Heb je het live gezien? Ik heb het gemist.quote:
Het stond op scherm 2quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je het live gezien? Ik heb het gemist.
Is dat een Belg ?quote:
Nee Nederlandsequote:
Snel zappt naar Pattinama.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee Nederlandse
Ze was lucky loser en speelt nu in r2 tegen de nummer 1 vd wereld.
Ik zie nu je Berry van Aerle topicquote:
Hij heet Botic, niet BOrisquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef manny het volgende:
Ik was net gewend aan die Boris van Zandschulp als toptennisser, krijgen we er nog 1 bij.
Luxe.
Je vergeet Tallon Griekspoor ook nogquote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:21 schreef manny het volgende:
Ik was net gewend aan die Boris van Zandschulp als toptennisser, krijgen we er nog 1 bij.
Luxe.
Leg uitquote:
Wie zingt er nu ?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:40 schreef Ole het volgende:
Als je niet in zaal staat hoor je geluid van meerdere kanten.
Adam Lambert. En Roger en Brian. Klonk goed!quote:
#durftevragen:quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Adam Lambert. En Roger en Brian. Klonk goed!
Vandaag sta ik in de zaal. Dan kan ik echt mijn mening geven. Uiteraard is hij Freddie niet. Update volgtquote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:43 schreef manny het volgende:
[..]
#durftevragen:
Echt goed ?
Of in het rijtje:
- Uit de air fryer komt ook lekkere friet, ik heb geen frituur nodig
- Nou, dat alcoholvrije bier smaakt lekker, ik mis echt bier helemaal niet op zo een avond.
MUZ / Queen zet Ziggo Dome in vuur en vlamquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:38 schreef Ole het volgende:
Gister gewerkt Ziggo. Stukjes meegekregen. Vandaag heb ik kaart. Dus ga als fan/ bezoeker
Dan verdien je niet beter...Tino Martin, Gerald Joling en Trijntje Oosterhuis,quote:Op zondag 3 juli 2022 15:34 schreef borisz het volgende:
Nou @:ole je kan ook nog bij het Olympisch Stadion aan de slag
https://www.at5.nl/artike(...)ewacht-op-mn-drankje
Nou liever nietquote:Op zondag 3 juli 2022 15:34 schreef borisz het volgende:
Nou @:ole je kan ook nog bij het Olympisch Stadion aan de slag
https://www.at5.nl/artike(...)ewacht-op-mn-drankje
En Airfryer of frituur ?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Vandaag sta ik in de zaal. Dan kan ik echt mijn mening geven. Uiteraard is hij Freddie niet. Update volgt
Oh ja. Leuk.quote:
Frituur!! Zeker!quote:
Ook Corry zien staan??quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:51 schreef Ole het volgende:
Liep om 20.15 langs ArenA. Stonden nog heel veel mensen buiten! Heb voordat ik ging werken wel de Stones zien aankomen![]()
Hoop oude rockers natuurlijk ook
Staat de beademing al klaar?quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:51 schreef Ole het volgende:
Liep om 20.15 langs ArenA. Stonden nog heel veel mensen buiten! Heb voordat ik ging werken wel de Stones zien aankomen![]()
Hoop oude rockers natuurlijk ook
Vriendin is laatst naar Kesteren verhuisd. Ga ik zo mee naar de Kringloop. Bureaustoel kopen. Zij rijdt. Ter info. Veel plezier Boris. Perfect wandelweer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 06:24 schreef borisz het volgende:
Mogge.
Weer eens aan de wandel.
Kesteren - Renkum.
1-0 Marokko. Weer te veel veronderstellingen gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:43 schreef borisz het volgende:
De AFCON bij de dames is bezig. 12 teams in 3 poules van 4. Alleen het is na de groepsfase direct halve finales.
Als Marokko en Senegal gelijkspelen in groep A weten ze dat beide teams met 7 punten sowieso de beste nr 2 wordt. Benieuwd naar de uitslag om middernacht. Het is nog 0-0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor de Oranje Leeuwinnen![]()
Zal inderdaad lastig worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Uiteindelijk telt het resultaat!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:12 schreef borisz het volgende:
Het was niet goed in het Wagener. Wel genoeg om de halve finales op het WK hockey te halen.
En de gebeurtenissen in het hockeyteam zijn ook niet 1,2,3 vergeten. Ondanks de resultaten.quote:
Wie weet najaar! Betere temperaturen en prijzen!!quote:Op woensdag 13 juli 2022 06:16 schreef manny het volgende:
Goedendag. Ik werk door deze vakantie. Mwa. Weet niet of ik heel blij ben met die keuze momenteel.
Fijne dag verder.
Ik werk ook door. Ik ga weer een keer als iedereen aan het werk is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 06:16 schreef manny het volgende:
Goedendag. Ik werk door deze vakantie. Mwa. Weet niet of ik heel blij ben met die keuze momenteel.
Fijne dag verder.
Ja heerlijk! Niet te warm voor ons kaaskoppen, nog gezellig druk, geen jengelende koters!quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik werk ook door. Ik ga weer een keer als iedereen aan het werk is.
(en voor diverse vakantiebestemmingen in Zuid-Europa veel fijner)
Beterschapquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:01 schreef golfer het volgende:
Ondanks 2 vaccinaties en daarna nog 2 boosterprikken heeft tante Corona via een besmetting in haar ziekenhuis bij ons toegeslagen.
B. is echt heel ziek, ikzelf heb er (nog) niet veel last van.
Pffff. Beterschap idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:01 schreef golfer het volgende:
Ondanks 2 vaccinaties en daarna nog 2 boosterprikken heeft tante Corona via een besmetting in haar ziekenhuis bij ons toegeslagen.
B. is echt heel ziek, ikzelf heb er (nog) niet veel last van.
Hier dacht ik er nog grappig over. Maar het is gewoon zeer en zeer matig.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:07 schreef borisz het volgende:
Ik ga de ramptoerist uithagen. Naar de Floriade
Leuk. Zelfs m'n moeder vond dat. Jammer net geen 5-1quote:
Beste wedstrijd dit toernooi. NL speelde vooral werkhockey dit WK. Nu voor het eerst dat het vlamt, ik denk mede door de angst van ARG voor NED.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat lekker. mag niet meer misgaan
Weet u meer ?quote:Op zondag 24 juli 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
Komende twee weken mag ik me weer IJmuidenaar noemen.
Moeders gaat op vakantie en ik pas op de poes
Wegens feestweek IJmuiden was er te weinig politiecapaciteit, waardoor het volgens de gemeente niet door kon gaan. Nu is de Kist Cup tijdens de reguliere competitiewedstrijd op 1 september.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:00 schreef manny het volgende:
[..]
Weet u meer ?
https://www.gelderlander.(...)et-telstar~a1114842/
En veel plezier met de poes / een paar weekjes op het oude nest.
Check.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Wegens feestweek IJmuiden was er te weinig politiecapaciteit, waardoor het volgens de gemeente niet door kon gaan. Nu is de Kist Cup tijdens de reguliere competitiewedstrijd op 1 september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |