Vandaag hier iemand van de Iris-zorg uit Kesteren over de voer.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:34 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gisteren gewandeld door de Betuwe (Wijk bij Duurstede - Kesteren). Vandaag blijf ik dichter bij huis. Het Oostelijk groen tussen Gaasperplas en IJburg. Oa Diemerbos.
Bloemendaal heren kampioen Hockey??quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:20 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer feest tot diep in de nacht in de achtertuin van @:golfer
Ja. Goeiemorgenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bloemendaal heren kampioen Hockey??
Het viel heel erg mee, qua feesten en lawaai.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:20 schreef borisz het volgende:
Het wordt weer feest tot diep in de nacht in de achtertuin van @:golfer
Was het een beetje te doen het Schiphol avontuur ?quote:Op woensdag 1 juni 2022 04:48 schreef golfer het volgende:
Goede morgen vanaf Schiphol. Alle lange rijen overleefd en zometeen vliegen naar Corfu.
Viel reuze mee:quote:Op donderdag 2 juni 2022 06:04 schreef manny het volgende:
Was het een beetje te doen het Schiphol avontuur ?
Dankjewel.quote:Fijne vakantie tevens ook.
Aardig tochtje (voor Nederlandse begrippen). M'n opa heeft me ooit eens meegenomen naar Heerlen (oude bende toen) om wat dingetjes te laten zien uit de oude mijnbouwtijd. Hij had nog als mijnwerker gewerkt... the good old days...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:17 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Op Sloterdijk voor de trein naar Heerlen 🙂
2,5 uur.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:30 schreef manny het volgende:
[..]
Aardig tochtje (voor Nederlandse begrippen). M'n opa heeft me ooit eens meegenomen naar Heerlen (oude bende toen) om wat dingetjes te laten zien uit de oude mijnbouwtijd. Hij had nog als mijnwerker gewerkt... the good old days...
Sterkte.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:17 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Op Sloterdijk voor de trein naar Heerlen 🙂
De mijne ook zo iets. Geldrop - Groningenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
2,5 uur.
Vroeger Haarlem - Maastricht gedaan toen er nog een rechtstreekse trein naar Utrecht ging vanuit Haarlem. Mijn langste binnenlandse rit. 3u en een beetje.
Hier geen lekker zomerweer.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:26 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Alweer extreem warm hier. 34 graden. Pfoe.
En weer thuis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:55 schreef golfer het volgende:
Wachten en nog meer wachten op het vliegveld van Corfu.
17.09-18.00 uur THE DURRELLS IN CORFUquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer thuis.
Wel 20 graden minder warm, brrrr.
Hehe. Dat rare concept dat thuiskomen na een vakantie misschien nog wel het fijnste moment van de vakantie is ;-)quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer thuis.
Wel 20 graden minder warm, brrrr.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 06:10 schreef manny het volgende:
Hehe. Dat rare concept dat thuiskomen na een vakantie misschien nog wel het fijnste moment van de vakantie is ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen in dit geval maar voor 1 nachtje, want nu alweer onderweg naar Aalten en Winterswijk met weer een overnachting erbij.Aha. Mooie streek (de achterhoek bedoel ik).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |