Thuiswerken dan maar...quote:
Ja... Vanaf dinsdagochtend is het denk ik wel bingo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Thuiswerken dan maar...
Ik heb niet getest maar behoorlijk aan de beurt.. Had je klachten?
Sterktequote:Op donderdag 9 juni 2022 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja... Vanaf dinsdagochtend is het denk ik wel bingo.
Het is iets pittiger dan vorige keer. Nu ook koorts. Drie maanden geleden niet.
Kan jij het nou ook goed zien op jouw nieuwe grote TV?quote:
Nou die 2-2 bleef lastigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij het nou ook goed zien op jouw nieuwe grote TV?
Ik een cheape chromebook, maar valt me niet tegen!quote:Op zondag 12 juni 2022 11:15 schreef borisz het volgende:
Direct doorgepakt. Ook maar een nieuwe laptop aangeschaft
Mn huidige cheapass laptop is vier jaar oud, maar is gewoon niet fijn meer om mee te werken.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik een cheape chromebook, maar valt me niet tegen!
Ach.. Fok! werkt goedquote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn huidige cheapass laptop is vier jaar oud, maar is gewoon niet fijn meer om mee te werken.
Heb nog steeds een simpele laptop aangeschaft, maar wel eentje waar iets eer mee kan en je ook stabiel mee kan zoomen. Dat kan ik met mijn huidige laptop bijna niet.
Mijn werklaptop neem ik wel eens mee naar huis, dan nooit problemen met Zoom of Teams.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach.. Fok! werkt goed![]()
En anders zorgt een eventuele nieuwe werkgever maar voor een leencomputer!
Die van mij wel ! Maar ze zijn nogal aan het bouwen en aan het graven naast de leidingen. dus ja, dan maakt het niet uit hoe goed je latptop of abo isquote:Op zondag 12 juni 2022 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn werklaptop neem ik wel eens mee naar huis, dan nooit problemen met Zoom of Teams.
Met deze bevriest de boel nog wel eens.
Sterkte in de rijquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:09 schreef manny het volgende:
Jaarljkse voetbaldrink tripje naar Barcelona is aankomend weekend. 37 graden... Dat wordt een slagveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |