Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben geen journalist dus ik heb geen idee waar dit op slaat.
Je kijkt alleen maar naar de uitslag en niet naar de omstandighedenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben geen journalist dus ik heb geen idee waar dit op slaat.
Het scheelt dat ze toen dat akkefietje hadden in Oostenrijk. Daarna hadden ze dat spijkerharde gevecht op Silverstone en sindsdien weten ze eigenlijk allebei wat ze aan elkaar hebben. Mooi om te zienquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
In elk geval blijft het een mooie strijd tussen Leclerc en Verstappen zo
Ik reageerde op iemands post die claimde dat Russell niet in staat is geweest te winnen, dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kijkt alleen maar naar de uitslag en niet naar de omstandigheden
Maar voorlopig is Russell al drie races op rij sneller dan Hamilton
Hoe ben je in staat om te winnen als je eerst een lekke band krijgt en je team vervolgens een domme fout maakt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemands post die claimde dat Russell niet in staat is geweest te winnen, dat is dus niet zo.
Dit ja. Echt puur voor de sport. Als je Ver en Lec ziet racen zou het echt enorm jammer zijn als de onbetrouwbaarheid van de RB het seizoen zou bepalen..quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:09 schreef mikieu het volgende:
Toch hoop ik op een DNF van Lec morgen. Gewoon om het kampioenschap.
Betrouwbaarheid is gewoon onderdeel van de teamsport F1. Geen moeite mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dit ja. Echt puur voor de sport. Als je Ver en Lec ziet racen zou het echt enorm jammer zijn als de onbetrouwbaarheid van de RB het seizoen zou bepalen..
Mwoah, iedereen heeft nog steeds een beetje medelijden met Raikkonen in 2006quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is gewoon onderdeel van de teamsport F1. Geen moeite mee.
Alsof 2 racewins in 11 jaar zo'n geweldige statistiek isquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Interessant, en hoeveel races heeft Russell ook al weer gewonnen in zijn carriere?
Ach, het verschil in 2016 was ook 43 punten na vier races in het voordeel van Rosberg. Toch maakte Hamilton dat verschil in de zeven daaropvolgende races goed en nam de leiding in het kampioenschap over.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:09 schreef mikieu het volgende:
Toch hoop ik op een DNF van Lec morgen. Gewoon om het kampioenschap.
Ik vind eerder hoe ze met elkaar omgaan voor en na de race mooi om te zien. Echt een verschil met Hamilton voorgaande jaren. Veel meer respect naar elkaar toe. Al is dat natuurlijk maar de vraag of dat zo blijft, maar ik vermoed van wel. Ik zie ze elkaar ook oprecht feliciteren aan het eind van het seizoen, ongeacht wat de uitslag dan zal zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dit ja. Echt puur voor de sport. Als je Ver en Lec ziet racen zou het echt enorm jammer zijn als de onbetrouwbaarheid van de RB het seizoen zou bepalen..
Ik zie Leclerc en Verstappen er allebei niet voor aan om iemand met opzet met 300KM/H een muur in te rammen, dus dat de sfeer beter is dan met Hamilton is niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind eerder hoe ze met elkaar omgaan voor en na de race mooi om te zien. Echt een verschil met Hamilton voorgaande jaren. Veel meer respect naar elkaar toe. Al is dat natuurlijk maar de vraag of dat zo blijft, maar ik vermoed van wel. Ik zie ze elkaar ook oprecht feliciteren aan het eind van het seizoen, ongeacht wat de uitslag dan zal zijn.
Dat zeker !quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind eerder hoe ze met elkaar omgaan voor en na de race mooi om te zien. Echt een verschil met Hamilton voorgaande jaren. Veel meer respect naar elkaar toe. Al is dat natuurlijk maar de vraag of dat zo blijft, maar ik vermoed van wel. Ik zie ze elkaar ook oprecht feliciteren aan het eind van het seizoen, ongeacht wat de uitslag dan zal zijn.
Precies. Die duimen naar elkaar opsteken toen Max de race won, vond ik heel erg tof om te zien. Zoiets zie ik graag in de sport.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:10 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik zie Leclerc en Verstappen er allebei niet voor aan om iemand met opzet met 300KM/H een muur in te rammen, dus dat de sfeer beter is dan met Hamilton is niet meer dan logisch.
Mwa een beetje een dooddoener.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is gewoon onderdeel van de teamsport F1. Geen moeite mee.
Lekker voorspeld trouwensquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als het droog is dan is Max kansloos.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 23 april 2022 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
![]()
Totdat ie ineens weer podiums pakt, en dan claimt dat ie nooit opgegeven had.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Je natte linkerduim is stuk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:06 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als het droog is dan is Max kansloos.
Mercedes maakt geen fouten!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Het blijft wel bizar dat je na al die jaren eindelijk overstapt van een middelmatig team naar het beste team van de laatste jaren en uiteindelijk in race 4 opnieuw met een Haas, Alpha Tauri en Aston Martin aan het vechten bent
En toch wordt hij door iedereen die iets met de F1 te maken heeft, en/of er verstand van heeft, hoger ingeschat dan Gasly en Ocon (door mij ook, trouwens). Op basis van welke kennis en ervaring baseer jij jouw mening?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
Voorlopig is Russell een niet echt uitblinkende middenveld rijder.
GOATquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Russell is echt wel een goed talent. Wat hij in die Williams klaarspeelde was echt wel goed. Dat Mercedes nu ineens een stuk achter de feiten aan het stuiteren is, is ergens wel jammer. Vooral omdat hij laat zien dat hij beter kan zijn dan Hamilton.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En toch wordt hij door iedereen die iets met de F1 te maken heeft, en/of er verstand van heeft, hoger ingeschat dan Gasly en Ocon (door mij ook, trouwens). Op basis van welke kennis en ervaring baseer jij jouw mening?
Die fase hebben ze in de karts wel gehad overigens hihi. Al waren de snelheden tuurlijk wat lager.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:10 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik zie Leclerc en Verstappen er allebei niet voor aan om iemand met opzet met 300KM/H een muur in te rammen, dus dat de sfeer beter is dan met Hamilton is niet meer dan logisch.
Max moet in de opwarmronde zelf der versnellingen aan de ECU leren. Dus hij doet een resetquote:Op zondag 24 april 2022 07:13 schreef JopJuh het volgende:
Mag Red Bull die gear sync issues nog oplossen of weten we nu al dat Max bij bocht 1 op de 2de plek ligt?
Nou nee, de Ferrari was sneller totdat de banden van Sjarrel het begaven.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je natte linkerduim is stuk.![]()
Niet alleen was Max niet kansloos, de RB was gewoon sneller op de droge baan.
Niveautje 'if we hold this position, P1' ditquote:Op zondag 24 april 2022 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, de Ferrari was sneller totdat de banden van Sjarrel het begaven.
De voorsprong van Leclerc liep maar heel langzaam op tot 1.6 seconden toch?quote:Op zondag 24 april 2022 08:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, de Ferrari was sneller totdat de banden van Sjarrel het begaven.
quote:Lewis Hamilton geeft na ‘vernederende ervaring’ de hoop op: ‘Ik doe niet meer mee voor de titel’
Ook in Imola heeft het Formule 1-team van Mercedes het tij voorlopig nog niet kunnen keren. Een nulscore in de sprintrace en de pure onmacht daarin van topcoureurs Lewis Hamilton en George Russell, zorgden voor een nieuw dieptepunt in een vooralsnog rampzalig seizoen voor de renstal. Toto Wolff schreef het weekend nu al volledig af, Hamilton deed hetzelfde met zijn titelkansen.
https://www.bndestem.nl/s(...)r-de-titel~a8582278/
Meer een gelegenheidskampioen. Was niet beter dan Alonso, niet beter dan Rosberg en blijkt niet beter dan Russell. Er zijn genoeg andere kampioenen die altijd beter zijn/waren dan hun teamgenootquote:Op zondag 24 april 2022 09:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Een echte kampioen geeft natuurlijk de hoop niet op.
Precies.quote:Op zondag 24 april 2022 09:14 schreef Montov het volgende:
[..]
De voorsprong van Leclerc liep maar heel langzaam op tot 1.6 seconden toch?
En hem dan bewust verkeerd quotenquote:Op zondag 24 april 2022 09:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat sarcastische "Nice gear sync, guys". Zo ken ik Verstappen weer.
Ik dacht dat hij met het van het gas afgaan in de kwalificatie had laten zien dat hij zich niet de zonnekoning van de F1 voelt maar hier kwam zijn ware aard weer boven.
#Nevergiveupquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Gaat Red Bull nog een keer een auto bouwen die ook werkt of gaan we naar een herhaling van 2016 t/m 2020 kijken?quote:Op zondag 24 april 2022 08:09 schreef XL het volgende:
[..]
Max moet in de opwarmronde zelf der versnellingen aan de ECU leren. Dus hij doet een reset
Ze leken vooral de banden beter onder controle te hebben waardoor VER op het einde sneller was. Denk dat hij heel goed de druk er voldoende ophield om LEC te laten pushen, zonder zelf te veel op de rand te rijden.quote:Op zondag 24 april 2022 09:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Precies.
Ik vraag mij soms af wat voor kwaliteit tv sommigen hebben. Of ze hebben dat ding verkeerd om staan ofzo.
De RB is op dit circuit gewoon de snelste. Makkelijke win voor Max dus vandaag.
Ok dan: LOVELY gear sync, guys. Terwijl hij zelf een van de de matigste starters van het hele veld is.quote:Op zondag 24 april 2022 09:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En hem dan bewust verkeerd quoten
Leclerc pakte 0.15 tot 0.20 sec. per ronde, en ik kreeg niet de indruk dat Verstappen rustig aan deed. Volgens mij gingen zowel Leclerc als Verstappen er vol voor, tot een ronde of 4-5 voor het einde, de banden van Leclerc op waren en hij begon te glijden.quote:Op zondag 24 april 2022 09:14 schreef Montov het volgende:
[..]
De voorsprong van Leclerc liep maar heel langzaam op tot 1.6 seconden toch?
Je zit in het verkeerde topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |