gat tot de banden het begaven, dat is gewoon een afstellingsdingetje wat je de vorige race wat extremer andersom zag
Hen die Hamilton kennen weten dat dit meestal een voorbode was van dat hij z'n team in interviews onder de bus ging gooien, volgens mij heeft Toto hem dit verboden nu, maar dit was tevens het gedrag wat we zagen voordat hij het hele prima om voor een prijsje iemand proberen te vermoorden. ergo, mentaal instabiele HAM zit er weer aan te komen.quote:
ik weet nooit zo goed wat jij wil zeggen omdat er altijd een ondertoon in je beweringen zitquote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tot op heden is hij redelijk foutloos. Wat je van zijn teamgenoot niet kan zeggen, dus het is niet zo dat de Ferrari extreem gemakkelijk op het grijze stuk te houden is.
ik vind het vrij normaal als je van een kampioensauto in een knakenbak terecht komt dat je dan hemel en aarde beweegt om dat om te draaien, ik zie daar niets instabiels aanquote:Op zondag 24 april 2022 12:53 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hen die Hamilton kennen weten dat dit meestal een voorbode was van dat hij z'n team in interviews onder de bus ging gooien, volgens mij heeft Toto hem dit verboden nu, maar dit was tevens het gedrag wat we zagen voordat hij het hele prima om voor een prijsje iemand proberen te vermoorden. ergo, mentaal instabiele HAM zit er weer aan te komen.
Het is een stukje afstelling, maar het is misschien ook zo dat Leclerc erg aan het pushen was om buiten de DRS van Max te blijven, terwijl Max juist z'n banden kon sparen door niet al teveel aan te vallen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel meevallen, in principe hield hij het drs gat tot de banden het begaven, dat is gewoon een afstellingsdingetje wat je de vorige race wat extremer andersom zag
Waar blijkt uit dat hij een van de matigste starters is? Vorig jaar heeft hij toch behoorlijk vaak plekken gewonnen vanaf de start, of pole verdedigd?quote:Op zondag 24 april 2022 10:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok dan: LOVELY gear sync, guys. Terwijl hij zelf een van de de matigste starters van het hele veld is.
Prima racer hoor maar die maniertjes van 'm
Reageer nou niet op die troll.quote:Op zondag 24 april 2022 13:03 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat hij een van de matigste starters is? Vorig jaar heeft hij toch behoorlijk vaak plekken gewonnen vanaf de start, of pole verdedigd?
Z'n toon waarop hij tegen z'n team praat is inderdaad niet bepaald vriendelijk en dat zorgt er voor dat hij onnodig minder sympathiek over komt. Maar het is toch ook zo dat hij een enorm goede band heeft met z'n race engineer, misschien wel juist omdat hij tegen hem niet hoeft op te letten of het wel vriendelijk over komt, omdat hij daar wel tegen kan.
Neemt niet weg dat de buitenwereld natuurlijk ook mee luistert dus het alsnog niet zo handig is.
Maar het is toch ook wel fijn dat hij gewoon zichzelf is in plaats van alleen maar politiek correcte open deuren zoals bij Hamilton van het geval is.
Vorig jaar reed hij wél in een kampioensauto, maar lag het in de eerste helft toch echt aan z'n eigen gebrekkige kunnen, en ook toen liet hij zien dat hij emotioneel instabiel is.quote:Op zondag 24 april 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal als je van een kampioensauto in een knakenbak terecht komt dat je dan hemel en aarde beweegt om dat om te draaien, ik zie daar niets instabiels aan
z'n gebrekkige kunnenquote:Op zondag 24 april 2022 13:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Vorig jaar reed hij wél in een kampioensauto, maar lag het in de eerste helft toch echt aan z'n eigen gebrekkige kunnen, en ook toen liet hij zien dat hij emotioneel instabiel is.
Jij vind dat niet raar, in de rest van de wereld betekend dat dat je voor de veiligheid van andere en jezelf in bescherming genomen word, en niet meer mag racen.
Vooralsnog gaat dat ook gewoon gebeuren.quote:Op zondag 24 april 2022 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
Laten we hopen dat er gewoon geracet wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |