Nog een minder bekend verhaal over JC, een verhaal over een gijzeling dat buiten de publiciteit werd gehouden:quote:
Inderdaad.quote:
Betondorp. Groentenman. Deel van mijn jeugd.quote:
Wandeling van vandaag ging van Oost naar Zuid-Oost.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Betondorp. Groentenman. Deel van mijn jeugd.
Weer een hartprobleem of teveel gezopen?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:36 schreef Ole het volgende:
Herman ligt in ziekenhuis. Op zijn hoofd gevallen
Geen hartaanval.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Weer een hartprobleem of teveel gezopen?
Gelukkig maar.quote:
Wij leggen, zoals altijd de laatste 37 jaar, weer bloemen neer en zijn met een steeds kleiner wordend groepje mensen 2 minuten stil bij het beeld van Hannie Schaft op het Kenaupark. Geen officiële herdenking, maar daarom juist altijd voor mij indrukwekkend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:13 schreef borisz het volgende:
Mogge
Werkdag vandaag en daarna naar moeders voor een hap.
Na een jaar of vijf ga ik vandaag weer naar Westerveld voor de twee minuten. Toch 'de mooiste plek' in de buurt voor de herdenking.
Hopelijk geen andere 'vrijheidsstrijders' dit jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij leggen, zoals altijd de laatste 37 jaar, weer bloemen neer en zijn met een steeds kleiner wordend groepje mensen 2 minuten stil bij het beeld van Hannie Schaft op het Kenaupark. Geen officiële herdenking, maar daarom juist altijd voor mij indrukwekkend.
Inderdaad, die wappies blijven hopelijk dit jaar wel weg daarvan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef borisz het volgende:
Hopelijk geen andere 'vrijheidsstrijders' dit jaar.
En voor AS Roma.quote:
Bij mij dubbel want pa eergister jarig ook nog!quote:Op zondag 8 mei 2022 08:08 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo sportief doen en vanmiddag is moederdag het excuus om uiteten te gaan
Hier was moederdag ook 'dubbel' maar op een andere manier.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij mij dubbel want pa eergister jarig ook nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |