Nog een minder bekend verhaal over JC, een verhaal over een gijzeling dat buiten de publiciteit werd gehouden:quote:
Inderdaad.quote:
Betondorp. Groentenman. Deel van mijn jeugd.quote:
Wandeling van vandaag ging van Oost naar Zuid-Oost.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Betondorp. Groentenman. Deel van mijn jeugd.
Weer een hartprobleem of teveel gezopen?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:36 schreef Ole het volgende:
Herman ligt in ziekenhuis. Op zijn hoofd gevallen
Geen hartaanval.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer een hartprobleem of teveel gezopen?
Gelukkig maar.quote:
Wij leggen, zoals altijd de laatste 37 jaar, weer bloemen neer en zijn met een steeds kleiner wordend groepje mensen 2 minuten stil bij het beeld van Hannie Schaft op het Kenaupark. Geen officiële herdenking, maar daarom juist altijd voor mij indrukwekkend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:13 schreef borisz het volgende:
Mogge
Werkdag vandaag en daarna naar moeders voor een hap.
Na een jaar of vijf ga ik vandaag weer naar Westerveld voor de twee minuten. Toch 'de mooiste plek' in de buurt voor de herdenking.
Hopelijk geen andere 'vrijheidsstrijders' dit jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij leggen, zoals altijd de laatste 37 jaar, weer bloemen neer en zijn met een steeds kleiner wordend groepje mensen 2 minuten stil bij het beeld van Hannie Schaft op het Kenaupark. Geen officiële herdenking, maar daarom juist altijd voor mij indrukwekkend.
Inderdaad, die wappies blijven hopelijk dit jaar wel weg daarvan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef borisz het volgende:
Hopelijk geen andere 'vrijheidsstrijders' dit jaar.
En voor AS Roma.quote:
Bij mij dubbel want pa eergister jarig ook nog!quote:Op zondag 8 mei 2022 08:08 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo sportief doen en vanmiddag is moederdag het excuus om uiteten te gaan
Hier was moederdag ook 'dubbel' maar op een andere manier.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij mij dubbel want pa eergister jarig ook nog!
😋🤪😜😝😛quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:23 schreef Ole het volgende:
Herman met zijn nieuwe afsluiterlig in een kreuk hier!
En jij denkt dat hij die snapt? Maar hij is veranderd nu hequote:
Mmm. Hou je taai Jongeman, en op naar herstel.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:06 schreef tong80 het volgende:
Weinig pijn. Veel pijnstillers. Erg moe door slaapgebrek. Probeer ieder uur stukje te lopen
Tong
Naar omstandigheden goed. Voor het eerst na de operatie goed kunnen slapen. Onder de Bommelse toren, dat helpt.quote:
Fijn!quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed. Voor het eerst na de operatie goed kunnen slapen. Onder de Bommelse toren, dat helpt.
mogguuh!quote:
Je hebt ook niet zomaar een operatie gehad! Rustig aanquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemoren
Na de operatie kwam ik 8 kilo aan. Voornamelijk door vocht dat werd toegevoegd. Inmiddels weeg ik "nog maar"100 kilo. Dat vocht moet ergens blijven. Overdag draag ik een steunkous, om vocht af te drijven, en toch moet ik bovengemiddeld vaak plassen. 's Nachts gaat de steunkous uit en moet ik aan de lopende band. Ik schat dat ik 12 keer naar de wc ben gelopen. Aan lichaamsbeweging dus geen gebrek. Maar om nu te zeggen dat ik uitgerust opsta.
Dank je.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Je hebt ook niet zomaar een operatie gehad! Rustig aan
quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:53 schreef borisz het volgende:
Stapje voor stapje tong. Of in dit geval druppel voor druppel.
Ha ha haquote:Op woensdag 25 mei 2022 17:53 schreef borisz het volgende:
Stapje voor stapje tong. Of in dit geval druppel voor druppel.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef borisz het volgende:
Driedaagse werkweek. Ik zou eraan kunnen wennen.
Morgen aan de wandel. Nu alleen nog welke route...
lekker he!quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:03 schreef borisz het volgende:
Driedaagse werkweek. Ik zou eraan kunnen wennen.
Morgen aan de wandel. Nu alleen nog welke route...
Dat doen ze denk ik alleen in Tirana en Rotterdam en wellicht ook in Rome...quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:12 schreef Ole het volgende:
En vanavond geen zorgen om rellen/drukte in de straat!
Laatst met Ajax druk!! Maar is goed verlopen. Heb alleen voor de zekerheid geen (grof)vuil buitengezet..quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doen ze denk ik alleen in Tirana en Rotterdam en wellicht ook in Rome...
gewoon winnen!!!quote:
Ja, dat hoop ik ook voor Roma.quote:
Ja hup Feyenoord. Maar eerst nog even rondje sportschool 😋quote:
Noem het maar helaaschquote:
Vandaag hier iemand van de Iris-zorg uit Kesteren over de voer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gisteren gewandeld door de Betuwe (Wijk bij Duurstede - Kesteren). Vandaag blijf ik dichter bij huis. Het Oostelijk groen tussen Gaasperplas en IJburg. Oa Diemerbos.
Bloemendaal heren kampioen Hockey??quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:20 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer feest tot diep in de nacht in de achtertuin van @:golfer
Ja. Goeiemorgenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bloemendaal heren kampioen Hockey??
Het viel heel erg mee, qua feesten en lawaai.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:20 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer feest tot diep in de nacht in de achtertuin van @:golfer
Was het een beetje te doen het Schiphol avontuur ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 04:48 schreef golfer het volgende:
Goede morgen vanaf Schiphol. Alle lange rijen overleefd en zometeen vliegen naar Corfu.
Viel reuze mee:quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:04 schreef manny het volgende:
Was het een beetje te doen het Schiphol avontuur ?
Dankjewel.quote:Fijne vakantie tevens ook.
Aardig tochtje (voor Nederlandse begrippen). M'n opa heeft me ooit eens meegenomen naar Heerlen (oude bende toen) om wat dingetjes te laten zien uit de oude mijnbouwtijd. Hij had nog als mijnwerker gewerkt... the good old days...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:17 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Op Sloterdijk voor de trein naar Heerlen 🙂
2,5 uur.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:30 schreef manny het volgende:
[..]
Aardig tochtje (voor Nederlandse begrippen). M'n opa heeft me ooit eens meegenomen naar Heerlen (oude bende toen) om wat dingetjes te laten zien uit de oude mijnbouwtijd. Hij had nog als mijnwerker gewerkt... the good old days...
Sterkte.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:17 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Op Sloterdijk voor de trein naar Heerlen 🙂
De mijne ook zo iets. Geldrop - Groningenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
2,5 uur.
Vroeger Haarlem - Maastricht gedaan toen er nog een rechtstreekse trein naar Utrecht ging vanuit Haarlem. Mijn langste binnenlandse rit. 3u en een beetje.
Hier geen lekker zomerweer.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:26 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Alweer extreem warm hier. 34 graden. Pfoe.
En weer thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:55 schreef golfer het volgende:
Wachten en nog meer wachten op het vliegveld van Corfu.
17.09-18.00 uur THE DURRELLS IN CORFUquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer thuis.
Wel 20 graden minder warm, brrrr.
Hehe. Dat rare concept dat thuiskomen na een vakantie misschien nog wel het fijnste moment van de vakantie is ;-)quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer thuis.
Wel 20 graden minder warm, brrrr.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:10 schreef manny het volgende:
Hehe. Dat rare concept dat thuiskomen na een vakantie misschien nog wel het fijnste moment van de vakantie is ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen in dit geval maar voor 1 nachtje, want nu alweer onderweg naar Aalten en Winterswijk met weer een overnachting erbij.Aha. Mooie streek (de achterhoek bedoel ik).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Thuiswerken dan maar...quote:
Ja... Vanaf dinsdagochtend is het denk ik wel bingo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Thuiswerken dan maar...
Ik heb niet getest maar behoorlijk aan de beurt.. Had je klachten?
Sterktequote:Op donderdag 9 juni 2022 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja... Vanaf dinsdagochtend is het denk ik wel bingo.
Het is iets pittiger dan vorige keer. Nu ook koorts. Drie maanden geleden niet.
Kan jij het nou ook goed zien op jouw nieuwe grote TV?quote:
Nou die 2-2 bleef lastigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij het nou ook goed zien op jouw nieuwe grote TV?
Ik een cheape chromebook, maar valt me niet tegen!quote:Op zondag 12 juni 2022 11:15 schreef borisz het volgende:
Direct doorgepakt. Ook maar een nieuwe laptop aangeschaft
Mn huidige cheapass laptop is vier jaar oud, maar is gewoon niet fijn meer om mee te werken.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik een cheape chromebook, maar valt me niet tegen!
Ach.. Fok! werkt goedquote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn huidige cheapass laptop is vier jaar oud, maar is gewoon niet fijn meer om mee te werken.
Heb nog steeds een simpele laptop aangeschaft, maar wel eentje waar iets eer mee kan en je ook stabiel mee kan zoomen. Dat kan ik met mijn huidige laptop bijna niet.
Mijn werklaptop neem ik wel eens mee naar huis, dan nooit problemen met Zoom of Teams.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach.. Fok! werkt goed![]()
En anders zorgt een eventuele nieuwe werkgever maar voor een leencomputer!
Die van mij wel ! Maar ze zijn nogal aan het bouwen en aan het graven naast de leidingen. dus ja, dan maakt het niet uit hoe goed je latptop of abo isquote:Op zondag 12 juni 2022 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn werklaptop neem ik wel eens mee naar huis, dan nooit problemen met Zoom of Teams.
Met deze bevriest de boel nog wel eens.
Sterkte in de rijquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:09 schreef manny het volgende:
Jaarljkse voetbaldrink tripje naar Barcelona is aankomend weekend. 37 graden... Dat wordt een slagveld.
Ongelooflijk, maar ík zie er gewoon tegenop. Die stomme rij. Luxeprobleem: ja.quote:
Wel even zwaaien als je door Bommel komt he? Of reis je niet met de trein??quote:Op zaterdag 18 juni 2022 07:27 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Op naar Den Bosch voor het D66congres.
Tuurlijk Den Bosch is fijn met de trein. Direct de volgende halte na Utrecht 😋quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel even zwaaien als je door Bommel komt he? Of reis je niet met de trein??
Speed ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:00 schreef borisz het volgende:
Pilletje genomen. Ik doe een dagje Rotterdam 😋
Neuh. Tegen Rotterdamitus 😉quote:
Nah Rotterdammerts vallen best mee hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Tegen Rotterdamitus 😉
Eerst de Rooftopwalk en daarna naar het Depot van Booijmans.
Maar het blijven wel Rotterdammertsquote:Op zaterdag 25 juni 2022 20:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Nah Rotterdammerts vallen best mee hoor!
Morgen brother.quote:
Heb je het live gezien? Ik heb het gemist.quote:
Het stond op scherm 2quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het live gezien? Ik heb het gemist.
Is dat een Belg ?quote:
Nee Nederlandsequote:
Snel zappt naar Pattinama.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee Nederlandse
Ze was lucky loser en speelt nu in r2 tegen de nummer 1 vd wereld.
Ik zie nu je Berry van Aerle topicquote:
Hij heet Botic, niet BOrisquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef manny het volgende:
Ik was net gewend aan die Boris van Zandschulp als toptennisser, krijgen we er nog 1 bij.
Luxe.
Je vergeet Tallon Griekspoor ook nogquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef manny het volgende:
Ik was net gewend aan die Boris van Zandschulp als toptennisser, krijgen we er nog 1 bij.
Luxe.
Leg uitquote:
Wie zingt er nu ?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:40 schreef Ole het volgende:
Als je niet in zaal staat hoor je geluid van meerdere kanten.
Adam Lambert. En Roger en Brian. Klonk goed!quote:
#durftevragen:quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Adam Lambert. En Roger en Brian. Klonk goed!
Vandaag sta ik in de zaal. Dan kan ik echt mijn mening geven. Uiteraard is hij Freddie niet. Update volgtquote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:43 schreef manny het volgende:
[..]
#durftevragen:
Echt goed ?
Of in het rijtje:
- Uit de air fryer komt ook lekkere friet, ik heb geen frituur nodig
- Nou, dat alcoholvrije bier smaakt lekker, ik mis echt bier helemaal niet op zo een avond.
MUZ / Queen zet Ziggo Dome in vuur en vlamquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:38 schreef Ole het volgende:
Gister gewerkt Ziggo. Stukjes meegekregen. Vandaag heb ik kaart. Dus ga als fan/ bezoeker
Dan verdien je niet beter...Tino Martin, Gerald Joling en Trijntje Oosterhuis,quote:Op zondag 3 juli 2022 15:34 schreef borisz het volgende:
Nou @:ole je kan ook nog bij het Olympisch Stadion aan de slag
https://www.at5.nl/artike(...)ewacht-op-mn-drankje
Nou liever nietquote:Op zondag 3 juli 2022 15:34 schreef borisz het volgende:
Nou @:ole je kan ook nog bij het Olympisch Stadion aan de slag
https://www.at5.nl/artike(...)ewacht-op-mn-drankje
En Airfryer of frituur ?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Vandaag sta ik in de zaal. Dan kan ik echt mijn mening geven. Uiteraard is hij Freddie niet. Update volgt
Oh ja. Leuk.quote:
Frituur!! Zeker!quote:
Ook Corry zien staan??quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:51 schreef Ole het volgende:
Liep om 20.15 langs ArenA. Stonden nog heel veel mensen buiten! Heb voordat ik ging werken wel de Stones zien aankomen![]()
Hoop oude rockers natuurlijk ook
Staat de beademing al klaar?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:51 schreef Ole het volgende:
Liep om 20.15 langs ArenA. Stonden nog heel veel mensen buiten! Heb voordat ik ging werken wel de Stones zien aankomen![]()
Hoop oude rockers natuurlijk ook
Vriendin is laatst naar Kesteren verhuisd. Ga ik zo mee naar de Kringloop. Bureaustoel kopen. Zij rijdt. Ter info. Veel plezier Boris. Perfect wandelweer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 06:24 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Weer eens aan de wandel.
Kesteren - Renkum.
1-0 Marokko. Weer te veel veronderstellingen gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:43 schreef borisz het volgende:
De AFCON bij de dames is bezig. 12 teams in 3 poules van 4. Alleen het is na de groepsfase direct halve finales.
Als Marokko en Senegal gelijkspelen in groep A weten ze dat beide teams met 7 punten sowieso de beste nr 2 wordt. Benieuwd naar de uitslag om middernacht. Het is nog 0-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor de Oranje Leeuwinnen![]()
Zal inderdaad lastig worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Uiteindelijk telt het resultaat!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:12 schreef borisz het volgende:
Het was niet goed in het Wagener. Wel genoeg om de halve finales op het WK hockey te halen.
En de gebeurtenissen in het hockeyteam zijn ook niet 1,2,3 vergeten. Ondanks de resultaten.quote:
Wie weet najaar! Betere temperaturen en prijzen!!quote:Op woensdag 13 juli 2022 06:16 schreef manny het volgende:
Goedendag. Ik werk door deze vakantie. Mwa. Weet niet of ik heel blij ben met die keuze momenteel.
Fijne dag verder.
Ik werk ook door. Ik ga weer een keer als iedereen aan het werk is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 06:16 schreef manny het volgende:
Goedendag. Ik werk door deze vakantie. Mwa. Weet niet of ik heel blij ben met die keuze momenteel.
Fijne dag verder.
Ja heerlijk! Niet te warm voor ons kaaskoppen, nog gezellig druk, geen jengelende koters!quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik werk ook door. Ik ga weer een keer als iedereen aan het werk is.
(en voor diverse vakantiebestemmingen in Zuid-Europa veel fijner)
Beterschapquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:01 schreef golfer het volgende:
Ondanks 2 vaccinaties en daarna nog 2 boosterprikken heeft tante Corona via een besmetting in haar ziekenhuis bij ons toegeslagen.
B. is echt heel ziek, ikzelf heb er (nog) niet veel last van.
Pffff. Beterschap idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:01 schreef golfer het volgende:
Ondanks 2 vaccinaties en daarna nog 2 boosterprikken heeft tante Corona via een besmetting in haar ziekenhuis bij ons toegeslagen.
B. is echt heel ziek, ikzelf heb er (nog) niet veel last van.
Hier dacht ik er nog grappig over. Maar het is gewoon zeer en zeer matig.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:07 schreef borisz het volgende:
Ik ga de ramptoerist uithagen. Naar de Floriade
Leuk. Zelfs m'n moeder vond dat. Jammer net geen 5-1quote:
Beste wedstrijd dit toernooi. NL speelde vooral werkhockey dit WK. Nu voor het eerst dat het vlamt, ik denk mede door de angst van ARG voor NED.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat lekker. mag niet meer misgaan
Weet u meer ?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
Komende twee weken mag ik me weer IJmuidenaar noemen.
Moeders gaat op vakantie en ik pas op de poes
Wegens feestweek IJmuiden was er te weinig politiecapaciteit, waardoor het volgens de gemeente niet door kon gaan. Nu is de Kist Cup tijdens de reguliere competitiewedstrijd op 1 september.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:00 schreef manny het volgende:
[..]
Weet u meer ?
https://www.gelderlander.(...)et-telstar~a1114842/
En veel plezier met de poes / een paar weekjes op het oude nest.
Check.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Wegens feestweek IJmuiden was er te weinig politiecapaciteit, waardoor het volgens de gemeente niet door kon gaan. Nu is de Kist Cup tijdens de reguliere competitiewedstrijd op 1 september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |