Beterschapquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:01 schreef golfer het volgende:
Ondanks 2 vaccinaties en daarna nog 2 boosterprikken heeft tante Corona via een besmetting in haar ziekenhuis bij ons toegeslagen.
B. is echt heel ziek, ikzelf heb er (nog) niet veel last van.
Pffff. Beterschap idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:01 schreef golfer het volgende:
Ondanks 2 vaccinaties en daarna nog 2 boosterprikken heeft tante Corona via een besmetting in haar ziekenhuis bij ons toegeslagen.
B. is echt heel ziek, ikzelf heb er (nog) niet veel last van.
Hier dacht ik er nog grappig over. Maar het is gewoon zeer en zeer matig.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:07 schreef borisz het volgende:
Ik ga de ramptoerist uithagen. Naar de Floriade
Leuk. Zelfs m'n moeder vond dat. Jammer net geen 5-1quote:
Beste wedstrijd dit toernooi. NL speelde vooral werkhockey dit WK. Nu voor het eerst dat het vlamt, ik denk mede door de angst van ARG voor NED.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat lekker. mag niet meer misgaan
Weet u meer ?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
Komende twee weken mag ik me weer IJmuidenaar noemen.
Moeders gaat op vakantie en ik pas op de poes
Wegens feestweek IJmuiden was er te weinig politiecapaciteit, waardoor het volgens de gemeente niet door kon gaan. Nu is de Kist Cup tijdens de reguliere competitiewedstrijd op 1 september.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:00 schreef manny het volgende:
[..]
Weet u meer ?
https://www.gelderlander.(...)et-telstar~a1114842/
En veel plezier met de poes / een paar weekjes op het oude nest.
Check.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Wegens feestweek IJmuiden was er te weinig politiecapaciteit, waardoor het volgens de gemeente niet door kon gaan. Nu is de Kist Cup tijdens de reguliere competitiewedstrijd op 1 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |