Meer een gelegenheidskampioen. Was niet beter dan Alonso, niet beter dan Rosberg en blijkt niet beter dan Russell. Er zijn genoeg andere kampioenen die altijd beter zijn/waren dan hun teamgenootquote:Op zondag 24 april 2022 09:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Een echte kampioen geeft natuurlijk de hoop niet op.
Precies.quote:Op zondag 24 april 2022 09:14 schreef Montov het volgende:
[..]
De voorsprong van Leclerc liep maar heel langzaam op tot 1.6 seconden toch?
En hem dan bewust verkeerd quotenquote:Op zondag 24 april 2022 09:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat sarcastische "Nice gear sync, guys". Zo ken ik Verstappen weer.
Ik dacht dat hij met het van het gas afgaan in de kwalificatie had laten zien dat hij zich niet de zonnekoning van de F1 voelt maar hier kwam zijn ware aard weer boven.
#Nevergiveupquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
![]()
Gaat Red Bull nog een keer een auto bouwen die ook werkt of gaan we naar een herhaling van 2016 t/m 2020 kijken?quote:Op zondag 24 april 2022 08:09 schreef XL het volgende:
[..]
Max moet in de opwarmronde zelf der versnellingen aan de ECU leren. Dus hij doet een reset
Ze leken vooral de banden beter onder controle te hebben waardoor VER op het einde sneller was. Denk dat hij heel goed de druk er voldoende ophield om LEC te laten pushen, zonder zelf te veel op de rand te rijden.quote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies.
Ik vraag mij soms af wat voor kwaliteit tv sommigen hebben. Of ze hebben dat ding verkeerd om staan ofzo.
De RB is op dit circuit gewoon de snelste. Makkelijke win voor Max dus vandaag.
Ok dan: LOVELY gear sync, guys. Terwijl hij zelf een van de de matigste starters van het hele veld is.quote:Op zondag 24 april 2022 09:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En hem dan bewust verkeerd quoten
Leclerc pakte 0.15 tot 0.20 sec. per ronde, en ik kreeg niet de indruk dat Verstappen rustig aan deed. Volgens mij gingen zowel Leclerc als Verstappen er vol voor, tot een ronde of 4-5 voor het einde, de banden van Leclerc op waren en hij begon te glijden.quote:Op zondag 24 april 2022 09:14 schreef Montov het volgende:
[..]
De voorsprong van Leclerc liep maar heel langzaam op tot 1.6 seconden toch?
Je zit in het verkeerde topicquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies.
Ik vraag mij soms af wat voor kwaliteit tv sommigen hebben. Of ze hebben dat ding verkeerd om staan ofzo.
De RB is op dit circuit gewoon de snelste. Makkelijke win voor Max dus vandaag.
Het is niet verstandig om als achtervolger dicht op je voorganger te rijden door de vuile lucht.quote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Leclerc liep gewoon weg totdat z’n banden op waren.
Ferrari gaat vandaag natuurlijk met een andere compound de strijd aan waardoor slijtage al een stuk minder gaat worden.
Makkelijke win voor Verstappen? Op basis van wat? Betrouwbaarheid? De overspeed van de Ferrari?
je kent z'n riedeltje nu toch wel, het valt nu alleen wat meer op omdat Lewis niet vooraan meedoetquote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Ferrari gaat vandaag natuurlijk met een andere compound de strijd aan waardoor slijtage al een stuk minder gaat worden.
Makkelijke win voor Verstappen? Op basis van wat? Betrouwbaarheid? De overspeed van de Ferrari?
Vuile lucht is veel minder een issue door de aangepaste aero reglementen. Coureurs kunnen zonder problemen rondenlang achter elkaar blijven rijden.quote:Op zondag 24 april 2022 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet verstandig om als achtervolger dicht op je voorganger te rijden door de vuile lucht.
Het is ook niet verstandig om te vroeg in te halen anno 2022.
Wat gaat Lecleck op een andere compound beter doen? Hij moet toch weer wisselen…quote:Op zondag 24 april 2022 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vuile lucht is veel minder een issue door de aangepaste aero reglementen. Coureurs kunnen zonder problemen rondenlang achter elkaar blijven rijden.
Ik blijf erbij, de Ferrari is de snelste al zit de RedBull er op deze baan vrij kort achter. Maar als de banden van Leclerc niet zoveel waren teruggelopen was Verstappen er niet voorbij gegaan.
het zit vrij dicht bij elkaar, een set up foutje en je bent de lul, dat was vorige race Red Bull en nu lijkt Ferrari bij Leclerc het niet helemaal goed voor elkaar te hebben maar vandaag gaan ze wel stoppen voor banden dus wordt het sowieso anders.quote:Op zondag 24 april 2022 10:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vuile lucht is veel minder een issue door de aangepaste aero reglementen. Coureurs kunnen zonder problemen rondenlang achter elkaar blijven rijden.
Ik blijf erbij, de Ferrari is de snelste al zit de RedBull er op deze baan vrij kort achter. Maar als de banden van Leclerc niet zoveel waren teruggelopen was Verstappen er niet voorbij gegaan.
hij hoeft er niet op door te rijden zoals in de sprintracequote:Op zondag 24 april 2022 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat gaat Lecleck op een andere compound beter doen? Hij moet toch weer wisselen…
In tegenstelling tot de sprintrace (waar hij 21 rondjes met de soft compound moest rijden) kan/moet hij gedurende de hoofdrace wisselen van compound, net als alle andere coureurs. In de race heb je nou eenmaal meer opties en dat gaat waarschijnlijk in het voordeel van Ferrari werken.quote:Op zondag 24 april 2022 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat gaat Lecleck op een andere compound beter doen? Hij moet toch weer wisselen…
altijd leukquote:Op zondag 24 april 2022 10:44 schreef Nober het volgende:
BREAKING: REGEN VERWACHT
Weten we straks dus nog niet of Ferrari sneller is dan Red Bull maar toch niet wint.
Dat zie ik nog wel gebeuren in de loop van het seizoen.quote:Op zondag 24 april 2022 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar ik hoop ook op een spannend kampioenschap en dan moet er wel wat extremers gebeuren
Regen kans vanaf 13:00, grote kans vanaf 14:00. Richting 17:00 weer droog. Dus wellicht natte start en de enige pitstop naar slicks, maar goed… genoeg coureurs die notoire brokkenpiloten zijn bij nat weer, dus genoeg kans op spektakel.quote:Op zondag 24 april 2022 10:44 schreef Nober het volgende:
BREAKING: REGEN VERWACHT
Weten we straks dus nog niet of Ferrari sneller is dan Red Bull maar toch niet wint.
Max staat dan ook bekend om zijn goede banden management, kortom die heeft wellicht zo gerekend dat hij pas op eind zou inlopen en dat gebeurde ook.quote:Op zondag 24 april 2022 10:26 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |